Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät kokemukset ripsienpidennyksestä

Vierailija
01.07.2013 |

Kaipaan hyviä kokemuksia tai toki myös huonoja. Mutta haluaisin laittaa ripsienpidennykset, jotta lapsiperheen kiireiset aamut sujuisivat siltä osin nopeammin, ettei tarvitsisi meikata silmiä. Kertokaa kokemuksia! Voiko niitä pitää pidemmän aikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pidennyksiä reilun puoli vuotta. Ne joutuu huoltamaan (=lisäämään ripsiä) säännöllisesti, minulla huoltoväli oli 3 viikkoa. Myöhemmin herkistyin liimalle, ja silmät alkoivat vuotaa joka huoltokerralla, ja uusi allergiaystävällisempi liima ei pitänyt. Lopetin touhun, kun viimeisen huoltokerran jälkeen yli puolet ripsistä oli pudonnut viikon sisällä siitä.

Mukavan näköisethän ne oli.

Vierailija
2/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän ripsienpidennysseerumia, revitalashia. vaikutus on ollut mulla huomattava: ripset pidentyneet ja kaareutuneet selvästi. ei yllä ihan tekoripsiefektiin, mutta läheltä liippaa. suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullaki. Revitalash. TilasiN ebaysta 75 e. Tammikuussa aloitin, vielä on ainetta putkilossa. Pitäisi kohta tilata uusi. 

Vierailija
5/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin hyvässä paikassa 3 kertaa. Pysyivät noin 4 viikkoa (ekalla pisimpään). Siinä vaan käy niin että ne omat ripset menee ihan olemattomiksi. Nyt olen saanut taas kasvatettua ne. Ihanat olivat, mutta hermostutti se omien kärsiminen. Noista ripsiseerumeista on aika inhottavia uusia varoituksia joten niitäkään en käytä.

Vierailija
6/6 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut 3 vuotta, pari kertaa olen ottanut pois ja ei mulla omat ripset ole kärsineet. Valitset luotettavan laittajan.