Just. Asiakas aivasteli ihan pokkana 10 ertaa kahvilassa minuuttien ajan, eikä henkilökunta kehdannut kehottaa poistumaan esim wctiloihin. Voi jmlta.
Kommentit (46)
Kokeilitko no-no-square tanssia? Se voisi tehota.. tai kädellä pysäytysmerkin näyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko no-no-square tanssia? Se voisi tehota.. tai kädellä pysäytysmerkin näyttämistä.
No sitten käsi ois jotenkin vinossa ja jostain kulmasta se näyttäisi kurkunkatkaisueleeltä ja näyttäjä olisi Iltalehdessä.
Onkohan minkään kurkunleikkuutanssia
Saiko siellä kaljaa? Se saa minutkin aivastelemaan.
Mutta oikeasti, eilen katsoin kaupassa kun oli ilmeisesti joku palannut kotipaikkakunnalle lomalle. Siinä suureen ääneen huudettiin ja selostettiin pitkään ja halattiinkin. Siinä tien tukkona hyllyjen välissä.
Onneksi olkoon vaan. Amarillo-ravintolassa 200 koronalle altistunutts.
Mä en käy kahviloissa lainkaan, enkä ravintoloissa.
Olinkohan se minä. Vasomotorinen nuha antaa hyvin tilaa näinä aikoina.
Kuka käski mennä kahvilaan?
Ihan oma valinta mennä nyt kahviloihin ja ravintoloihin.
Ai, enää ei saisi aivastaakaan julkisesti. Mene hoitoon.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän aivastelen. Teininä riitti piukea tirskaus, nyt viisikymppisenä irtoaa taivaita halkova pärskäyksien tulva kurkkuäänellä kuorrutettuna. Vuosi vuodelta nenää kutittaa enemmän. Pöly, heinänuha, aerosolit, hiilihapot ja pelkkä auringonvalokin riittää hanan avaamiseen. Kyllä on tullut katseita ja paniikkipakoja tuotettua. Anteeksi vaan ja ätsii!
Itse katsoin yhtä asiakasta murhaavasti, kun siinä kaupan kassajonossa tukehtui yskäänsä. Ostokset maksettuaan häipyikin vinhaa vauhtia kaapaten ostokset vain kainaloon. Onneksi meillä on ne pleksit, mutta jonossa oli muitakin asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käski mennä kahvilaan?
Ihan oma valinta mennä nyt kahviloihin ja ravintoloihin.
Ihmiset eivät näytä enää jaksavan miettiä koronaa vaan haluavat palata "normaaliin elämään". Kyllä minäkin välttelen ravintoloita, kauppoja, baareja jne. koska kuulun riskiryhmään. Maailmantilanteen suhteen veikkaan että supersosiaalisten maiden kuten Espanja, Italia, Turkki suurin ongelma on se, että ihmiset eivät jaksa enää välittää. Tosin noissa maiss on ollut Suomea paljon kovemmat rajoitukset, ulkonaliikkumiskieltoja ja isot sakot maskipakon rikkomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän aivastelen. Teininä riitti piukea tirskaus, nyt viisikymppisenä irtoaa taivaita halkova pärskäyksien tulva kurkkuäänellä kuorrutettuna. Vuosi vuodelta nenää kutittaa enemmän. Pöly, heinänuha, aerosolit, hiilihapot ja pelkkä auringonvalokin riittää hanan avaamiseen. Kyllä on tullut katseita ja paniikkipakoja tuotettua. Anteeksi vaan ja ätsii!
Ei haittaa jos aivastat hihaan tms etkä roiski pöpöjäsi ympäriinsä.
Toinen aalto on kohta ovella. Parasta jo nyt vähentää liikkumisia.
Itselläkin ottaa nenään ties mikä milloinkin ja nykyään ahdistaa aivastaa, kun luulosairaita on joka paikassa. Jos on noin hysteerinen niin kannattaa keitellä ne kahvit kotosalla.
Toinen mikä raivostuttaa on röökaajat jotka luulevat että saa yskiä pitkin poikin kaikkia päin koska "se on tupakkayskä". Ihan kuin tupakoitsijalla ei voisi olla oireettomana koronaa mitä sitten noilla pärskimispilvillä levitetään ympäriinsä. Olen siis pari kertaa asiasta sanonut kun on tullut kohdalle niin noin on puolusteltu omaa prseilyä.
Kautta aikain ihmiset ovat aivastelleet!
Mitä sitten?
Jos itse kehotat tuntematonta, olet kohta videoituna Iltalehteen vihapuheesta