Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just. Asiakas aivasteli ihan pokkana 10 ertaa kahvilassa minuuttien ajan, eikä henkilökunta kehdannut kehottaa poistumaan esim wctiloihin. Voi jmlta.

Vierailija
29.07.2020 |

Joo sori mutta pullasta jäi nyt puolet pöytään.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se aivastaminen ja yskiminen on ihan luonnollista eikä sille mitään mahda, mutta miten ihmiset eivät edelleenkään tee sitä kyynärtaipeeseen? Mua ei lakkaa ihmetyttämästä. Aina kun käyn jossain julkisessa tilassa, joku yskii tai aivastaa ihan siihen ilmaan. Viimeksi tänään kävin postissa ja käytävällä raksamies yski pokkana kädet taskuissa. Miksi? :D Ei vaan käsitä. Pohdin, että ovatko oikeasti jotenkin heikkolahjaisia. Kiersin sit suosiolla aika helvetin kaukaa.

Vierailija
22/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käski mennä kahvilaan?

Ihan oma valinta mennä nyt kahviloihin ja ravintoloihin.

Ajatelkaapa sitä, että moni yritys ja elinkeino säästyisi, jos aikuisilla olisi järki päässä.

Sivistynyt päiväkahvi olisi kyllä ihan mahdollista ja konkursseilta vältyttäisi, jos aikuiset ihmiset noudattavat turvaväliä ja jos aivastuttaa alkaa, niin oikeasti pidetään reilua nenäliinaa mukana siltä varalta tai sitten kuten itse teen - yskäisen tai aivastan paidankauluksesta paidan sisään. Toimii aivan varmasti vaikkei näytäkään kepeän chilliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisi huomauttanut ja tarjonnut puhdasta nenäliinaa.

Huomautan jatkuvasti turvaväleistä ja kaikesta mikä minua ärsyttää. Teen sen kuitenkin kohteliaasti tyyliin: anteeksi muistakaa turvaväli kiitos.

Vielä en ole saanut turpiini.

Vierailija
24/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyseisen henkilön mielestäsi pitänyt juoda se kahvinsa siellä vessassa, vai juosta sinne vessaan joka kerta kun tuntee aivastuksen tulevan?

Juoksetko itse aina vessaan aivastamaan?

Jos taas ihan vaan koronaa pelkäät, on fiksuinta karttaa itse mahdollisuuksien mukaan kahviloissa yms. asiointia, koska muiden ihmisten flunssakäytökseen et voi vaikuttaa, valitettavasti.

Vierailija
25/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä edelliseen lisäys. Se kyynärtaipeeseen päin vastuuntuntoisen näytösluonteisesti ei tosiaan auta yhtään mitään. Etenkään jos paljas t-paitaiho.

Vierailija
26/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen ei oikeasti osaa pidättää aivastusta. Paskotteko varmaan housuunnekin kun alkaa kakkattamaan.

Vierailija
27/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi  lähdit korona-aikaan kahvilaan istumaan? olisit käynyt ostamassa pullasi marketista ja laittanut kotona kahvit tarjolle pullan kera

Vierailija
28/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä kai ihminen saa edelleen aivastella, kunhan suojaa suunsa.

Vierailija
29/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen ei oikeasti osaa pidättää aivastusta. Paskotteko varmaan housuunnekin kun alkaa kakkattamaan.

No minä en pysty, tulee vähintäänkin sellaisena "tyrskäyksenä". Aivastuksen pysäyttämisen yrittäminen ei muutenkaan ole kovin terveellistä. Ulostaminen ja virtsaaminen on täysin eri asia.

Vierailija
30/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää ihan sairasta ihmisten kyttäämistä nyt.

Vierailija
31/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mikä raivostuttaa on röökaajat jotka luulevat että saa yskiä pitkin poikin kaikkia päin koska "se on tupakkayskä". Ihan kuin tupakoitsijalla ei voisi olla oireettomana koronaa mitä sitten noilla pärskimispilvillä levitetään ympäriinsä. Olen siis pari kertaa asiasta sanonut kun on tullut kohdalle niin noin on puolusteltu omaa prseilyä.

Se oksentamiselta kuulostava tupakkayskiminen on ylipäätään ihan uskomattoman ällöttävää, oli koronaa tai ei.

Vierailija
32/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ei aivastuta joten ainakin tämä aivastelija oli terve. Kuinka tyhmä pitää olla, että tätä nyt ei millään tajuta. Korona yskittää, aivastus ei ole yskä. 

Vierailija
33/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se aivastaminen ja yskiminen on ihan luonnollista eikä sille mitään mahda, mutta miten ihmiset eivät edelleenkään tee sitä kyynärtaipeeseen? Mua ei lakkaa ihmetyttämästä. Aina kun käyn jossain julkisessa tilassa, joku yskii tai aivastaa ihan siihen ilmaan. Viimeksi tänään kävin postissa ja käytävällä raksamies yski pokkana kädet taskuissa. Miksi? :D Ei vaan käsitä. Pohdin, että ovatko oikeasti jotenkin heikkolahjaisia. Kiersin sit suosiolla aika helvetin kaukaa.

Oliskin. Siis ihan omituisia tapoja on sellaisillakin ihmisillä, jotka työnsä puolesta tiedän älykkäiksi, joskin ehkä hieman persoonallisiksi tyypeiksi. Ihan täyttä aivastelua ja yskimistä täysin estoitta ja mitään suun eteen asettamatta.

Vierailija
34/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona ei aivastuta joten ainakin tämä aivastelija oli terve. Kuinka tyhmä pitää olla, että tätä nyt ei millään tajuta. Korona yskittää, aivastus ei ole yskä. 

Korona ei myöskään vie aivastelukykyä, eli oireeton (tai jo oireinenkin) koronan kantaja voi muista syistä aivastaa.

Vierailija
35/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en pysty, tulee vähintäänkin sellaisena "tyrskäyksenä". Aivastuksen pysäyttämisen yrittäminen ei muutenkaan ole kovin terveellistä. Ulostaminen ja virtsaaminen on täysin eri asia.

Ei niidenkään pidättäminen terveellistä ole. Siltä muiden läsnäollessa housuun ei paskota vaikka kuinka juna lähtisi liikkeelle.

Vierailija
36/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivastelu ei nyt yleensä liity mihinkään tautiin.

Vierailija
37/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei myöskään vie aivastelukykyä, eli oireeton (tai jo oireinenkin) koronan kantaja voi muista syistä aivastaa.

Aivasteliko tämä henkilö niin että ei pitänyt mitään suun edessä? Tyyliin suoraan aloittajan pullaan.

Vierailija
38/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää ihan sairasta ihmisten kyttäämistä nyt.

Siis ihan sinänsä tervettä sairaiden ihmisten kartoittamista

Vierailija
39/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkohan se minä. Vasomotorinen nuha antaa hyvin tilaa näinä aikoina.

Niin mullakin on. Silti varasin juuri ajan koronatestiin. Muuten ei ole asiaa töihin eikä saikkuakaan ilman testausta saa. Et voi varmasti tietää kummasta on kyse.

Vierailija
40/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävästi muistan kun olin viime vuonna lentokentän Scandicissa aamupalalla kun puolitoistametrinen kiinalaisukko veti märän aivastuksen suoraan leikkelevadille. Nykyään käännän koko kinkkupinkan ympäri ja otan alimmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän