Minusta tehtiin ennakoiva lasu, vaikken ole edes raskaana
Tai varmaan siis oletetusta lapsesta on tehty,mutta fakta siis on se ettei minulla ole ainuttakaan lasta tulemaisillaankaan. Olen keskivartalolihava ja eräs naapurini on tehnyt minulle kiusaa jo pidemmän aikaa muussa yhteydessä. Olen tehnyt netin kautta rikosilmoituksen, mutta kauankohan tuossa voi kestää että ottavat yhteyttä tekijään?
Kommentit (31)
nää lasu jutut menny liian pitkälle ,kun voi käyttää ihmisten kiusaamiseen.samoin yrittäjät kiusaa toisia yrittäjiä turhil vero ja terveystarkastuksil.
kiusaamis ja valehtelu tapauksis pitäis tulla tuomio virkavallan väärinkäytöstä tms.
Mitenköhän nämä täysin aiheettomat lasut käyttäytyvät, jos ap vaikka oikeasti tulisi raskaaksi jne.? Tehtäisiinkö hänestä terveydenhuollossa ennakoiva lasu, koska on historiaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän nämä täysin aiheettomat lasut käyttäytyvät, jos ap vaikka oikeasti tulisi raskaaksi jne.? Tehtäisiinkö hänestä terveydenhuollossa ennakoiva lasu, koska on historiaa?
Varmaankin tehtäisiin.
Asiakasta ei voi koskaan uskoa.
Itse kun odotin toista lastani, sain papereista myöhemmin lukea että "väittää olevansa raskaana, on hyvin laiha".
Vierailija kirjoitti:
kiusaamis ja valehtelu tapauksis pitäis tulla tuomio virkavallan väärinkäytöstä tms.
Tämä juuri nykyään puuttuu. Vaikka kiusaamisen kohteeksi joutuneelle seuraukset voivat olla varsin kohtuuttomat. Tiedän tapauksia, joissa syyttömäksi todistelusta on vuosien mittaan kertynyt tuhansien eurojen kulut.
Joskus huvitan itseäni ajatuksella että menisin vähän keskivartalolihavana keskelle kaupunkia silittelemään ja pitelemään mahaani ja vetäisin samalla röökiä. Haluaisin nähdä kuinka moni elämäntapamamma tulisi kirkumaan päin näköä ja puuttumaan muiden asioihin.
Miten sossut toimii jos tulee lasu ja lapsi onkin 18 vuotta?
Tuo nyt jo oliskin kun sossut pakottaisi pissaamaan tikkuun varmistuakseen että mahassa on vain läskiä eikä tuloillaan ole "tuettavaa" vauvaa. Huh huh. Tarpeeks hyvä provolasu niin eiköhän tuokin tapahdu. Huumetesteihinhän ne pakottavat.
No jos ihminen näyttää siltä että odottaa viimeisillään, ja kalja kädessä rööki huulessa haastaa riitaa kadulla, niin kai siitä huoli herää ja ennakollinen lasu jostain pamahtaa.
Varmaan menisin ihan suoraan kysymään että miksi teit lastensuojeluilmoituksen vaikka en ole raskaana. Saa sitten luvan selittää ihan naamatusten, eikä voi vaan kyräillä selän takana. Ehkä osaisi vähän hävetä