Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tehtiin ennakoiva lasu, vaikken ole edes raskaana

Vierailija
29.07.2020 |

Tai varmaan siis oletetusta lapsesta on tehty,mutta fakta siis on se ettei minulla ole ainuttakaan lasta tulemaisillaankaan. Olen keskivartalolihava ja eräs naapurini on tehnyt minulle kiusaa jo pidemmän aikaa muussa yhteydessä. Olen tehnyt netin kautta rikosilmoituksen, mutta kauankohan tuossa voi kestää että ottavat yhteyttä tekijään?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menisin ihan suoraan kysymään että miksi teit lastensuojeluilmoituksen vaikka en ole raskaana. Saa sitten luvan selittää ihan naamatusten, eikä voi vaan kyräillä selän takana. Ehkä osaisi vähän hävetä

Vierailija
22/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää lasu jutut menny liian pitkälle ,kun voi käyttää ihmisten kiusaamiseen.samoin yrittäjät kiusaa toisia yrittäjiä turhil vero ja terveystarkastuksil.

kiusaamis ja valehtelu tapauksis pitäis tulla tuomio virkavallan väärinkäytöstä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä täysin aiheettomat lasut käyttäytyvät, jos ap vaikka oikeasti tulisi raskaaksi jne.? Tehtäisiinkö hänestä terveydenhuollossa ennakoiva lasu, koska on historiaa?

Vierailija
24/31 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän nämä täysin aiheettomat lasut käyttäytyvät, jos ap vaikka oikeasti tulisi raskaaksi jne.? Tehtäisiinkö hänestä terveydenhuollossa ennakoiva lasu, koska on historiaa?

Varmaankin tehtäisiin.

Asiakasta ei voi koskaan uskoa.

Itse kun odotin toista lastani, sain papereista myöhemmin lukea että "väittää olevansa raskaana, on hyvin laiha".

Vierailija
25/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiusaamis ja valehtelu tapauksis pitäis tulla tuomio virkavallan väärinkäytöstä tms.

Tämä juuri nykyään puuttuu. Vaikka kiusaamisen kohteeksi joutuneelle seuraukset voivat olla varsin kohtuuttomat. Tiedän tapauksia, joissa syyttömäksi todistelusta on vuosien mittaan kertynyt tuhansien eurojen kulut.

Vierailija
26/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huvitan itseäni ajatuksella että menisin vähän keskivartalolihavana keskelle kaupunkia silittelemään ja pitelemään mahaani ja vetäisin samalla röökiä. Haluaisin nähdä kuinka moni elämäntapamamma tulisi kirkumaan päin näköä ja puuttumaan muiden asioihin.

Vierailija
27/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sossut toimii jos tulee lasu ja lapsi onkin 18 vuotta?

Vierailija
28/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan syystä.

Vierailija
29/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt jo oliskin kun sossut pakottaisi pissaamaan tikkuun varmistuakseen että mahassa on vain läskiä eikä tuloillaan ole "tuettavaa" vauvaa. Huh huh. Tarpeeks hyvä provolasu niin eiköhän tuokin tapahdu. Huumetesteihinhän ne pakottavat.

Vierailija
30/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  on TOSI  AV mamma!!

Vierailija
31/31 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ihminen näyttää siltä että odottaa viimeisillään, ja kalja kädessä rööki huulessa haastaa riitaa kadulla, niin kai siitä huoli herää ja ennakollinen lasu jostain pamahtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme