Miksi mies suuttuu vain toiselle miehelle naisensa vikittelystä vaikka nainen on yhtälailla syyllinen
Kommentit (19)
Isäs vai? Hyvä dädi. Pojasta on polvi pahentunut. Ilmoitin ahdistelija-Veetin poliisille. Olet vaaraksi naisille.
Kyllä minä vedän myös naistani turpaan, mutta teen sen vasta kotona.
Siksi, että moni pettäminen jäisi tapahtumatta ellei se parisuhteen ulkopuolinen aktiivisesti sitä yrittäisi. Elämä ei ole mikään Temptation island jossa tavoitteena on rikkoa toisten parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Hih "naiseni". Sulla on jännä lempinimi minikatkiksellesi 🍤
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä ihan avoimesti myönnät, että syyllistyisit tuollaisessa tapuksessa rikokseen?
Avioliiton ulkopuolinen seksi ei ole juridisesti ollut rikos enää 70 vuoteen, pahoinpitely taas on. Aikuisen ihmisen luulisi tämän tajuavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä ihan avoimesti myönnät, että syyllistyisit tuollaisessa tapuksessa rikokseen?
Avioliiton ulkopuolinen seksi ei ole juridisesti ollut rikos enää 70 vuoteen, pahoinpitely taas on. Aikuisen ihmisen luulisi tämän tajuavan.
Ei tuo kommentoija ole aikuinen vaan keskenkasvuinen Veeti joka luulee olevansa alfa kun mammapalstalla uhoo.
Ja ap se rämpii mielisairaudessaan.
Sulla on kädet: käytä niitä. Et sinä runkkaamiseen naisia tai yleisöä tarvitse.
Naisista on kiva katsella, kun miehet tappelee hänestä ja voittaja sitten vie ja nainen vikisee tyytyväisenä?
En minä suuttuisi kummallekaan. Meidän suhde perustuu vapaaehtoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että moni pettäminen jäisi tapahtumatta ellei se parisuhteen ulkopuolinen aktiivisesti sitä yrittäisi. Elämä ei ole mikään Temptation island jossa tavoitteena on rikkoa toisten parisuhteet.
Ei välttämättä. Usein se pettäjä itse jättää kertomatta, että on suhteessa. Tai kertoo, että suhde on karilla ja ihan ajan kysymys milloin loppuu tms. Eli pettäjä on epärehellinen joka suuntaan.
Tietysti sellainen ihminen, joka tieten tahtoen vikittelee varattua, on todella mätä.
No, se nyt vaan on todella epäkunnioittavaa flirttailla jonkun toisen puolisolle. Sellainen ihminen on suomeksi sanottuna ku si pää ja tunnevammainen. Siksi. Ja mikäs se sinä sitten olet, ap, jos tahallasi loukkaat omaa miestäsi noin perusteellisella tavalla, etkä edes tajua miten se satuttaa häntä ja miten se lopulta tuhoaa sen mitä teillä on? Vähintään empatiavajeinen olet, ja keskenkasvuiseksi jäänyt henkisesti. Sinun kaltaiset yleensä kyllä saavat ison oppitunnin elämässä, mutta silloin voi olla liian myöhäistä. Sitten liityt siihen joukkoon, missä kadutaan kun menetettiin lopullisesti se, joka todella aidosti sinua rakasti eikä ollut mikään ällöttävä pelle ja huomionhakijahoratsu.
Eipäs. Jos sinkkumies ja mun naiseni käy sängyn puolella, niin ei se lähtökohtaisesti sen miehen vika ole. Joo totta kai hänkin olisi voinut ajatella asiaa tarkemmin, mutta sinkkumies... camoon! Itsekin panisin. Aivan turha loppuviimein häntä moralisoida. Kyllä sille omalle naiselleni näyttäisin ovea ja olen näyttänytkin, kun nuoruudessa silloinen muikkelini jäi kiinni vieraan kullin imemisestä. En mä kenenkään kanssa pakosta ole, joten saa imutella jatkossa rauhassa, kun ei olla suhteessa.
Tuossa mielikuvitustarinassa syyllinenhän on se toinen mies, joka ei kunnioita ensimmäisen miehen ja naisen välistä sitoumusta.
Toisaalta tarina kertoo, että ap ei kykene solmimaan suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Lisäksi hänellä on homoseksuaalisia piirteitä, jotka näkyvät siinä, miten hän nostaa miehet jalustalle ja oikeuttaa naisiin kohdistetun väkivallan.
Ap on kantasuomalainen ja matalajärkinen, joten on loogista olettaa, että hän on persu.
Toki tilanteeseen tarvitaan kaksi, mutta ei niistä petä kuin se, joka on parisuhteessa toisaalla.
Ketjussa on myös mies, joka oikeuttaa naiseen kohdistetun väkivallan miesten tekemisillä. Aika sairasta.
Burka-pakottajat on persuja. Kunniamurhaajat on persuja. Persu, naisen pahin vihollinen.
"Kukapa meistä ei olisi tehnyt samaa?" Kyseli Sheikki Laakso poikansa Nicon pedofiliatuomion jälkeen. No ainakin Wille on tehnyt, koskapa potkittiin Kokoomuksesta. Mutta Kokoomus itse tekee aivan samaa ja suojelee pedofiileja kunnes tutkivat journalistit tai alaisten ilmiannot paljastavat nämä.
Edelleenkin kiinnostaa, mikseivät kokoomuslaiset ja PS julkaisseet ahdistelukyselyn tuloksia.
Itse kyllä suuttuisin enemmän vaimolle kuin vieraalle miehelle. Ja silloinkin suuttumus ei olisi ehkä oikea termi. Riippuu pettämisen luonteesta ja kestosta, että mikä se oma reaktio sitten olisi.
Mitään tarvetta raivota ei kyllä olisi. Jos tietty raja ylittyy vaimon puolelta, roudaan kamat häkkivarastoon ja vaihdan lukot. Laitonta, mutta etsiköön siinä tapauksessa itselleen oman kämpän kunnes lunastan hänet pois täältä. En asu pettäjän kanssa saman katon alla, enkä lähde hänen rötöksiensä takia pois omasta kodistani.
Tuon asian ymmärtämiseen ei tarvitse edes käyttää älyä. Kyseessä on hyvin primitiivinen reaktio, joka on varmaan lähes kaikilla nisäkkäillä ja yleinen muuallakin eläinkunnassa.
Älyä tarvitsee siihen, että voi olla suuttumatta.
Urospuoliset pohjimmiltaan haluaisivat tappaa kilpailevat urokset, jos voisivat.
Varmaan haluaa pitää sen naisensa ja kohdistaa kiukkunsa siksi ns. "ulkopuoliseen" kohteeseen.
Miksi vikittelet ja osallistut pettämiseen? Tuhoat omaa karmaasi sillä myös, vaikka et olisikaan pääpiru. Tai mistä sitä tietää vaikka olisitkin, teet väärin ja houkuttelet vielä toisen ihmisen väärintekoon kanssasi. Aijai, tulinen paikka odottaa.