Maaliskuun Mussukat 2014
Onko täällä vielä ketään maaliskuussa 2014 lasketunajan omaavia!?
Kommentit (117)
Ohhoh katos oon kattonu koko ajan et on ensi vuoden synnyttäjät :'D hupsis
Täällä ei taida olla maaliskuisten 2015 keskustelua vielä? Pitäiskö perustaa :)
Minä olen! Kiva että aloitit ketjun. Laskettu aika omien laskelmien mukaan olisi 7.3.2014.
Olen 29v. ja odotan esikoista. Neuvolan varasin tänään ja sain ajan 15.7.
Elena rv 4+4
Kiva että muitakin löytyy. Ja eiköhän tämä pino kasva kunhan päivät kuluu. :D Mulla omien laskelmien mukaan laskettuaika 8.3
Millasia oireita sulla on Voikukka? Mulla oli ennen plussaamista nännit kipeät, mutta nyt ei ole enää.. Alaselkä ja -maha kipeenä sillon kun menkkojen piti alkaa ja repäisykipuja ollut asentoa vaihtaessa. Vähän on myös ällöttänyt, enkä oo saanut nukuttua kunnolla, mutta se voi tietty johtua tästä uutisesta tai sitten niksoista :D Alamahassa on tuntunut myös sellasta "poreilua", tai nipistelyä, mitä lie.. Muutamat hajut ällötti jo ennen plussausta. Ootko saanut kunnon vahvat plussat jo testeihin? Mun plussat on vahvistunut, mut ei vieläkään mitään äärettömän vahvoja oo. Ja tänään näytti vähän haaleemmalta kun eilen, mutta jouduin kyllä aamuyöstä käymään vessassa, eli pissa ei ollut niin kauaa rakossa kuin edellisinä öinä.
Täällä yksi maalismasu ilmottautuu! Laskettu aika olis raskauslaskurin mukaan 6.3. Testin olen tehnyt tänään, joka oli hailakka viiva. Oireina on ollut kova väsymys, ajoittain etova olo ja repäisykivut ja oli erilainen olo loppukierron ajan kuin yleensä :) Vauva on neljäs ja ikää minulla 30
Kirsikkakarkki rv 4+4
Mulla ei itseasiassa ollut yhtään mitään oiretta! Menkkojen olisi pitänyt alkaa kesäkuun 29 päivä, ja ajattelin että ne on vaan myöhässä (mitä ne ei siis ikinä ole olleet, mutta kertahan se olis ollu ensimmäinenkin) En uskonut että näin helposti tulisin raskaaksi, koska edellistä yritettiin 5vuotta. Ja viimmesin keskenmeno oli joulukuussa viikolla 8. Tietysti nytkin sitte pelkään keskenmenoa, enkä kyllä julkista asiaa ennenku 3kk on täynnä.
Mitään oiretta ei ole edelleenkään mutta testi oli tänään plussa, vahvempi mitä eilen mutta ei täysin vahva viiva vieläkään, tosin cittarin halppistestillä testattu. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!
Ehkä tässä vaiheessa ei sit kuulukaan tulla viel niin vahvoja viivoja... Jos teillä muillakaan ei ole tullut! Noh testasin taas (kun tilasin netistä 10kpl One Step -testejä) ja viiva on taas vahvistunut.
Mäkään en olis uskonut tulevani näin helposti raskaaksi, kerran pantiin ilman kortsua! Kun mulla on todettu pco ja exän kanssa aikoinaan yritettiin yli vuosi. Tän vuoden puolella ollut tosi pitkiä kiertoja, yksikin yli 90 päivää. Nyt tais vaan sattua oikea ajotus, eikä todellakaan ollut stressiä raskautumisesta.
Taidampa minäkin liittyä ryhmään :)
Olen 35 vuotias äiti, lapsia on 3+1 enkeli vauva. Lapset on iältään kohta 14v 5 v ja kohta 4v edellinen raskaus päättyi helmikuussa keskenmenoon viikoilla 18+5 joten aika varovaisilla mielillä tässä mennään. Vielä ei pelota,jos menee nyt kesken niin sit menee ja luonto on hoitanut hommansa,mut sit kun vauva alkaa liikkumaan alkaa mun vaikeat ajat todennäköisesti.
Raskausoireita ei ole kuin väsymys ja ala vatsan repiminen kun yskäisee tai äkikseltään kääntyy, en muista et edellisissä raskauksissa noita repimisiä olis ollut noin paljoa. Neuvolaan on varattava varmaan kohta aikaa,pääsen sit heti ultraan äitipolille kun mulla on 2 tyypin diabetes ja olen insuliini hoidossa joka tuokin taas oman lisänsä raskauteen :)
Olisko teillä jossain vaiheessa kunhan saadaan porukkaa kasaa ni liittyä johonkin suljettuun ryhmään niin ei olis tekstit kaikkien näkyvillä?
Jos joku tekee suljetun ryhmän niin hyppään mukaan. Kivempi tutustua paremmin ja puhua vähän yksityiskohtaisemminkin asioista.
Tein sit nopskaa ryhmän Maaliskuun mussukat nimellä... Sinne siis, niin voidaan privasti jutella.
Hyvä hyvä,kävin pyynnön laittamassa
Hyvä hyvä,kävin pyynnön laittamassa
Pyyntö jätetty. Täällä on yksi maalisvauvaa odottava tai se on siinä nipin napin ollako maalis kuun alus vai helmikuun lopus. Omien laskujen mukaan LA on 2.3, mutta ultras se voi muuttua. Huomen varailen neuvola aikaa.
Täällä myös yksi. La ois laskujeni mukaan 9.3.
Kävin myös laittamassa pyynnön ryhmään, se onkin hyvä ettei kaikki näe juttuja!
Muutama lisää hyväksytty. Lisäsin kaikki myös admineiksi, joten kaikki voitte hyväksyä myös uusia.
Pari hyväksytty lisää ja annettu heille myös admin oikeudet.
Moi.
Mukaan maaliskuisiin ilmottautuu kahden lapsen äiti, tuleva on siis kolmas<3 LA olisi 12.3.2014. Oireita mulla on ollut itkuherkkyys, ärtyisyys ja hassu metallin maku eilen illalla suussa, vihlomisia on myös ollut.. Laitan pyynnön myös. Epätodellinen olo..
Pyyntö laitettu, omien laskelmien mukaan esikoisen LA ois maaliskuun alussa :) mulla ollu aika kovia vatsakipuja, rintojen arkuutta ja väsymystä. Ei mitään pahempaa vielä onneksi :)