Maaliskuun Mussukat 2014
Onko täällä vielä ketään maaliskuussa 2014 lasketunajan omaavia!?
Kommentit (117)
Täällä esikoista odotteleva <3 la maaliskuun alkupuoli :) pyyntö laitettu ryhmään.
Esikoisen odottaja täälläkin, la 5.3, laitoin pyynnön ryhmään :)
Pyyntö ryhmään lähtetty =) Kolmatta odotellaan meillä, LA ois 12.3
Pyyntö myös laitettu. Laskettu aika 3.3.
Moikka! Joukkoon sopii varmaan liittyä? :) Olen 22v esikoista odottelen. Tällä viikolla pitäisi tulla kutsu varhaisultraan jossa selviää tarkkaan viikot, mutta neuvolan laskurin mukaan tänään rv9. Meillä helmikuussa meni kesken viikolla 6 ja toivotaan, että tämä pienokainen pysyy matkassa mukana loppuun asti :) Mulla ei oikeestaan ole enään mitään oireita..Viikko takaperin olisin voinut nukkua aamusta iltaan, mutta enään ei ole semmoistakaan. *Ainut mikä vaivaa on päänsärky, mutta se on pientä siihen verrattuna mitä odotusajan jälkeen saa! :) Onko ,muilla ollut näin vähäisiä oireita? Ja laskettu aika meillä on 24.3 jos viikot pitää paikkansa :)
Pyynnon laitoin jo minäkin. Kolmatta odotan. La luultavasti 25.3.
12. viikko menossa. opettelen kuin naa ryhmat toimii...toivottavasti loydan perille...
Sain kai hyväksynnän ryhmään mutten mistään löydä sen sisältöä? Jelp? Eli kuinka pääsen alkuun - lukemaan viestejä? ensikertalainen...
Ja vielä yksi maaliskuun mussukkaa odottava. Kolmannen tirpan la 29.3. Pyyntö suljettuun ryhmään laitettu...
Laitoin pyynnön liittyä ryhmään kun viimein uskalsin np-ultran jälkeen uskoa tämän todeksi, la 4.3.!
Katajaxx...
eli kun klikkaat siinä käsiinsä nojaavan vauvan kuvan vieressä olevaa otsikkoa "Maaliskuun mussukat 2014", niin pitäisi aueta kaikki siältö, jota sinne jo on ehtinyt aika paljonkin kertyä=)
Koitapas onnistuuko...
Oho... kirjoitusvirhekin pääsi lipsahtamaan ;)
Kävin vielä tarkistamassa, että sinut Katjaxxx on hyväksytty ryhmään...
Ilmoittele, jos et pääse jutusteluihin mukaan!
Laitoin pyynnön suljettuun ryhmään. LA olisi maaliskuun lopussa.
Täältä myös ilmottautuu yksi odottaja mukaan joukkoon. Laskettu aika 24.3 ja toista lasta odottelen. Lapsille tulee ikäeroa kivasta 12 vuotta, ensimmäisen lapsen sain vasta 18 vuotiaana:) Nyt on kaikki kyllä niin uutta vaikka kertaalleen raskauden kokenutkin:) Viikkoja taitaa mulla olla nyt se 10+3. Laitan myös pyynnön suljettuun ryhmään.
Kolmas lapsi tuloillaan, rv 15+3, la 8.3, pyyntö suljettuun ryhmään laitettu.
Esikoinen matkalla rv 15+1. Laitoin pyyntöä ryhmään.
Esikoinen täälläkin tulossa rv 14+1 menossa. Vuodenvaihteessa oli keskenmeno mikä aiheuttanut lisä jännitystä alku odotukseen mut pahin pelko taitaa olla tältä erää takana.
Miksiköhän en pääse ryhmään, vai onko minua lisätty?
Laitoinpa minäkin pyynnön suljettuun ryhmään, LA 27.3.14 =)