Maaliskuun Mussukat 2014
Onko täällä vielä ketään maaliskuussa 2014 lasketunajan omaavia!?
Kommentit (117)
Täällä myös yksi esikoistaan odottava maaliskuinen odottaa vastausta pyyntöön!
Täällä yks 21v nainen, jolla LA 30.3. Ei voi uskoa tätä todeksi..! Pyyntö laitettu :)
Heippa! Täällä uusi maaliskuun odottaja, laskettu aika noin kuun puoli välissä. Pyynnön laitoin minäkin :)
Heippa, täälläkin maaliskuun lopussa laskettu aika :) Pyyntö lähetetty :)
Moi kaikille! Minäkin laitoin samantien pyynnön tuonne ryhmään. :) Olen siis 25-vuotias ja odotan esikoistani, vaikka se vielä todella epätodelliselta tuntuukin! Neuvolatäti merkitsi la:ksi 5.3., mutta itse uskoisin sen olevan vasta muutamaa viikkoa myöhemmin, koska olin bongaavinani ovulaation joskus siinä kesä-heinäkuun taitteessa. Noin kuudennella viikolla siis varmaan mennään. :)
Pyyntö käyty laittaas. Laskurin mukaan la 23.3,mut katotaa muuttuuko neuvolas vielä.
Heips kukkuu, täälläkin uusi odottelija, ainakin vielä... hyvin varovaisin mielin, eka positiivinen testi tehty tänään aamulla... Vikat menkat alkoivat 18.6, mutta 95% varmuudella tiedän oviksen olleen vasta n.7-9.7 niiden laskureiden mukaan sanottujen 2-4. päivän sijaan. :) Eli aika alussa ollaan, 4+4 kai.. omien laskujen mukaan.. LA asettuisi 31.3 :D Minä ens kuussa 32 ja mies 30 :) Laittelen ryhmään pyyntöä.
Heipsan..:) Pyyntöä laitettu ryhmään myös..:) Toista lasta odotan ja laskettu aika laskurin mukaan olisi 30.3. eli viikkoja tänään 5+1.
Täältäkin pyyntö ryhmään laitettu, la about 2.3.2014.
Heissan! LA 22.3, voinee vielä muuttua kun kierto ollut noin 35 pvä..Pyyntö lähtetty ryhmään. 23v ensisynnyttäjä, kovin olen hämilläni, mutta onnellinen raskaudesta.
Miksen löydä tota ryhmää :D eilen tuli positiivinen testi ja la ois maaliskuun lopulla.
Heippa! Pyyntö lähetetty. :) Täällä LA 18.3.
Pyyntö lähetetty ryhmään. LA 14.3
Heippa :) Pyyntö lähetetty ryhmään. LA luultavasti 19.3. Ikää on 31v ja ennestään on kolme vilkasta poikaa.
Moi! Pyyntö laitettu ryhmään. LA näillä näkymin 16.3. :).
Heippa!
Täällä odotetaan esikoisvauvaa syntyväksi 12.03. Laitoin pyynnön ryhmään. :)
Ryhmässä ollaan rv 7+3 ja la 23.3
Täältäkin tulee yksi rv 7+5 laskettu aika on 23.3.2014 <3 ~
Täällä myös maaliskuun odottaja, näillä näkymin laskettu 10.3 :)
Täältäkin laitettu pyyntöä ryhmään. Tarkkaa päivää en vielä tiedä, mutta maaliskuun lopussa LA kuitenkin olisi :)