Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoSupermodel

Vierailija
01.07.2013 |

Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!

Kommentit (417)

Vierailija
321/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitän teille vanhemmille nyt asian!
-Gosussa saa rahaa lentävistä possuista kun ne napataan kiinni 
(Tämän asian ei käsitykseni mukaan aiheuta lapille mitään)
-Gosussa saattaa joskus olla huonoja keskusteluja, mutta ylläpito poistaa ne heti kun löytää.
-Feimeys tarkoittaa gosussa, että kaikki melkein tuntevat sinut siellä.
(Siksi jotkut haluavat olla feimejä)

Saisitte paremman vaikutelman jos itse menisitte kurkkaamaan gosuun.
Tv: 12-13v Gosuttaja

Vierailija
322/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol oikeasti vanhemmat menkää itte kattomaan gosua niin sitte voitte sanoa mielipiteenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, gosupermodel onki nii vaaralline... Ihmisethä on jo mielisairaalassa ....

Vierailija
324/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERÄTKÄÄ NYT IHAN TOSI! :D Ei gosussa oikeesti oo mitään hiiriseksuaaleja vaan ihmisillä on huumorintaju ja siellä läppä nyt on vähän outoo, mut kuitenkin. Ei sieltä mitään traumoja saa. Itse oon 13 vuotias ja gosuttanut oon pari vuotta. Ton nettipaikan yhteishenki ja muu on parantunut tosi paljon, sillä moderaattoreita eli saitin valvojia on nykyään paljon, todella paljon. Jokainen asiaton malli saa varoituksen, aikalisän tai mallin poiston.

Noita itsemurha ehdottelijoita jokatapauksessa aina löytyy, mutta pitää vaan itse muistaa ajatella omilla aivoilla eikä missään nimessä saa kiinnittää huomiota sellaisiin viesteihin ja muihin. Sitten voi tuollaisia hahmoja laittaa kieltolistalle jolloin kyseinen henkilö ei voi laittaa viestiä kieltäjälle.

Ja siitä roolipelauksesta sen verran että itse oikeastaan gosutan vain roolipelauksen takia. Yleensäkin kaikki seksiin kohdistuvat roolipelaukset skipataan. Jotkut 'pilamallit' luovat seksiaiheisia roolipeleja, mutta moderaattorit kyllä mahd. pian poistavat kaikki sellaiset.

Vierailija
325/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata päästä lastaan sinne! Oma pienokaiseni tuli hulluksi, puhuu jollekkin hemmolle jota kutsuu Jeff the Killeriksi. Sivuhistoriaa selaillessani näin, että tänä tyttönen oli viettänyt enemmän tai vähemmän aikaa jossain creepypasta keskustelussa, kiikutin sitten terveydenhoitajalle ja asiat ovat jo paremmin. Mietinkin, minne hän rahansa tuhlaa, no oli ostanut vuoden jäsenyyden vai minkä onkaan sinne itselleen. 

Vierailija
326/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:53"]

miksi ihmeessä te tälläistä goSupermodelista kirjoitatte, kun ette ole ehkä käyneet siellä?

itse käytä gosupermodelia ja aijon nyt antaa jotakin hyvää tähän liittyen.

tuolla jossain mainittiin, että roolipeleissä harrastetaan seksiä. VÄÄRIN. itse roolipelaan joka päivä, eikä lähes jokaisessa roolipelissä ole seksuallista käyttäytymistä tai pervoilua. ne pysyvät kiakilta poissa, mutta välillä saataa joiltakin tälläisiä lipsahtaa. heistä raportoidaan ylläpidolle ja he saavat rangaistuksen.

täällä mainittiin myös possuista. possut ovat "hahmoja", jotka voivat välillä lennähtää näytölle. niitä klikkaamalla voittaa goRahaa (goSu virtuaalirahaa) ja mainetta

goSulaiset (varsinki osa) ovat yleensä julmia muille, koska goSun ilmapiiri on pilattu pilamalleilla. pilamallit ovat malleja, jotka on luotu roskaamaan foorumia. pilamallit hakevat huomiota. pilamallit ovat yleensä "raskaana" tai harrastavat samaan aikaan sukupuoli yhteyttä. todellisuudessa he ovat vain pikkulikkoja, jotka ovat oppineet pari uutta sanaa. goSun ilmapiiriä yritetään rakentaa hetki hetkeltä paremmaksi.

goSupermodel on TYTTÖJEN sivusto, joten sinne EI saa tulla poikia. siksi poikia syrjitään - yleensä.

prätkähiiret ovat suosiossa erityisesti mallin Kimba ja tuo kumppaneiden käsissä. tästä ei tarvitse huolehtia.

ja voi luoja, CAPS LOCK on nappi näppäimistössä, josta saa isoja kirjaimia. capsin raiskaus tarkoittaa sitä, että capsia käytetää paljon.

[/quote]

Vierailija
327/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja, CAPS LOCK on nappi näppäimistössä, josta saa isoja kirjaimia. capsin raiskaus tarkoittaa sitä, että capsia käytetää paljon.

Vierailija
328/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
329/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hahaa! Olemme pahoja tytsyjä >:D

Vierailija
330/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.- eih toivon että tää on läppää:D

Vierailija
331/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha valittaa, että lapsenne saa ''ikuisia traumoja'' jostain goSupermodelista, jossa ei melkeinpä mitään oteta niin tosissaan kuin te, jotka olette päästäneet lapsenne nettisivuille jonne ikä ei riitä. (:

Vierailija
332/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista jutuista oiken mikään olen totta, kaikki taitaa täällä huijata

T: Agsu, goSun "pitkä aikainen käyttäjä"

Vierailija
333/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosu on täynnä nettikiusaajia, mustamaalaavat siellä ruutukaappauksen ja kuvanmuokkausohjelmien avulla nuoria tyttöjä ja ihailevat sadisteja ja hulluja josta suoraan lähettäisin oman lapseni puhumaan jonnekkin,  ja sitten tulivat nämä hiiret ja possut.

Vierailija
334/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte ihan sekasin. Gosu on turvallinen paikka, eikä siellä mitään pedopappoja oo.

Vierailija
335/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vitun kähbä! mee vittuun jos edelleen mahdut sinne

Vierailija
336/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä oikeasti eläimiin sekaantujien kokoontuminen?
Nyt lähti meidän perheestä tuo sivusto estolle!

Vierailija
337/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, vitun kakarat ei ymmärrä mistään mitään.

Vierailija
338/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Siltäpä tämä sivusto näyttää. Ihan hullua touhua! Kävin siellä jossain yliluonnolliset jutut keskustelussa ja aijaijai miten hullua sakkia! Luulevat osaavansa tehä pyörremyrskyjä ja juttelevat hengille. Kyllä meidänkin perheen koneajat lyhenee ja estän heti tuon sivuston. 

Vierailija
339/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Siltäpä tämä sivusto näyttää. Ihan hullua touhua! Kävin siellä jossain yliluonnolliset jutut keskustelussa ja aijaijai miten hullua sakkia! Luulevat osaavansa tehä pyörremyrskyjä ja juttelevat hengille. Kyllä meidänkin perheen koneajat lyhenee ja estän heti tuon sivuston. 

[/quote]

Olen myös kuullut että siellä imuroidaan pien jyrsiöitä.

Vierailija
340/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on todella fiksu, hän on gosupermodelissa. Mutta hän ei mene foruumeihin, ketään ei pysty huijaaman häntä tai jos kysyy "missä asut"? hän sanoo ei kuulu sinulle ja pistää hänet kieltolistaan. 

Ketju on lukittu.