GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
Se on pelkkää läppää. Gosussa heitetään sellasta läppää, jota nykyaikuset ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:58"]
Onko siellä oikeasti eläimiin sekaantujien kokoontuminen?
Nyt lähti meidän perheestä tuo sivusto estolle!
[/quote]
Siltäpä tämä sivusto näyttää. Ihan hullua touhua! Kävin siellä jossain yliluonnolliset jutut keskustelussa ja aijaijai miten hullua sakkia! Luulevat osaavansa tehä pyörremyrskyjä ja juttelevat hengille. Kyllä meidänkin perheen koneajat lyhenee ja estän heti tuon sivuston.
[/quote]
Olen myös kuullut että siellä imuroidaan pien jyrsiöitä.
[/quote]
Tällästä oon itsekkin kuullut.
Pahinta on ne itsemurhayritykset kuulla. Meiän kaverin penikkahan oli tuossa pari viikkoo sitten meinannu ystävänsä kanssa hypätä sillalta, huhhuh. Kaipa ne vielä elossa on.
[/quote]
Oi toivottavasti ovat kunnossa. Meillä lapset ei enää mene koneelle ilman vartiointia ja nuoremmalta kielletään koneilu kohta kokonaan kun se siellä gosussa niin paljon oli.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:06"]
Se on pelkkää läppää. Gosussa heitetään sellasta läppää, jota nykyaikuset ei ymmärrä.
[/quote]Minutsa itsemurhalla uhkailu ja eläimien kiduttaminen ei ole enää "läppää". Minusta tämä menee jo liian pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:04"]
[/quote]
Siltäpä tämä sivusto näyttää. Ihan hullua touhua! Kävin siellä jossain yliluonnolliset jutut keskustelussa ja aijaijai miten hullua sakkia! Luulevat osaavansa tehä pyörremyrskyjä ja juttelevat hengille. Kyllä meidänkin perheen koneajat lyhenee ja estän heti tuon sivuston.
[/quote]
[/quote]
Pahinta on ne itsemurhayritykset kuulla. Meiän kaverin penikkahan oli tuossa pari viikkoo sitten meinannu ystävänsä kanssa hypätä sillalta, huhhuh. Kaipa ne vielä elossa on.
[/quote]
Oi toivottavasti ovat kunnossa. Meillä lapset ei enää mene koneelle ilman vartiointia ja nuoremmalta kielletään koneilu kohta kokonaan kun se siellä gosussa niin paljon oli.
[/quote]
Meillä kans lähtee, toivottavasti lapset ymmärtää kun ei tuollainen ole enää terveydelle hyväksi.
Vanhinkin käy siellä, ehkä en estä sen koneen käyttöä, kunhan se lopettaa sen luna dialista puhumisen mahdollisimman äkkiä..
Gosupermodel on paha paikka 666/5 maistuu Remilian murhaama Sirkku
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:08"]
[/quote]Minutsa itsemurhalla uhkailu ja eläimien kiduttaminen ei ole enää "läppää". Minusta tämä menee jo liian pitkälle.
[/quote]
Mistä sä oot tommosta kuullu? Sähän voit käydä itse katsomassa kyseistä saittia, jos se nyt niin paha paikka on! Ja ota huomioon, että kaikki näistä kommenteista ei ole totta! Olen itsekin ollut gosussa, eikä siellä ole tuollaista tullut vastaan!
Hei nyt vähän miettikää. :DD
Ensinäkin jos lapsesi on alle 10-vuotias, älä häntä sinne päästä ja kaikki seksiin liittyvä kuuluu jo ylin 10 vuotiaille. Teillä pitäisi ihan normaaliin tapaan käydä netti säännöt läpi, ennenkuin tytärtänne sinne päästätte, oma vikanne jos ette ole opettaneet lastanne tarpeeksi. Kaikkea ei pidä ottaa tosiaan. Joo, siellä käy joskus näitä hieman "häiriytyneitä" ihmisiä, mutta ei heidän juttuja kannata edes kuunnella ja foorumilla ihan itse voi valita mitä tekstiä haluaa lukea. JA HEI KIELTOLISTA ON KEKSITTY!
Käykää ne säännöt läpi niide lastenne kanssa, älkääkä jakako valheellista tietoa. Monet näistä tiedoista on pelkkää vitsiä, miettikää vähä!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 15:08"]
[/quote]
Mistä sä oot tommosta kuullu? Sähän voit käydä itse katsomassa kyseistä saittia, jos se nyt niin paha paikka on! Ja ota huomioon, että kaikki näistä kommenteista ei ole totta! Olen itsekin ollut gosussa, eikä siellä ole tuollaista tullut vastaan!
[/quote]
Kuule katohhan sinne foorumin puolelle niin huomaat useat itsemurhakeskustelut. Tosi moni goSupermodelin käyttäjä on minun tietojeni mukaan kuollutkin.
Päästä pois, mutta siel on pervoa porukkaa
Tykkään tyttären kanssa luovista tehtävistä kuten yrittää piirtää tyylikkäitä hiuksia kaljupäisille malleille
suosittelen olemaan liittymättä heti kun kello tulee 21 siel alkaa ihmiset sekoilemaan ja kaikista tulee hulluja ja kaikkia haukutaaan ja itketetään pieniä että ne tajuaa mennä pois.
oon kuullu juttua et siel on joku aika iso jengi jotain suurin osa turkulaisia huligaaneja. ehkä sun tyttäres olis parempi mennä vähän vanhempana ja viisaampana. ainiin ja mulle ollaan kans kerrottu että sosiaalinen elämä katoaa tosi helposti ja lapsesi voi jopa joutua eläimiinsekaantujien ja turrien kynsiin !!!!!!!
Älä nyt vitussa päästä sinne! Helvetinmoista paskaa! Tyttäresi erakoituu ja oppii ikäviä termejä kuten UNNU ja huutelee ruokapöydässä miten haluaa ruuaksi timppaa! GOSUPERMODEL TUHOAA PERHE-ELÄMÄNNE!
julia oot ihanin pus <333333333333333
Itse en suosittelisi. Lapseni itki eräänä päivänä aivan hysteerisesti kun häneltä oli huijattu sieltä kuulemma jotain ihmeen gourahaa ja vaatteita. Päätimpä käydä estämässä gosupermodelin sitten koneelta, mutta sitä ennen tutkailin sivuja vähän. Gosupermodel ei ole ollenkaan sopivaa materiaalia lapsille, menee vähän samaan luokkaan ylilaudan kanssa. Tokkopa sitä nettiä kannattaa enää ollenkaan takaisin kytkeä kun kaikkealta tuntuu tulevan törkyä vaan...
Olen sattunut kuulemaan, että siellä keskiyön jälkeen valvoo aikamoista porukkaa. Tämä jengi lähettelee ikäisilleen ja nuoremmille jopa tappouhkauksia, kaikenmaailman haukkumisista puhumattakaan.
Itse en ole asiaa käynyt tarkistamassa, vaikka sitäkin olen useampaan otteeseen harkinnut. Jos tämä huhu kuitenkin on totta, suosittelen että kiellät tyttäreltäsi koko saitin - ihan vain turvallisuuden vuoksi.
en suosittele -10/5 siellä on pahoja murrosikäsiä teinityttöjä jotka murskaa pikkulasten unelmat, ei maistu metvursti
[/quote]
[/quote]
[/quote]