GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 04:47"]
moi julia
[/quote]
ei ole linnin kommentti.
Lapseni itki psykoosissa viisi päivää sitten sillä hänen suosikkisarjansa PRÄTKÄHIIRET oli pilattu. Joku oli kuulema kertonut harrastavansa SEKSIÄ kyseisten hahmojen kanssa. EI TURVALLINEN PAIKKA!!!
äiti jos luet tätä ni gosu on oikeesti iha turvallinen tää on vaa trollaust ://////////
suosittelisin pitämään ipanasi aika halvetin kaukana kyseisestä sivustosta.
LAIMEEMPI VERSIO YLILAUDAST varokaa rawr
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 04:53"]
Lapseni itki psykoosissa viisi päivää sitten sillä hänen suosikkisarjansa PRÄTKÄHIIRET oli pilattu. Joku oli kuulema kertonut harrastavansa SEKSIÄ kyseisten hahmojen kanssa. EI TURVALLINEN PAIKKA!!!
[/quote]
TÄMÄ YLI 9000 AURINGON VOIMALLA
iskä älä estä gosuu mun koneelta ku ei mul oikeesti oo enää sit mitää muuta elämää mun kaikki kaveritki on sieltä ja mul on aika paljo gorahaaki ja oon feimejen kaveri.....
Kuulemma pyörii goSupemodelissa sellaista porukkaa, joka on suuntautunut seksuaalisesti hiiriin. En suosittele, jos nettisivu vaikuttaa tältä.
Tyttäreni heitti minipossunsa ikkunasta ja käski sen antaa timantteja. Uskon gosupermodelilla olevan jotain tekemistä asian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 04:55"]
iskä älä estä gosuu mun koneelta ku ei mul oikeesti oo enää sit mitää muuta elämää mun kaikki kaveritki on sieltä ja mul on aika paljo gorahaaki ja oon feimejen kaveri.....
niimpä..........
[/quote]
älkää päästäkö lapsianne sinne tai RUSINAT RASAHTELEE
Minunkin tyttäreni ilmoitti eilen illallaolevansa suuntautunut hiiriin, sekä väitti saaneensa malarian gosupermodelista! En suosittele, tässä talossa gosupermodelia ei enää nimittäin käytetä. Tyttö itki koko viime yön ja huusi, ettei voi elää ilman gosupermodelia, sekä rikkoi koko barbie-kokoelmansa, mikä taitaa olla merkki vakavasta riippuvuudesta, ja toivon että olisin vahtinut tytön netinkäyttöä aikaisemmin! :(
terveisin huolestunut äiti
Voi, tämä supermalli sivuhan on hirveä paikka! Siellä on ties mitä seksuaalisesti häiriintyneitä pervoja, angstiteinejä jotka kertovt hyviä itsemurhavinkkejä, kamalaa syrjintää, kiroilua, mielisairauksilta ei voi välttyä.
siellä myös kultakutrisi voi joutua tällaiselle NS. "ÄRSYTTÄVIEN MALLIEN LISTALLE" varokaa, lapsesi voi saada kolmannen asteen masennuksen diabeteksen syrjäytymishäiriön kiveskiertymän ja aidsin jos rakas jennasusanna aivosyöpäpenttinen joutuu tälle listalle. pahoittelen.
Aivan kamala paikka !
Vanhempi lapseni on monesti itkenyt, kuinka "hänen lapsuutensa on nyt pilattu" ja kuinka hän pelkää avata linkkejä, sillä luulee niistä hyppäävän pelottavia naamoja. Lisäksi tyttäreni on kertonut, että ihmiset ihannoivat murhaajia ja ovat yhdynnässä tuttujen lastenohjelmien hahmojen kanssa. Tyttäreltäni on myös huijattu jonkin näköistä virtuaalirahaa ja hänelle tärkeitä vaatteita.
En kestä, että kenenkään lapsi joutuisi tälläistä kestämään. On tässä nyt kartettu jo monta kuukautta tuota syntistä paikkaa ja lapsi on onneksi taas iloinen ja leikkisä ! :)
Minusta tuntuu ettei gosupermodel ole hyvä idea.
äiti oon gosus tosi feimi älä laita sitä estolistal tai en tiskaa viikkoon -.-
Olen kuullut huhuja, että siellä ylläpidetään seksiaiheisia 'rooliepelejä', joissa lapset siis kuvittelevat olevansa toisia hahmoja ja hahmot harrastavat keskenään seksiä. Sellainen on mielestäni ehdottoman kiellettyä, sillä ei 10-vuotiaan tytön kuuluisi kirjoittaa mitään sen kaltaista. Olin suorastaan shokeeraantunut, kun luin tyttäreni sivuhistoriasta tuollaista tekstiä.
Tyttäreni tuli minulle yksi päivä itku silmässä valittamaan, kuinka TV:stä tutusta lastenohjelmasta "Prätkähiiret" oltiin laskettu leikkiä aikamoisella tavalla. Kuviteltiin, että esimerkiksi Vinski niminen hiiri kyseisestä sarjasta olisikin elävä olento, sekä seurustelisi hiiriin seksuaalisesti suuntautuneen psykopaatin kanssa, joka kutsuu itseään Turriksi. Kuullessani tämän sain aidsin ja kuolin.
älä. päästä. lapseas. sinne.