GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 05:13"]
taitaa olla silkkaa provoa koko juttu. ei me mammat tällaseen jekkuun mennä :)
[/quote]
Hehheh, totta tämä! Mammavoimaa ;)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 04:44"]
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
[/quote]
Gosupermodel ON TURVALLINEN
Siellä on aikusia valvomassa muiden tekemisiä, jos joku käyttäytyy sopimattomasti niin siitä kyllä raportoidaan.
Caps Lock= Tyyppi gosussa. moderaattori ja pitää vain asiallisia keskusteluita
keskustelut eivät ole asiattomia en ole 3 vuoden aikana muutakuin ehkä keran viiltelynihannointi aiheen ja sekin poistettiin. Asiallisia keskusteluita siellä on
Turvallinen paikka gosupermodel on, joskus saattaa tulla trolleja. Mutta niitä ei kannata ottaa vakavasti :)
t: tyttö joka on ollu gosupermodelissa 7v lähtien, ja nyt ei voi olla käymättä joka pv
Gosupermodel on hyvin turvallinen paikka! :) Olen itse siellä, eikä itselleni ole käynyt mitään. Kuinka vanha lapsesi on? Sivustoilla saattaa joskus olla aikuisten asioita.
Gosupermodel on hyvin turvallinen paikka! :) Olen itse siellä, eikä itselleni ole käynyt mitään. Kuinka vanha lapsesi on? Sivustoilla saattaa joskus olla aikuisten asioita.
Oikeesti :D
Tää kaikki on vaan trollausta.
Ei kukaan täys järkine itke gosun takia.
Päästä ny lapses sinne jos se haluaa!
Älä päästä tytärtäsi sinne! Se on aivan liian vaarallinen paikka.
Oh god, se on paras paikka! Ei kaikki oo tollasii
Hyvät vanhemmat. Suosittelen jättämään tämän keskustelun huomioitta, koska tämä on vain tylsistyneiden gosupermodelin käyttäjien aikaansaannosta. Sivusto on kaikin puolin turvallinen ja moderaattorit ja ylläpito pitää sivuston turvallisuudesta huolen. Toki näitä ikäviä "pilamalleja" ilmentyy aina välillä ties minkälaisissa merkeissä, mutta yleensä nämä tapahtuvat myöhään illasta/ yöllä. Vain harvoin päivällä, jolloin monien gosupermodelin käyttäjien mukaan sivustolla on jopa tylsää, mutta turvallista hieman nuoremmille käyttäjille. Ja voin aivan suoraan vain sanoa, että tämä keskustelu on tehty piloillaan. Esimerkiksi täällä asialle vain nauretaan: http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=6502044#page1
Kannattaa varoa, siellä hyökkäävät kaiken maailman rusakot ja Sharlotat kimppuun.
Kannattaa, jos tahdotte kokeilla voit aina vahtia lasta kun käy gosupermodelissa. Jos sovitte ajat milloin hänsaa olla gosupermodelissa. Lapseni käy gosussa mallilla
Maffe jos kiinnostaa voi kysyä häneltä mm. apuja tai sellaisia. Päiväs aikaisin gosupermodelissa on rauhaisaa. Kannattaa liittyä.
Kannattaa, jos tahdotte kokeilla voit aina vahtia lasta kun käy gosupermodelissa. Jos sovitte ajat milloin hänsaa olla gosupermodelissa. Lapseni käy gosussa mallilla
Maffe jos kiinnostaa voi kysyä häneltä mm. apuja tai sellaisia. Päiväs aikaisin gosupermodelissa on rauhaisaa. Kannattaa liittyä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 05:13"]
Tyttäreni on teipannut nenänsä ylöspäin ja hän pitää keijujen siipiä, koska haluaa näyttää possulta ja tuoda ihmisillie timantteja. Voisiko goSupermodel olla jotenkin syynä tähän ?
[/quote]
olen huomannut samaa käytöstä ja vielä tämän lisäksi hiiriin kohdistuvia seksuaalisia ajatuksia! syytämme gosupermodelia