Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoSupermodel

Vierailija
01.07.2013 |

Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!

Kommentit (417)

Vierailija
281/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosupermodel on täynnä pervoja pedareita jotka runkkaavat samalla kun katsovat lastenne malleja ja jopa ehkä kuvia!!!1!1!1!1!11!1!1!1!1!1!1!!!!!!

Vierailija
282/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka gosu on suunnattu 8-13-vuotiaille, ei kannata päästää alle 13-vuotiasta lasta gosupermodelin foorumeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jammuu

Vierailija
284/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää goSulaiset!

Luuletteko te tosissanne että tämä on hauskaa? Miettikää, mitä nää mammat nyt ajattelee goSusta! Teidänkin äitinne voi olla täällä ja lukea tämän keskustelun, puhumattakaan Kimban, RADIO KANAn ja Caps Lock..:in äideistä. Olisiko teistä mukavaa, jos teistä puhuttaisiin noin, ja vanhempanne saisi tietää? I don't think so. Nyt lopettakaa tämä trollaaminen ja aikuistukaa.

Hävettää teidän puolestanne!

~ goSulainen.

Vierailija
285/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista sen huomaa. goSulaiset ovat tolkuttoman lapsellisia tyyppejä, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
286/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:28"]

Näistä kommenteista sen huomaa. goSulaiset ovat tolkuttoman lapsellisia tyyppejä, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

[/quote]

Todellakin.

Vierailija
287/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon gosus ja se on hyvä paikka!!!

Vierailija
288/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon gosus ja se on hyvä paikka!!!

Vierailija
289/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipähei! tämä gosupermodel on nyt hyvin vaarallinen sivusto nykyaikana. tyttäremme potkii seiniä ja ilmaa, koska luulee, että talossamme leijailee possuja joita potkaisemalla saa rahaa. hän rikkoi jopa ikkunamme potkuillaan. 

terveisin munkkitalon lääkäri 

Vierailija
290/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset lopettakaa tämä paskan puhuminen goSupermodelista.

Terveisin gosuttaja; Vissy

Vierailija
291/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
292/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosupermodel sisältää rumia puheen aiheita ja rumaa käytöstä, eikä kehitä mitenkään luovuutta!

Vierailija
293/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta huomaa kuinka lapsellisesti gosuttajat käyttäytyy. Miettikää kahdesti ennen kuin päästätte lapsenne sille saitille ;/

Vierailija
294/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kertoi minulle , että hän haluaa yhtä ison vaatehuoneen kuin gosupermodelissa. Syntymäpäivälahjaksi toivottiin timantteja , mitä ihmettä hän luulee timantit ovat liian kalliita tälläiseen perheeseen. Kuulin illalla tyttöni itkevän , kysyin häneltä mikä oli hätänä , hän sanoin hävinneensä muotikuvauksissa.

Terv . Äiti , joka haluaa tytön pääsevän feimiksi.

Vierailija
295/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, että suurin osa näistä viesteistä on gosulaisten kirjoittamia piloja. Kuulkaas ''huolestuneet vanhemmat'' teille nauretaan parhaillaan gosun foorumilla :D

Vierailija
296/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan helvetin hyvä paikka je menkää te mummot jonnekkii muualle pätemää

Vierailija
297/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 13:37"]

[/quote]

Hyvä Vissy!!!

Vierailija
298/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä te tälläistä goSupermodelista kirjoitatte, kun ette ole ehkä käyneet siellä?

itse käytä gosupermodelia ja aijon nyt antaa jotakin hyvää tähän liittyen.

tuolla jossain mainittiin, että roolipeleissä harrastetaan seksiä. VÄÄRIN. itse roolipelaan joka päivä, eikä lähes jokaisessa roolipelissä ole seksuallista käyttäytymistä tai pervoilua. ne pysyvät kiakilta poissa, mutta välillä saataa joiltakin tälläisiä lipsahtaa. heistä raportoidaan ylläpidolle ja he saavat rangaistuksen.

täällä mainittiin myös possuista. possut ovat "hahmoja", jotka voivat välillä lennähtää näytölle. niitä klikkaamalla voittaa goRahaa (goSu virtuaalirahaa) ja mainetta

goSulaiset (varsinki osa) ovat yleensä julmia muille, koska goSun ilmapiiri on pilattu pilamalleilla. pilamallit ovat malleja, jotka on luotu roskaamaan foorumia. pilamallit hakevat huomiota. pilamallit ovat yleensä "raskaana" tai harrastavat samaan aikaan sukupuoli yhteyttä. todellisuudessa he ovat vain pikkulikkoja, jotka ovat oppineet pari uutta sanaa. goSun ilmapiiriä yritetään rakentaa hetki hetkeltä paremmaksi.

goSupermodel on TYTTÖJEN sivusto, joten sinne EI saa tulla poikia. siksi poikia syrjitään - yleensä.

prätkähiiret ovat suosiossa erityisesti mallin Kimba ja tuo kumppaneiden käsissä. tästä ei tarvitse huolehtia.

ja voi luoja, CAPS LOCK on nappi näppäimistössä, josta saa isoja kirjaimia. capsin raiskaus tarkoittaa sitä, että capsia käytetää paljon.

Vierailija
299/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Se on gorahaa ja olin siellä paikassa itsekkin pienempänä:) Oli hauskaa ja muuten mutta kaikki haukkuivat ei kannata päästää.

Vierailija
300/417 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE EI OO GOSUN SYY

Ketju on lukittu.