GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
ei kannata, siellä on mitä pervoja tahansa
ei kannata, siellä on mitä pervoja tahansa
Rakkaat vanhemmat,
Teille nauretaan juuritällä hetkellä Gsm
sivuilla. Ei gosus ole nyt nuin paha paikka voisitte itse käydä kurkkaamassa
Linkki keskusteluun: http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=5672332#bottom
joo hyvä vaan, älkää päästäkö niitä pelkurilapsianne gosuun, niin säästytään niiltäkin rääkyjöiltä sillä sivustolla :)
lol
t. 14v gosuttaja
Olen gosupermodel käyttäjä ja voin sanoa, että pervot jutut ja kaikki itsemurha yms. aiheet ovat kiellettyjä ja aina kun sellaisia huomataan, ne poistetaan.
Osalle kommenteista nauran, koska selviä pilaviestejä ja aikuiset saattaa hei ottaa nää tosissaan. Gosulaiset rauhottukaa, te pelästytätte huolestuneet vanhemmat:D
Heippa!
Käyn itse n. päivittäin goSupermodelissa, ja ihan normaali ihminen olen. Jos sinun lapsesi käy goSussa, ja saa tuollaisia oireita, niin sanoisin että ennemminkin lapsesi päässä on vikaa.
GoSupermodel on tytöille suunnattu nettiyhteisö, joten tämän takia poikia on siellä niin vähän. Eikä poikia niin paljon syrjitäkkään kuin te oletatte. Yleensä ihan asianmukaisesti käyttäytyvät pojat voivat olla sivuilla ilman mitään onglmia.
Ja kaikki seksuaaliset viittaukset (liittyivät sitten mihin tahansa) ovat ihan vaan vitsejä. Ei goSussa oikeasti ole niin mielenvikaisia tyttöjä, että kaikki jutut olisivat totta.
Oletan kylläkin että tämä keskustelu ja sen kommentit ovat huumorilla höystettyjä, mutta pakkohan minunkin oli oma mielipiteeni ilmaista :)
Hahaha nauran teille :D Gosupermodel ei ole sen vaarallisempi paikka, kuin mikään muukaan nettisivusto. Te laitatte vähän lapinlisää näihin teijän juttuihin.
Ne oudot keskustelut jolla lapsenne pörräävät, ovat pelkkää läppää.
Gosupermodel on ihan paras paikka ja noi kaikki on vaan huhuja ja pikkulasten höpinää. Aikuiset, suunnatkaa katseenne TÄNNE! Gosu on todella kiva paikka eikä siellä puhuta tommosia, jotkut harvat saattaa puhua, mutta silloin gosun ylläpito laittaa ne aikalisälle tai muuta vastaavaa. Se on siis aivan sopiva paikka tyttärillenne. :)
Gosupermodel on ihan paras paikka ja noi kaikki on vaan huhuja ja pikkulasten höpinää. Aikuiset, suunnatkaa katseenne TÄNNE! Gosu on todella kiva paikka eikä siellä puhuta tommosia, jotkut harvat saattaa puhua, mutta silloin gosun ylläpito laittaa ne aikalisälle tai muuta vastaavaa. Se on siis aivan sopiva paikka tyttärillenne. :)
EI VITTU SE PELLEJEN MAA! SIEL ON HIRVEITÄ OMG LOL DAA OMA TYTTÄRENI TULI OLOHUONEESEEN OMG SIIS LOL DAA OLIN IHAN ETTÄ :O
Ei nyt Gosu nuin kauhea paikka ole mitä luulette :D
Itse aloitin gosun -09 ja ei se nyt niin paha paikka ole :D
Ja juu voisitte itte vaikka luoda itsellenne sinne tyypin ja käydä kurkkaamassa ja kun olette tehneet havaintonne niin poistakaa vain malli.. Uskon, että jos kävisitte siellä edes kurkkaamassa niin huomaisitte paremmin totuuden
Tv: 13-14v Gosuttaja
Niin juuri
Itse olen siellä mallilla
-Miisa-Liisa-
noi on täyttä *** mitä puhutte gosust gosu on paras eikä mitään pahaa sie oo, habboon älkää päästäkö mut gosuun joo, mun mallin nimi sie on:rauskiunicorn
pyytäkää kamuks vaa ;)
Niin juuri sä joka laitoit ton : Gosupermodel on ihan paras paikka ja noi kaikki on vaan huhuja ja pikkulasten höpinää. Aikuiset, suunnatkaa katseenne TÄNNE! Gosu on todella kiva paikka eikä siellä puhuta tommosia, jotkut harvat saattaa puhua, mutta silloin gosun ylläpito laittaa ne aikalisälle tai muuta vastaavaa. Se on siis aivan sopiva paikka tyttärillenne. :)
Ite oon siellä mallilla -Miisa-Liisa-
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 14:17"]
Niin juuri sä joka laitoit ton : Gosupermodel on ihan paras paikka ja noi kaikki on vaan huhuja ja pikkulasten höpinää. Aikuiset, suunnatkaa katseenne TÄNNE! Gosu on todella kiva paikka eikä siellä puhuta tommosia, jotkut harvat saattaa puhua, mutta silloin gosun ylläpito laittaa ne aikalisälle tai muuta vastaavaa. Se on siis aivan sopiva paikka tyttärillenne. :)
Ite oon siellä mallilla -Miisa-Liisa-
[/quote]
Kiitos kannustuksesta. Jotkut gosulaiset täällä vaan levittelee perättömiä huhuja...
Ihanaa naurua kun tätä keskustelua lukee :D
On se Gosu ihan turvallinen paikka.. Joskus tulee vain
tyhmiä keskusteluja, mutta sitä varten on modet jotka poistavat nämä keskustelut.
Tv: 14v Gosuttaja