GoSupermodel
Elikkä tyttäreni on lähiaikoina pyytänyt liittyä kyseiselle sivustolle. Tahtoisin vain tietää onko kyseessä täysin turvallinen saitti ettei liiku vaarallista poruukkaa ja silleen. En halua tyttäreni saavan traumoja!
Kommentit (417)
no voi kaamala eiks oo mit muut tekemistä kun haukkuu ja syyttää gosuu
Se on ihan mukava sivusto ja omakin tyttäreni pelaa siellä.
Joku "cäpsi" kuulemma tekee aiheita siitä kuinka hänet raiskataan, tämä ei ole enää soveliasta! Tuo caps lock on huono esi erkki mlapsille!
Ei hitsi mä repeen teille, goSu on ihan turvallinen paikka ja Caps Lock on vaan käyttäjä, niinkun nuhapaperi, muijjja, Ja mä ja muutkin.
- Eräs nimeltänsä Jonskuli12
Poikani oli gosupermodelissa pari viikkoa, ja näiden parin päivän gosupermoidel keskustelujen myötä hän pyytelee minulta koko ajan makkaraa. Älkää päästäkö sinne lapsianne!
Älkää päästäkö noita vitunmoisia pentujanne gosupermodeliin jos sieltä noin kamalat traumat saa, ettei tänne tarvitse valittamaan tulla. ;)
Joo siis ihan kauheeta seksuaalista häirintaa siellä.
Ne raiskaa sitä näin:
KIELEKKEET MYYNNISSÄ 1GR/3H TARJOOMAAN SIITÄ!! Mä niin repeen.
Haistakaa vittu! Cäpsi ei oo tehny mitää n väärää! Ihan hyvä gosulainen se on niinku muutki!!
Star-9
RAISKAAN NYT CÄPSI AHAHAHAH RAISKAAN CÄPSI HEI CAPS LOCK MILTÄ TUNTUU KU RAISKAAN SUA
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:31"]
Joku "cäpsi" kuulemma tekee aiheita siitä kuinka hänet raiskataan, tämä ei ole enää soveliasta! Tuo caps lock on huono esi erkki mlapsille!
[/quote]
Ja susta on siellä pari aihetta.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:39"]
Kuulin tyttäreni huoneesta kovaa pauketta ja menin katsomaan.
Pauke kuului sängyn jalkojen kolahhtaessa lattiaan. Tyttöni oli sitonut pahvin missä lukee caps lock sänkyynsä ja hinkkasi itseään sitä vasten alasti. Kysyin mitä hän tekee ja hän vastasi suunnillee näin "raiskaan cäpsia koska haluun et se tekee mustaki kessan gosussa"
[/quote]
Voi luoja. Caps lock.. on gosumalli eikä oo tehny mitään aiheita raiskauksesta!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:39"]
Kuulin tyttäreni huoneesta kovaa pauketta ja menin katsomaan.
Pauke kuului sängyn jalkojen kolahhtaessa lattiaan. Tyttöni oli sitonut pahvin missä lukee caps lock sänkyynsä ja hinkkasi itseään sitä vasten alasti. Kysyin mitä hän tekee ja hän vastasi suunnillee näin "raiskaan cäpsia koska haluun et se tekee mustaki kessan gosussa"
[/quote]
Paljastuit! "suunnillee näin:"
Tajusitteko?
- Jonskuli12
Nyt oikeesti gosulaiset. Onko järkeä?
Ei gosussa kehoteta tappamaan itteensä :D yleensä autetaan niitä jotka haluu tappaa ittensä. Huono läppä tää tämmönen.
Gosussa on nytkin yks 16 vuotias poika joka on siellä kihlattunsa kanssa eikä sitä kiusata siitä? Eikä se aio omaa kaluansa pois leikata.
Tyttöni kone on nyt kovasti kanissa, sillä kuulin kun hän huuteli päivät pitkät aina tietokoneella "RAISKAAN CAPSIA" mitä teen että saan lapseni lopettamaan?!
voi näitä gosulaisia. onko järkeä trollata? jättäkää trollit gosuun ja sillä sipuli.
gosupermodel on turvallinen sivusto jossa ylläpitäjät valvovat käyttäytymistä erittäin aktiivisesti. gosupermodelissa saa olla sellainen mitä oikeasti on. siellä jutellaan normaaleista jokapäiväisistä asioista ja pyydetään apua muilta malleilta. joskus aiheet saattavat mennä yli hilseen mutta yleensä ne hyvin nopeaa poistetaankin. itse olen ollut gosussa vuodesta -08 ja mitään pahaa ei ole vielä tapahtunut.
terveisin eräs malli nimeltä jokuvaa...2
ps. oon hyvin pettyny teihin gosulaiset.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 12:50"]
Tyttöni kone on nyt kovasti kanissa, sillä kuulin kun hän huuteli päivät pitkät aina tietokoneella "RAISKAAN CAPSIA" mitä teen että saan lapseni lopettamaan?!
[/quote]poliisi asia tällaisesta! Se caps lock on huono esmerkki lapsille!
Siellä kuulema raiskataan jotaincaps loccia , tämä on jo liikaa, poliisi asia tosta raiskauksesta!