Mieheni kertoi olevansa bi, tai lähes kokonaan homo. Vedin pultit.
ja minä olen äimänä. Miestä ei ole muut naiset kiinnostaneet mutta on ollut minun kimpussani kuin liimattu. Olemme naimisissa ja lapset hankittu.
Nyt miehellä aloitettu jonkun aikaa sitten mielialalääkitys ja hän on "tutustunut itseensä" keskusteluavussa ja todennut että häntä kiinnostavat miehet, ja yksi ainut nainen (eli minä). Minua ei halua eikä aio vaihtaa, mutta minua tämä asia haittaa.
Jos asia olisi pidetty minun ja miehen välisenä ja jatkettu elämää kuten ennenkin, niin asia voisi olla ookoo, MUTTA mies päätti että hänen on kerrottava ja suorastaan tuputettava tieto asiasta kaikille ystävilleen ja kavereilleen, joita on PALJON. Minä en halunnut että hän kertoo, enkä ole kehdannut kertoa kenellekään. Olen vain järkyttynyt, vihainen ja loukkaantunut ja mietin eroa.
Tuntuu että olen ollut vain joku kulissivaimo, vaikka aina on seksi sujunut minun kanssani.
Mitä itse tekisit minun tilanteessani?
Kommentit (32)
Sairasta. Ja ymmärtäjiä näyttää löytyvän..
Minkälainen nainen ei erota homoa heterosta? Ja menee vielä naimisiinkiin.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:50"]
Minkälainen nainen ei erota homoa heterosta? Ja menee vielä naimisiinkiin.
[/quote]
Jos on lapset jo tehty ja mies on vasta itsekin hoksannut asian, niin miten kukaan nainen olisi voinut huomata?
Nykyään kun suurella osalla miehistä miehisyys on niin vajaata ja suuri osa miehistä todellakin on tosi akkamaisia (mitä siis pidetään myös normaalina) on tuo vaara mennä homon tai bi:n kanssa tietämättään naimisiin melko suuri. Osanottoni sinulle vaimo. TUo olisi kamalin tapa jolla oma avioliittoni voisi loppua. Miehesi todellakin on itsekäs irstailija, minä-minä-tyyppi joka viis veisaa muiden tarpeista. Kunnioitusta pitäisi puolisoa kohtaan löytyä aina sen verran ettei tuollaisia asioita huudella jos ei ole aivan pakko.
Tulin minä kaapista ulos
Tulin minä kaapista ulos
Ja arvaa mikä oli lopputulos
Sanoi mulle töissä pomo
Painu täältä vittuun homo
Tulin minä kaapista ulos
Sekosi vaimolta vintti
Kun olikin äijä hintti
Tulin minä kaapista ulos
No olikin iskä meiän
Ritari ruskean reiän
Tulin minä kaapista ulos
Vaikk' kaunis on Annan anus
Niin rakkaampi onkin Janus
Tulin minä kaapista ulos
Ei sormissa tuoksu silli
On pystyssä pikkurilli
Tulin minä kaapista ulos
On mielessä aina peppu (Mmm...)
Mutt' kantaja onkin heppu
Miksi on ongelma, että mies on kiinnostunut myös miehistä? Hän kuitenkin rakastaa sinua ja suhteenne on hyvä. Ei muulla ole mitään väliä.
Ei bi-seksuaalisuus tai muu laajempi seksuaalinen maku tarkoita sitä, että on pakko saada seksiä kaikenlaisilta ihmisiltä. Kyllä heillekin se oma rakas riittää.
Jos on homo niin riittääköhän pitkän päälle muu kuin toinen homo, olla siinä sitten vaimona jonossa, yäk.
Mielipiteeni on se että aikuiset saavat olla mitä parhaaksi näkevät. Jos avioliitossa ollaan ja lapsia ja mies ykskaks keksii olevansa homo, niin siinä on muutakin kyseessä kuin minä itse..ja vielä alkaa sitä suureen ääneen ympäriinsä toitottaa. Aika ikävä tilanne vaimolle, saati lapsille kun isästä ykskaks tulikin homo, aika hämmentävää, ei kivaa. En katselisi en sitten hetkeäkään. Ois kannattanut hiukan ajatella ensin ennenkuin vetää muut mukaan.
Minua ei haittaisi yhtään jos vaimo ilmoittaisi olevansa bi, ehkä sen kavereita tulisi katseltua hieman eritavalla?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 16:43"]
Olen itse bi-suuntautunut, mutta jos mies noin asian toisi julki, olisi ero 100% varma. Se että kertoo asiasta ulkopuolisille kertoo asian todellisesta laidasta. Kertoo että on enemmän homo kuin bi. Minua olisi myös loukannut se, että puhuisi tuosta ulkopuolisille huolimatta siitä mitä itse tuntisin. En olisi sietänyt tuollaista.
[/quote]
Täälläkin eräs bi-suuntautunut. En ymmärrä kantaasi lainkaan! Minun tuttavani kyllä tietävät suuntautumisestani, samoin kuin mieheni ja hänenkin tuttavistaan osa. Entä sitten? Olen kuitenkin valinnut olla mieheni kanssa yksiavioisessa suhteessa. Ei bi-seksuaalisuus merkitse ettei oma kumppani riitä. Ja kyllähän vaikkapa heteromieskin voi ajatella, että haluaisi olla muidenkin naisten kuin oman kumppanin kanssa, tai sitten voi olla ajattelematta niin. Yksiavioisuus ei riipu millään tavalla siitä, onko homo- hetero- vai biseksuaali. Luulisi sinun tämän tietävän!
Ap, miehesi haluaa vain ihmisten tietävän, minkälainen hän on. Jos ymmärsin oikein, hänen rakkautensa sinuun ja halunsa olla vain sinun kanssasi seksisuhteessa ei ole muuttunut mihinkään. Vaikka pääasiassa hän pitääkin miehistä, hän pitää myös ja ennen kaikkea sinusta. Mielestäni sinulla ei ole aihetta minkäänlaiseen huoleen.
Itse kerron muille avoimesti omasta bi-seksuaalisuudestani ihan siitä syystä, että minua ärsyttää se hyvin monilla ihmisillä oleva harhakäsitys, että niin sukupuolia kuin seksuaali-identiteettejäkin voi olla vain kaksi, ja jokainen ihminen edustaa täydellisesti jompaa kumpaa. Siis on joko mies tai nainen ja joko hetero tai homo. Sellainen ajattelu rajaa hyvin paljon ihmisiä ulkopuolelle ja ikään kuin "toiseuttaa" heitä, eli antaa ymmärtää että he ovat huonompia tai jotenkin viallisia. Siksi minulle on tärkeää puhua rehellisesti siitä, millainen itse olen. Näin murran omalla esimerkilläni tuota kaksijakoista ajattelua ja toivon mukaan teen yhteiskunnastamme lapsillemme hieman paremman paikan elää. Varsinkin jos omista lapsistani joku sattuu olemaan tällainen rajatapaus, asia on minulle hyvin tärkeä.
Avoimuudellani ei siis ole kerta kaikkiaan mitään tekemistä sen kanssa, että haluaisin halventaa puolisoani (WTF???) tai ryhtyä juoksemaan vieraissa. Menkää nyt aikuiset ihmiset vähän itseenne ja miettikää, miksi ajattelette asioita noin lapsellisesti ja ennakkoluuloisesti!