Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Ritan stoorissa missä kuvas donnaa kävelemässä strutsitilalla näkyi kaksi varjoa joista toinen oli selkeesti Aki ja toinen tietty Rita itse 😁
Ei ne pudonneet sieltä heti kotiin tule. Jäävät johonkin odottelemaan kuvausten loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä miten meinaavat pärjätä luonnonantimilla... marjojen ja kalan lisäksi lienee lupa listiä metsäneläimiä vaiko kenties muurahaisia proteiininlähteiksi? Ei kasva kookostakaan.
Toinen mielenkiintoinen asia on, että näkyykö sääskiä, mäkäräisiä, polttiaisia, paarmoja ja ampiaisia yhtä paljon kuin siellä niitä puskissa oikeasti on.
Sienillä ja marjoilla pärjää loistavasti. Luultavasti näilläkin on siellä jotain extraa, kuten riisiä tai vaikkapa tällä kertaa perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritan stoorissa missä kuvas donnaa kävelemässä strutsitilalla näkyi kaksi varjoa joista toinen oli selkeesti Aki ja toinen tietty Rita itse 😁
Ei ne pudonneet sieltä heti kotiin tule. Jäävät johonkin odottelemaan kuvausten loppumista.
No kummasti se Aki ollut perjantaina ikeassakin 😂 ja muitakin kilpailijoita on bongailtu katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä miten meinaavat pärjätä luonnonantimilla... marjojen ja kalan lisäksi lienee lupa listiä metsäneläimiä vaiko kenties muurahaisia proteiininlähteiksi? Ei kasva kookostakaan.
Toinen mielenkiintoinen asia on, että näkyykö sääskiä, mäkäräisiä, polttiaisia, paarmoja ja ampiaisia yhtä paljon kuin siellä niitä puskissa oikeasti on.
Sienillä ja marjoilla pärjää loistavasti. Luultavasti näilläkin on siellä jotain extraa, kuten riisiä tai vaikkapa tällä kertaa perunaa.
Sienissä ei ole energiaa käytännössä lainkaan. Eikä marjoja oikein pysty syömään niin paljon, että se riittäisi pääasialliseksi ravinnoksi.
Eikös se kuvata Seskarön saarella? Ympärillä on Perämeri eli luulis saavan myös kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä katselisin mielummin ei-julkkiksia.
Mä en. Julkkiksista tietää edes jotain etukäteen ja sen takia juuri jännä nähdä miten selviytyvät noissa olosuhteissa ja juonenkiemuroissa ja millaisia persoonia heistä lopulta kuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kummasti se Aki ollut perjantaina ikeassakin 😂 ja muitakin kilpailijoita on bongailtu katukuvassa.
Sitähän mä just meinasin että ei se Aki ole ainut joka sieltä on päässyt pois.
Archie ja Särkkä myös pudonneet akin lisäksi. Ei tässä tarvi ohjelmaa edes katsoa kun tietää.
Onpa tämä typerää, että tiedetään kaikki ennakkoon. Noh, toivottavasti ei ollut kallis ohjelma kun ei jää syytä katsoa sitä.
Miksei ne voineet jäädä jemmaan niinkuin yleensä??
Vai keksiikö joku näitä, se ja se nähty juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Onpa tämä typerää, että tiedetään kaikki ennakkoon. Noh, toivottavasti ei ollut kallis ohjelma kun ei jää syytä katsoa sitä.
No on kyllä todella typerää. Toivottavasti saavat ne sakot!!! Eivätköhän ole allekirjoittaneet jonkinlaisen sopimuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Katoin moneen kertaan nuo strutsivideot enkä kyllä mitään Akin tai kenenkään muunkaan varjoja nähnyt! Voitko jo lopettaa tän tyhmän vitsisi...
Eikö se video ollut poistettu. Ja Aki näkyi kyllä videolla jossa olivat Donnan kanssa rattailla.
Onko sulla joku ongelma siitä että Aki tippui jo
Rita poisti sen videon jo sunnuntaina iltapäivällä. Vaisua tyttöä on, kun Akin tv-työ ei lyönytkään leiville. Molemmat (Rita ja Aki) tykittävät nyt paniikissa instassaan jumppakurssiensa mainoksia. Rahaa täytyis nyt jostain saada, kovat velat niskassa, talo myymättä vielä ilmeisesti.
Luulisi, että pudonneiden pitäisi pysyä myös 14 vrk karanteenissa, koska ovat olleet Ruotsissa kuvaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että pudonneiden pitäisi pysyä myös 14 vrk karanteenissa, koska ovat olleet Ruotsissa kuvaamassa.
Juu, niin pysyvät. Pudonneet ovat luultavasti jossain päin Lappia eristyksissä.
Eikös tuosta paljastuksesta kuuluisi sakot?
Saattoihan tuo Akin nopea pudotus olla sovittu juttukin tuotannon kanssa, oli vain lyhyellä sopparilla kuten jotkut tyypit julkkis-Big Brother-kaudella. Lyhyt sopimus voi liittyä siihenkin, että Aki tuli lennosta sen yhden peruneen kilpailijan tilalle.