Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen nähty tänään Oulun Teboililla paskalla.
Oho, itse olin melko varma että Nykänen ei osallistunut tähän kauteen.
Katsoin ritan stoorit kaksi kertaa. Joku mies tosiaan kuvaa hänen treeniå ja peilin kautta vilahtaa gogotampere tekstin huudeilla, mutta en itse tunnista kuvaajaa akiksi 🤔 tummat hiukset kuvaajalla..
No eikö tänään ollut jossain lehdessä että Akin ja Ritan entisen talon hintapyyntö on tippunut, Rita on päättänyt myydä halvemmalla kysymättä Akilta, tuskin...
6.50 Rita lenkillä... Missä Donna, jollei Iskän kanssa... Eipä oo R enää päivittänyt ikävää ym
Vierailija kirjoitti:
Onko Joalin asunut ennen Suomessa? Saa varmaan aika kivan käsityksen suomalaisista kun mukana on ankkahuulista ja leikeltyä Suvi Pitkästä ja väkivaltaista addiktia Archie Cruzia...:D Eipä sillä, löytyyhän noita muistakin maista.
On asunut. Tai no lasketaanko Turku Suomeksi?
Spoiler yhdestä pudonneesta:
.
.
.
.
.
Kerttu bongattu Sami Uotilan kanssa Torniosta. Jatkaa myös jo ensi viikon sunnuntaina jumppien vetämistä Elixialla vaikka kuvaukset ovat vielä silloin kesken.
.
.
.
Spoilerit päättyy
MIKÄ IHMEEN JULKKIS JAKSO, EI NOITA MONIKAAN TUNNE HEISTÄ PUOLIAKAAN.
Tänään taas bongattu Aki aamulla telkka ruudusta heijastuneena
Milloin tämä ohjelma tulee telkkarista ulos?
Siis luulin, että ihan kohta, mutta kun yritin löytää tietoa netistä, puhutaan vuodesta 2021. Oikeastiko vasta silloin?
Eikö kukaan tiedä, milloin ohjelma tulee telkusta?
Kiitos vastauksesta edelliselle. :D
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä ohjelma tulee telkkarista ulos?
Siis luulin, että ihan kohta, mutta kun yritin löytää tietoa netistä, puhutaan vuodesta 2021. Oikeastiko vasta silloin?
No eikö ne aiemmatkin kaudet oo tullu vasta kuvauksia seuraavana vuonna. En tosin koskaan oo ymmärtäny miks niin suurella viiveellä. Sama ois kuvata kesällä ja esittää syksyllä.
Näin kuvan porukasta ja tosi nuoria näyttäis kaikki melkeen olevan. Muutama yli 40-vuotias tais mahtuu joukkoon. Harmi, koska en jaksa noitten parikymppisten juttuja kuunnella.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006621981.html
Sieltä sitten veikkailemaan voittajaa. Krisu ainakin laihtunut aika lailla.
Miksei ketään kiinnosta tää? Mua kiinnostaa jotenkin erityisen paljon koska on kuvattu pohjolassa jossa on oikeasti aika erilaista kuin tropiikissa missä ei tarvii huolehtia kylmistä öistä ja merituulesta
Onks Krisu saanut turpaan? IG:n kuvassa näyttäis olevan musta silmä ja silmäkulmassa haava. On muuten miehellä Artekin pöytä ja tuoli ja Arabian astiat, ei mikään ihan pienen rahan setup.
Kyllä mua kiinnostaa, mutta kun tämä alkaa vasta helmikuussa niin en koe että on tarvetta nyt syyskuussa asiaa vatvoa. Seuraavaksi keskityn Big Brotheriin ym. Tässä on nyt aika paljon realityjä alkanut/alkamassa.
Matti Nykänen nähty tänään Oulun Teboililla paskalla.