Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu & Archie Show:
Ompas Archie ylimielisen oloinen, selviytyjissä vaikutti ihan symppikseltä...
Krisu parka yrittää ihan fiksusti tehdä ohjelmaa, mutta Artsi vain kiroilee ja näyttää p*rsettään ja jankuttaa p*llusta.
Ihan samat tunnelmat tuli, Toinen yrittää ja toinen pistää täysin lekkeriksi ja välillä oli jopa kiusaantunut olo hänen puolestaan.
Johanna ihmetyttää, kun hän solkkaa sillä murteella: minä olen niin kiltti, kuitenkin 'puukottaa selkään' tilaisuuden tullen.
Onko sellainen ihminen kiltti, joka hokee sitä kaiken aikaa?
Joo oli kiva keskustelu, kunnes id iootit tulivat pilaamaan keskustelun spoilereilla, eivätkä sen vertaa viittineet tehdä, että olisivat laittaneet alertin. Haistakaa pas ka, pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Joo oli kiva keskustelu, kunnes id iootit tulivat pilaamaan keskustelun spoilereilla, eivätkä sen vertaa viittineet tehdä, että olisivat laittaneet alertin. Haistakaa pas ka, pitäkää tunkkinne.
Olis kannattanut ottaa se koodi silloin kun sitä tarjottiin jos ei köyhällä rahat riitä plussaan muuten :D
Kertusta voi sanoa, että on kiltti. Johannasta ei.
Roope Ankka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kannattanut ottaa se koodi silloin kun sitä tarjottiin jos ei köyhällä rahat riitä plussaan muuten :D
Ööh no toisilla on ehkä muutakin elämää kuin kytätä jonkun ohjelman jaksoja etukäteen... Jotkut jopa haluavat katsoa telkkarin tahtiin. Itselläni on ruutu+ ja olen jaksot katsonut ennakkoon, että ei sillä. Mutta ei se sitä tarkoita että kaikkien muidenkin pitäisi.
Johanna, Sara ja Karoliina kertoivat ig-livessä että Archie pomppi silmille ja näytti keskaria häviäjätiimille ja Saralle joka oli jo muutenkin romahtanut täysin.
En vaan käsitä miksi tällainen tyyppi on otettu mukaan. Telkkarissa koitetaan antaa siitä parempi kuva kun tällaiset jätetään näyttämättä, mutta tänään tuolla youtube streamissa taas nähtiin kuinka itseään täynnä tää herra on. Vaikka aiemmista teoista tiesinkin niin todella järkytyin millaista settiä tuli suusta.
Mikä Ritan pointti tuolla extrassa on? Eihän kenenkään muunkaan pudonneen puoliso ole vieraana?
Nää Akin selitykset... ja "ei mun tarvi kun on kaunis vaimo kotona" 🤦♀️
Joo, liitty miten kisaan? Juntti, juntein... tiette kuka seuraavana. Onneksi tippui alussa kuten tiedettiinkin jo etukäteen, kiitos sen aiemman videon :D
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu tv-ohjelmasta, elämää suurempi asia 😂
Mutta sehän on hienoa jos spoilaus on elämän suurin murhe. Silloin on asiat hyvin 👍
Vierailija kirjoitti:
Nää Akin selitykset... ja "ei mun tarvi kun on kaunis vaimo kotona" 🤦♀️
Joo, liitty miten kisaan? Juntti, juntein... tiette kuka seuraavana. Onneksi tippui alussa kuten tiedettiinkin jo etukäteen, kiitos sen aiemman videon :D
Joo, ei siellä kyllä kukaan häneltä mitään flirttihuomiota halunnut. Se ei tosiaan ole temptation island, vaan selviytyjät.
Itse olisin kyllä halunnut nähdä Akia pidempään, että miten olisi pärjännyt psykologisessa pelissä.
Miten toi Krisu jaksaa tota Archieta (toi video)
Jeesus millaista etanavauhtia kausi menee. Tämä on paketissa vasta kesäkussa.
Vierailija kirjoitti:
Roope Ankka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh no toisilla on ehkä muutakin elämää kuin kytätä jonkun ohjelman jaksoja etukäteen... Jotkut jopa haluavat katsoa telkkarin tahtiin. Itselläni on ruutu+ ja olen jaksot katsonut ennakkoon, että ei sillä. Mutta ei se sitä tarkoita että kaikkien muidenkin pitäisi.
Miten ennakkojakson katsominen liittyy siihen onko elämää vai ei? Jos on aikaa katsoa jaksot tv:n tahdissa niin kaipa sen saman ajan voi käyttää siihen ennakkoon. Jos kerta spoilerit ärsyttää niin ehkä kannattaisi, ettei nyt vallan elämä pilalle menisi.
Katsoin Archien ja Krisun videon. Alkoholi ei selvästikään sovi Archielle. Käyttäytyy kuin uhmakas ja epävarma teinipoika, vttu, vttu ja f#ck u vaan koko ajan..Korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aki on kyllä sellainen, jonka kiertäisi kaukaa omassa elämässä. Kuulosti kyllä melkoiselta sovinistilta.
on siinäkin isä tyttölapselle.
No ei maininnut sen olleen siistiä hommaa, tarvii vääristellä. Kakarana oli touhunnut ja hyvä jos on opiksi ottanut ettei moista harrasta enää.