Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
En mäkään rintojen haukkumista kuullut, mutta ihan järkyttävän yököttävää sovinismia. Hän sanoi, että ei huomioinut varmaankaan naisia tarpeeksi - totta, mutta KILPAILIJOINA. Hän jatkoi nimittäin perään, että ei hänen tarvitse, koska hänellä on kaunis vaimo kotona. Mitä se tähän liittyi? Hän ilmeisesti kuvitteli naisten ilman muuta haluavan häneltä jotain tämän tyyppistä huomiota. Etova oletus naisista ja kertoo hänen naiskäsityksestään. Kuten myös ala-arvoiset vähättelevät kommentit naisten kiiltokuvien vaihtelukerhosta. Mites miesten äijäporukat? Näytti sovinistin karvansa häviön hetkellä ja tippui mun silmissä täysin urpo-osastolle.
Aki on kyllä sellainen, jonka kiertäisi kaukaa omassa elämässä. Kuulosti kyllä melkoiselta sovinistilta.
Vierailija kirjoitti:
Toi Aki on kyl aika ... hermanni.
Puhuu naisista alentavasti, sovinistisesti, kuvittelee itse olevansa joku machoista machoin mies ja varmaan viisaskin. Täys pelle.
Vierailija kirjoitti:
Työtuoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on jotenkin söötin näköinen ja tuntuu sopivan tuohon formaattiin tosi hyvin. Varmasti yksi vahvoista kilpailijoista.
Krisu, aika läpinäkyvää kehua täällä itseään!
Minä tykkään kyllä tavallaan Krisusta. Hoitaa hommat mukisematta ja on toiminnan mies kun tarve on.
Krisussa on kaksi puolta. On se kunnon ja mukava työmies, joka on myös keskutelutaitoinen, mutta sitten voi vetää kaiken ihan läskiksi sanomisillaan ja tekemisillään mitä nähtiinn BB:ssä. Erittäin positiivinen kuva toistaiseksi tässä Selviytyjissä.
Aki ei vaikuta pahantahtoiselta, mutta aika juntit jutut oli tuossa extrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtuoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on jotenkin söötin näköinen ja tuntuu sopivan tuohon formaattiin tosi hyvin. Varmasti yksi vahvoista kilpailijoista.
Minä tykkään kyllä tavallaan Krisusta. Hoitaa hommat mukisematta ja on toiminnan mies kun tarve on.
Krisussa on kaksi puolta. On se kunnon ja mukava työmies, joka on myös keskutelutaitoinen, mutta sitten voi vetää kaiken ihan läskiksi sanomisillaan ja tekemisillään mitä nähtiinn BB:ssä. Erittäin positiivinen kuva toistaiseksi tässä Selviytyjissä.
Kukapa sitä ei välillä heittäisi läskiksi jossain bb:ssä. Porukka kökkii samojen seinien sisällä askartelemassa ja pukuleikkimässä viikkokausia. Sielläkin Krisu oli kyllä tekijämies silloin kun sitä tarvittiin. Muistan eräänkin viikkotehtävän, jossa Krisun ja Hemmin keskinäinen kilpailu innosti myös muut nostamaan omaa suoritustaan huomattavasti.
Mua alkoi niin paljon ärsyttää tuo Archie kun katsoin Krisu & Archie shown. Jestas mikä juntti ja sovinisti! Aki jää kyllä kakkoseksi tuolle.
Vierailija kirjoitti:
Työtuoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, toiminnan mies: kertoi bb:ssä lintujen rääkkäämisestä, eikä edes katunut! Oli siistiä hommaa kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Jee olipas kiva tietää kuka tippuu seuraavassa jaksossa :)
Aloitukseen olisi voinut laittaa spoiler varoituksen niille, jotka katsoo tv:n tahdissa. Seuraava jakso nyt sitten minulta pilattu.
Sama täällä. Raivostuttavaa. Noiden spoilauksien sijaan olisi ollut kiva spekuloida täällä kaikenlaista mm. seuraavaa tippujaa ym. ym.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi niin paljon ärsyttää tuo Archie kun katsoin Krisu & Archie shown. Jestas mikä juntti ja sovinisti! Aki jää kyllä kakkoseksi tuolle.
Joo oli ihan järkky! Olen aina kuolannut hänen ulkonäköään mutta hyi h itto miten rumentui silmissäni kun katsoin tuon striimin! Yök mikä p elle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oli ihan järkky! Olen aina kuolannut hänen ulkonäköään mutta hyi h itto miten rumentui silmissäni kun katsoin tuon striimin! Yök mikä p elle
Oliko se ihan järkyttävän kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole aiemmin lukenut uutisista miten on kohdellut ex-bändikavereitaan ja naisia? Ulkonäöllisestikään ei mikään hottis, koska on aika turpeassa kunnossa (alkoholi, roskaruoka?). Selviytyjissä vielä ihan ok, mutta All Together Nowssa tosi elähtäneen näköinen.
Julma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtuoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, toiminnan mies: kertoi bb:ssä lintujen rääkkäämisestä, eikä edes katunut! Oli siistiä hommaa kuulemma.
Ei se kyllä noin siitä kertonut...
Mitähän se meinasi lipsauttaa Tuure Boeliukseen liittyen tuossa striimissä ajassa 23:53?
"Siis Tuure otti mult... se heitti mut sen Bemaril"
Urpo44 kirjoitti:
En mäkään rintojen haukkumista kuullut, mutta ihan järkyttävän yököttävää sovinismia. Hän sanoi, että ei huomioinut varmaankaan naisia tarpeeksi - totta, mutta KILPAILIJOINA. Hän jatkoi nimittäin perään, että ei hänen tarvitse, koska hänellä on kaunis vaimo kotona. Mitä se tähän liittyi? Hän ilmeisesti kuvitteli naisten ilman muuta haluavan häneltä jotain tämän tyyppistä huomiota. Etova oletus naisista ja kertoo hänen naiskäsityksestään. Kuten myös ala-arvoiset vähättelevät kommentit naisten kiiltokuvien vaihtelukerhosta. Mites miesten äijäporukat? Näytti sovinistin karvansa häviön hetkellä ja tippui mun silmissä täysin urpo-osastolle.
Aki kuvitteli olevansa edelleen Temptation Islandilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvi ,Sabina ja Katri eli kolme naista jotka nuoria.Siinä näkee mitä tekee kun Suvi pilannut kasvonsa täysin.Huulet turvonneet ym.Noilla kahdella freesit kasvot.
Kuka Katri? Tarkoitatko Kerttua? Kerttu on muutenkin kuvausten aikaan vasta 24, eikös tuo Suvi ole jo kolmikymppinen? Mutta totta, överiksi menneet huulitäytteet ja kulmakarvojen kohotus on pilannut nuoren ihmisen ulkonäön. Suvi näyttää joltain kumibarbaralta.
Sabina ja Suvi on molemmat päälle kolmekymppisiä. Sabina oli 32 ja oliko Suvi vähän vanhempi.
Suvi ja Sabina on samanikäisiä. Ei kyllä uskoisi... Harmi kun Suvilla mennyt nuo pistokset ihan överiksi. Tarkoitus olisi varmaan näyttää nuoremmalta mutta vaikutus päinvastainen. Jos joku olis sanonut että on 48v niin olisin helposti uskonut. Samoin isot rinnat mummouttaa vaikka kroppa on hoikka.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Julma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtuoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä noin siitä kertonut...
Ei se kyllä sitä pahoitellutkaan.
Sara jotain. En ole ikinä kuullut ja blogiakin kattelin. Lähinnä noloa.