Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Hei tässä vinkki:
Ruudussa (siis ihan ilmaisessa) näkyy jokaisen jakson kohdalla (kun klikkaa sitä) koska jakso aukeaa Ruutu+ ja koska kaikille. Ihan kellonaikaa myöten. 😉 Finaalijaksot eivät näy ikinä etukäteen edes maksullisena. Tai siis, jos haluaa tietää voittajan tuntia ennen tv-katsojia, avaa Ruudusta jakson kun se julkaistaan ja kelaa loppuun.
All starsiin Sauli Koskinen! 😍 Hän putosi omalla kaudellaan ihan alussa, vaikka on taitava ja hauska. Onneksi Farmissa on finaalissa, ehkä jopa voittaja.
Joalinin on pakko voittaa! Se on ainoo hyväää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt edellisen kauden vikat kilpailut jotka on sairaan vaikeita. Puhallusnuolia, sairaan pitkiä ratoja, äärimmäisen haastavia tasapainotehtäviä. Olin täysin unohtanut ne.
Luulin että tämä tuottari on jännin mutta verrattuna edelliseen tuottariin, nuo tehtävät on tosi minimaalisia ja helppoja. "Koronaversio".
Odotan vikalta kilpailulta todella paljon. Olisi reilua että huonoin kisassa jää ulos. Niin se meni viimeksikin ja Nooran itsensä ylitys oli hienoa seurattavaa. Olin unohtanut myös nuo osanottajat :D. Tänäkin vuonna kävi samoin, päästettiin paras loppuun asti, siinä mielessä ihan oma syy jos krisu vie voiton.
Luulen että tässä tuotantokaudessa on pelkästään Pohjolan olosuhteiden takia tehtävätkin helpompia? Suurimmassa osassa ovat aivan jäässä, ei pääse mereen peseytymään kuten etelässä ja ehkä toi ravintokin on energiaköyhempää (vrt. puolukat ja banaanit).
Mä olen alkanut katsomaan nyt alusta tätä kautta ja aika erilaisin silmin näkee tapahtumia nyt kun tietää lopputuleman. Olin unohtanut jo tältäkin kaudelta monia asioita ja kisaajat näyttäytyykin nyt vähän erilaisina itselleni kun tuota katsoo uudestaan.
sama homma. Olen katsonut nyt viime tuottarin ja tätä alusta. Aivan eri tavalla kiinnittää huomiota ja eri asioihin. Leikkaamisella ja tuotannolla on tosi iso rooli miten kasaavat tarinan alusta.
Se immuniteettipatsas jossa hiuspidennykset ja jotain krääsää on kyllä onneton väkerrys 😅 onkohan mennyt pilalle alkuperäinen ja sitten jotain pikana täytynyt kehittää. Nyt kun katsoo alusta niin kukaan ei vaikuta enää niin ärsyttävältä kuin ensi kertaa katsoessa.
Mulla muuttunut jotkut ärsyttävät tyypit ihan ok:ksi ja toisinpäin nyt kun katsonut jaksoja uudestaan 😅
Minäkin olen alkanut katsomaan kautta alusta uudelleen! Saa vähän eri näkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun on pakko olla 11vee. Se on varmaa!!!
Kuulin jostain ihmisten laittaneen runsaasti palautetta/toivetta neloselle Selviytyjien tulevaisuudesta. Tämä pohjolaversio on ollut erittäin suosittu ja itsekin eilen laitoin kiitokset hyvästä kaudesta ja toiveen pohjolan jatkosta.
Joten kannustan samoiten muitakin laittamaan viestiä, siinä ei kahta minuuttia pidempään mene jos haluamme vielä joskus uutta pohjolaa.
Ei enää jaksa kiinnostaa viidakot, viidakot on nähny moneen kertaan jo yli vuosikymmen sitten.
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaaaaaaan!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt edellisen kauden vikat kilpailut jotka on sairaan vaikeita. Puhallusnuolia, sairaan pitkiä ratoja, äärimmäisen haastavia tasapainotehtäviä. Olin täysin unohtanut ne.
Luulin että tämä tuottari on jännin mutta verrattuna edelliseen tuottariin, nuo tehtävät on tosi minimaalisia ja helppoja. "Koronaversio".
Odotan vikalta kilpailulta todella paljon. Olisi reilua että huonoin kisassa jää ulos. Niin se meni viimeksikin ja Nooran itsensä ylitys oli hienoa seurattavaa. Olin unohtanut myös nuo osanottajat :D. Tänäkin vuonna kävi samoin, päästettiin paras loppuun asti, siinä mielessä ihan oma syy jos krisu vie voiton.
Joo on kyllä ollut selvästi helpompia ja pienempiä kisoja tällä kaudella. Olosuhteetkin suorittaa kisoja ovat helpommat, kun ei ole kuuma. Vesitehtävät ehkä ainoa, jotka pohjolassa vaikeampia, mutta niitä on ollut aika vähän. Ainoa kunnon vesikisa, jossa piti uida ja koko kisa käytiin merellä, taisi olla se kelluva labyrintti. Toisaalta ihan hyvä ettei näitä ole enempää, ettei ihmiset tule kipeäksi :D
Mutta aika nopeasti tähänkin tottui. Ja ei tämä sitä poista, että monet tämänkin kauden tehtävät näyttää niin hauskoilta että haluais itsekin kokeilla :D En pystyisi lähtemään Selviytyjiin ohjelmana, mutta vitsi kun noita aikuisten temppuratoja pääsis testaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on kyllä ollut selvästi helpompia ja pienempiä kisoja tällä kaudella. Olosuhteetkin suorittaa kisoja ovat helpommat, kun ei ole kuuma. Vesitehtävät ehkä ainoa, jotka pohjolassa vaikeampia, mutta niitä on ollut aika vähän. Ainoa kunnon vesikisa, jossa piti uida ja koko kisa käytiin merellä, taisi olla se kelluva labyrintti. Toisaalta ihan hyvä ettei näitä ole enempää, ettei ihmiset tule kipeäksi :D
Mutta aika nopeasti tähänkin tottui. Ja ei tämä sitä poista, että monet tämänkin kauden tehtävät näyttää niin hauskoilta että haluais itsekin kokeilla :D En pystyisi lähtemään Selviytyjiin ohjelmana, mutta vitsi kun noita aikuisten temppuratoja pääsis testaamaan.
ei taida kylmyys olla sen helpompi olosuhde kuin kuumuuskaan.
Syksypuolella kai kisattu, kun noi puolukatkin oli niin punaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei taida kylmyys olla sen helpompi olosuhde kuin kuumuuskaan.
Mä mietin samaa, lihakset kylminä on aika vaikeita noi tehtävät. Eivät oikein missään kohtaa pääse lämmittelemäänkään, vaan makuupusseissa yölläkin on kylmä.
Siinä tolpassa roikkumistehtävässäkin Joalin luovutti koska kädet oli niin jäässä.
Useinhan ne tekee tehtävät t-paidoissa ja muissa vähemmissä vaatteissa kylmälläkin, lisäksi monesti ne kamppeet on märkinä sateesta tai vesitehtävästä.
Kuitenkin itse valitsisin kylmän mieluummin kuin kuuman.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta ihan sama vaikka voittaisikin.
Selviytyjät mainittu:
https://www.seiska.fi/paljasta-pintaa/josses-selviytyjat-kaunotar-joali…
Ja Seiskan toimittajalla taas taustatyöt tehtynä, ihmettelee kovasti mihin "huomenna" viittaa, no oisko vaikka siihen Joalinin oman korusarjan uusimman osan julkaisuun, riipukseen joka Joalinilla on noissa kuvissa kaulassa, huoh... Joalin siis mainosti Instassa tuota jo pari päivää etukäteen, joten suurin osa seuraajista kyllä tiesi mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Selviytyjät mainittu:
https://www.seiska.fi/paljasta-pintaa/josses-selviytyjat-kaunotar-joali…
Ja Seiskan toimittajalla taas taustatyöt tehtynä, ihmettelee kovasti mihin "huomenna" viittaa, no oisko vaikka siihen Joalinin oman korusarjan uusimman osan julkaisuun, riipukseen joka Joalinilla on noissa kuvissa kaulassa, huoh... Joalin siis mainosti Instassa tuota jo pari päivää etukäteen, joten suurin osa seuraajista kyllä tiesi mistä on kyse.
Juuri näin. ja tään perhoskorun on kuvasarjasta helppo huomata
Finaaliviikko!
Oon itsekin alkanut katsomaan kautta uudestaan alusta (kun siitä muutama puhui) ja eipä sille mitään voi, että tiettyjä ihmisiä, liittoasetelmia yms tilanteita ei enää näe siinä valossa, kuin ne näki ohjelmaa ekaa kertaa katsoessa.
Malliesimerkki tästä on Elias. En vaan enää osaa nähdä sitä kisan alun symppis-Eliasta, joka kuului suosikkeihini ekat jaksot, kun tietää miten hänen saagansa tässä kisassa päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Finaaliviikko!
Oon itsekin alkanut katsomaan kautta uudestaan alusta (kun siitä muutama puhui) ja eipä sille mitään voi, että tiettyjä ihmisiä, liittoasetelmia yms tilanteita ei enää näe siinä valossa, kuin ne näki ohjelmaa ekaa kertaa katsoessa.
Malliesimerkki tästä on Elias. En vaan enää osaa nähdä sitä kisan alun symppis-Eliasta, joka kuului suosikkeihini ekat jaksot, kun tietää miten hänen saagansa tässä kisassa päättyi.
Marianne ei myöskään missään vaiheessa kisaa hyvin. On siinä köydenvedossakin aivan surkea vaikka olisi voinut odottaa että voimia löytyy. Eli ei ole missään vielä ollut vahva tai hyvä. Vain pelinappula, alussa puhkui sitä naisenergiaa joka johti siihen että heidän joukkue vaan hävisi kisoja. Niko on alussa ärsyttävä arttuvihassaan mutta muuttuu yllättävän symppikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin jostain ihmisten laittaneen runsaasti palautetta/toivetta neloselle Selviytyjien tulevaisuudesta. Tämä pohjolaversio on ollut erittäin suosittu ja itsekin eilen laitoin kiitokset hyvästä kaudesta ja toiveen pohjolan jatkosta.
Joten kannustan samoiten muitakin laittamaan viestiä, siinä ei kahta minuuttia pidempään mene jos haluamme vielä joskus uutta pohjolaa.
Ei enää jaksa kiinnostaa viidakot, viidakot on nähny moneen kertaan jo yli vuosikymmen sitten.
sopisi kansainväliseksi spessukaudeksi. Kylmyys vähentää niin paljon kilpailujen monimutkaisuutta ja Suomen vedet uinti/sukelluksen kokonaan pois, nyt kun katsoin uudestaan tuottareita niin lämpimillä saarilla paljon monipuolisempia ja vaikeampia pelejä. Suomessa ainoastaan kylmyys tekee vaikeuden. Eli en kyllä haluaisi lisää tällaista enempää. Sen sijaan kisaajiksi mieluummin joitain muita kuin täyteen tuupattija seiska-julkimoita.
Ensi lauantaina tulee, ja semifinaali perjantaina.