Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Metsähaasteessa tubettajia, selasin äsken ja huomasin että siinä oli Pinja joka oli BBssa. Äsken oli framilla Kultainen Venla. Näpsäkkä ja persoonallinen nuori neito, Kallion lukion ilmaisutaitolinjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakohan toi Joalin kutsun linnan-juhliin pressalta myös tänä vuonna,
kun viime vuonna noi juhlat jouduttiin perumaan.
Vois mun puolesta hyvin saada, on siellä turhempiakin ollut! Ja edustava tyttöhän se on.
Mitäs merkittävää se neitokainen on tehnyt? Riittääkö someseuraajamäärät linn!n juhlien kutsuun toistamiseen?[/quote
Pressan mielestä varmaan tehnyt Suomea tnnetuksi sadoille miiljoonille ihmisille maissa joissa
ei edes kai tiedetä että sllainen maa kuin Suomi on, ja viellä vhemmän missä sellain maa on ja
myös tehnyt sen positiivisellä ja hinolla tavalla, eli Suomi on saanut ilmaista mainontaa.
Tuohan halusi alun perin edustaa Meksikoa Now Unitedissa, eli häpesi suomalaisuuttaan eikä pitänyt sitä
tärkeänä.[/quote
Oletko kovinkin ylpeä tietämättö-myydestäsi. -nolaat itsesi vain täällä.
Ainoa itsensä nolaava olet sinä noilla kehitysvammaisen kirjoitustaidon tasolla olevien kommenttiesi kanssa.
Olen asunut ulkomailla koko ikäni, ja asun edelleen, mun suomenkielen kirjoitustaito ei
varmaan ole paras mahollinen. mutta en ole alkuunka yhtä hölmö ja kehitysvammainen kuin sinä.
Selvästi olet. Jätitkö myös käytöstavat Suomeen, kun jokainen viestisi, jonka olen täällä nähnyt, on ollut töykeä ja tarpeettoman hyökkäävä vastaanottajaa kohtaan?
Tai voiko olla niin että kun luen suomenkielisiä yleisö palstoja opin suomalaiset käytöstavat.
Voin ottaa takaisin pahimmat sanat,, niin jätetään riitely tähän jos sopii? Hyvää yötä.
Mariannesta ja naistenliitosta vielä. Tuo liitto ei ole ollut mikään lempparini missään kohtaa, eniten se ärsytti silloin kun Arttu Harkki putosi, mutta tavallaan ymmärrän kyllä tän kritiikin, mitä Marianne on saanut naisten liiton petturuudesta. Liiton alkuperäisjäsenethän olivat alkuperäisten Vaanien naiset Marianne, Sabina, Kerttu ja Suvi, ja Marianne on pudottanut näistä Sabinan, Kertun ja Suvin. Hänhän on melkein Karon veroinen selkäänpuukottaja ilman, että kukaan sitä tajuaa :D
Toisaalta veikkaan, että tää koko naisten tiimi oli Mariannelta bluffia alusta asti, hänhän sanoi jo silloin Akin pudotus -aikoina, että voisi nähdä itsensä myös miesten tiimissä.
Paljon helpommat ja tylsemmät tehtävät, surkeampi kuvaus ja leikkaus kuin edellisillä vuosilla. Katsoin nyt putkeen 3 tuottaria. Myös immuniteettimedaljongit tarjoiltu melkein suoraan käsiin. Tuo puun oksalla roikkuva oli jo aika paha tuotannolta.
Ihan jännä silti, omalla tavalla jännempikin Suomen karuissa oloissa, vaikkakin huomattavasti vähemmän kuvausmateriaalia.
Pitäkää hei asiallisella pohjalla tämä. Näin ikävää keskustelutyyliä harvoin näkee. Vähän hämmentävää jopa. Johtuuko siitä että on kyse jonkin sortin julkimoista? Itselle vieraita tyyppejä muutamaa vanhempaa lukuunottamatta.
Mitä luulette, millainen viimeinen kilpailu on?
Vierailija kirjoitti:
Mariannesta ja naistenliitosta vielä. Tuo liitto ei ole ollut mikään lempparini missään kohtaa, eniten se ärsytti silloin kun Arttu Harkki putosi, mutta tavallaan ymmärrän kyllä tän kritiikin, mitä Marianne on saanut naisten liiton petturuudesta. Liiton alkuperäisjäsenethän olivat alkuperäisten Vaanien naiset Marianne, Sabina, Kerttu ja Suvi, ja Marianne on pudottanut näistä Sabinan, Kertun ja Suvin. Hänhän on melkein Karon veroinen selkäänpuukottaja ilman, että kukaan sitä tajuaa :D
Toisaalta veikkaan, että tää koko naisten tiimi oli Mariannelta bluffia alusta asti, hänhän sanoi jo silloin Akin pudotus -aikoina, että voisi nähdä itsensä myös miesten tiimissä.
Mä olen ajatellut, että Marianne halusi alkuun vahvat miehet pois jotta jäisi itse heikompien naisten kanssa ja pärjäisi niille kisoissa.
Todellisuudessa on kuitenkin miesten puolella, kun jäljellä on vain se fyysisesti heikompi aines miehistä. Siinä tolpalta pudottamiskisassa, missä piti nimetä keneltä otetaan tukea pois, Marianne tipautteli naisia alas. Siinä muistaakseni Karo ja joku muu ihmettelikin, että mikä tämä "pidetään naiset yhtä" -juttu muka oikein on kun Marianne käyttäytyykin oikeasti päinvastoin.
Kristiania lähes palvoo ja on sanonutkin, ettei äänestä sitä.
Tietää kyllä kenestä on suurin hyöty omalle pelilleen.
Toivoisi kilpailemaan ihmisiä jotka TIETÄVÄT ja tuntevat Survivor/Selviytyjät formaatin.
Tavallaan tuotanto tehnyt isoa hallaa formaatille että aletaan sotkemaan jotain BB tyyppejä ja someporukkaa tuohon.
Niin kummallisia käänteitä ollut että näyttäytyy tuotannon puuttumisena peliin pahan kerran. Suomessa on hyvin pieni tosi-tv:tä tehneiden ydinporukka, niin tuotannon kuin osallistujien kesken.
Suosittelen katsomaan viime tuotantokautta hetken. Siinä oli väljyyttä kaikin tavoin enemmän. Tämä vuosi on jännä koska tuotanto junaili monta käännettä lisää, formaatillakin on omat säännöt ja ne on ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Paljon helpommat ja tylsemmät tehtävät, surkeampi kuvaus ja leikkaus kuin edellisillä vuosilla. Katsoin nyt putkeen 3 tuottaria. Myös immuniteettimedaljongit tarjoiltu melkein suoraan käsiin. Tuo puun oksalla roikkuva oli jo aika paha tuotannolta.
Ihan jännä silti, omalla tavalla jännempikin Suomen karuissa oloissa, vaikkakin huomattavasti vähemmän kuvausmateriaalia.
Pitäkää hei asiallisella pohjalla tämä. Näin ikävää keskustelutyyliä harvoin näkee. Vähän hämmentävää jopa. Johtuuko siitä että on kyse jonkin sortin julkimoista? Itselle vieraita tyyppejä muutamaa vanhempaa lukuunottamatta.
Aika vahvasti on tullut itsellekin fiilis, että tässä ohjelman kulkua junaillaan vähän liikaakin kameroiden toiselta puolelta.
En ole kauheasti seurannut aiempia kausia, mutta onko se aina niin että heimoneuvostossa kilpailijoilta kysellään aika paljastaviakin kysymyksiä? Jo siellä tulee aika selkeästi esille se mitä kukakin on tekemässä ennenkuin nimet on kirjoitettu lappuun.
Immuniteettiriipukset tipahtaa tosiaan tiettyjen henkilöiden syleihin aika läpinäkyvästi.
Joalinin löytämä ja Kristianin hakema amulettikin tuntui oikeastaan aika erikoiselta yhteensattumalta.
Poistattaja on taas poistattanut itselleen epämieluisat viestit, säälittävää.
Eikö tänään tulekaan selviytyjien finaali? Voi persuttarallaa.
Ei Arttu Harkki oo somettaja, ei Johanna Pakonen, Ei mikä tää nyt on Aki, nyt siellä on muutama somettaja. Joalista kuvia, eikö tuota mitään tekstiä? Tästä Saarasta oo ikinä kuullut kuten en Joalistakaan, enkä muistakaan mitä siinä oli somettajia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakohan toi Joalin kutsun linnan-juhliin pressalta myös tänä vuonna,
kun viime vuonna noi juhlat jouduttiin perumaan.
Vois mun puolesta hyvin saada, on siellä turhempiakin ollut! Ja edustava tyttöhän se on.
Mitäs merkittävää se neitokainen on tehnyt? Riittääkö someseuraajamäärät linn!n juhlien kutsuun toistamiseen?[/quote
Pressan mielestä varmaan tehnyt Suomea tnnetuksi sadoille miiljoonille ihmisille maissa joissa
ei edes kai tiedetä että sllainen maa kuin Suomi on, ja viellä vhemmän missä sellain maa on ja
myös tehnyt sen positiivisellä ja hinolla tavalla, eli Suomi on saanut ilmaista mainontaa.
Ja tästä syystä se ansaitsee joka vuosi kutsun juhliin? Eikös hän kuitenkin kuluneen vuoden ole viettänyt lähinnä vaan suomessa "töiden" takia.
joutuivat lähtemään Mexikosta. Ei taida enää tanssit maittaa kun Suomessa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
.
Mun mielestä kaikki kolme ovat tehneet tässä hienoja peliliikkeitä, jonka vuoksi ansaitsevat paikkansa finaalissa. Toisin oli esimerkiksi Miskan kanssa.
Marianne on ainoa, joka on äänestänyt aina enemmistöliitossa, jos oikein muistan. Hän on mennyt aina liiton mukaan, jossa on enemmistö. Tuokin oli hyvä veto mennä naisten mukaan Archien äänestyksessä, kun olisi todennäköisesti ollut se kolmas lenkki Krisun ja Archien kanssa. Sitten vaihtoi Krisun kelkkaan, jolla varmisti finaalipaikan jos se on Krisun päätettävissä. Hän meni koko ajan oikeaan kelkkaan, mutta ei hankkinut huomiota olemalla pääpäsmäri. Ei toki ansaitse voittoa, koska kisat ovat yksi elementti, joka ei ole häneltä sujunut.
Kristian ansaitsee voiton. Hän on tehnyt töitä kovasti ja ollut leirissä mukava, ettei puukoa tule hänelle kisan alkuvaiheessa. Pelaaminenkin ollut hienoa, esimerkiksi amulettien antaminen häviäjille saattoi olla se ratkaiseva tekijä, kun sieltä pelastui Archie. Toinen hieno peliliike oli Nikon mahdollisen superamuletin pelaaminen ja oli siinä vaiheessa ehkä hieman yllättäen hankkinut Mariannen luottamuksen ohi Suvin liiton. Kisoissa ollut myös kova.
En pahoittaisi mieltäni, vaikka voittaja olisi Joalin. Pelannut järkevän hissukseen alussa ja juuri oikealla hetkellä aktivoitui pelaamaan. Kolmen naisen liitto ja Archie ulos oli hieno peliliike ja ehdottomasti oikea kävi miten kävi. Archie ja Krisu olisivat toisensa kuitenkin finaaliin ottaneet. Kisoissa ollut Joalin myös hyvä, enkä ymmärrä tuota ylimielisyysväitettä yhtään. Itse olin vain tyytyväinen, kun hän laittoi vähän Krisua vastaan, kuitenkin onnitellen hymyssä suin aina silloinkin, kun on itse hävinnyt. Tuommoinen leikkimielinen psyykkaus kuuluu asiaan. Ehdottoman symppis, hieno kilpailija.
Mä en taas näe Kristianissa mitään mukavaa. On päässyt pitkälle siksi että voittaa usein koskemattomuuksia ja ruokapalkintoja joilla jaksaa muita paremmin. Amuletilla "uhkailemista" ja varmistamista että kaikki tietää ettei häntä kannata äänestää koska omi amuletin Joalinilta.
Jaksaa lesota sillä, kuinka on tärkeä saarella kalastamisineen ja muine touhuineen, vaikka ne osaisi tehdä muutkin jos viitsisivät Krisun tontille mennä. Ei kai kukaan halua mennä tekemään noita kun Kristian kävelee perässä kertomassa miten on väärin suomustettu kala ja miten mitäkin tehty väärin. Tehköön siis itse, mutta ärsyttävää miten paljon hänen on pidettävä ääntä tekemisistään.
Käytös taas on pelkkää pskaa muita kohtaan, täysin kylmä ja tunteeton, luulee olevansa hauska tuolla "hahaa olen sellainen mulkku mutta mua ei haittaa eikä kiinnosta mitä muut ajattelee" meiningillä.Alkoi laittamaan ajatuksia Joalinin mieleen siitä "kuka ansaitsee voiton", pelkkää manipulointia että muut alkaisi miettimään kuinka paljon se on kaloja onkinut ja muuta "yhteisön hyväksi".
Jotenkin niin luotaantyöntävä tyyppi että harmittaa, kun osallistujat lähti heti alussa pelaamaan niin idioottimaista tyyliä eikä Krisua heitetty pihalle heti alkuunsa. Tästä olisi tullut kiva kausi kun häädöt olisi mennyt vähän toisin.Krisun toimintaa kutsutaan pelaamiseksi, ja sehän on hyvää pelaamista jos voittaa kisoja. Selviytyjien idea ei ole ollakaan kiltti, vaan pelata. Minä katson tätä kieroilua pelkästään hyvänä pelaamisena, en ärsyttävänä koska tiedän että se kuuluu tuohon peliin.
Tämä on ihan totta, mutta en soisi silti voittoa Krisulle ihan vaan siksi että on niin kpää luonteeltaan, muut joutuvat pelaamaan mutta Krisulta tuo tulee niin luonnostaan että oksettaa.
Hyviä pelaajia on ollut mun mielestä myös Joalin, Karo ja Niko.
Niko on kaikkein siisteimmin pelannut takavasemmalla.
Marianne taas on vaan purjehtinut mukana olemalla mukava ja menemällä sen mukaan mitä muut tekee, ei rohkeutta tehdä omia päätöksiä tai lähteä ajamaan pelejä.
Joalin on pelissään sekä luonteeltaan ollut sellainen joka mun mielestä saisi viedä voiton.No kyllä se Nikokin on siviilissä aika kpää. Ilkeä ihminen.
Joalin on yksi niistä jotka ei edes alkuun ymmärtänyt että kyseessä on peli. Viime metreille asti muija on ollut muiden pelinappulana tuolla. Voittamalla koskemattomuuksia se yhä on tuolla, ilman niitä ois jo pihalla.[/quote
Kyllä on jopa sokea nähnyt että Jolle on myös useasti ilman koskemattomuus-riipusta,
eli jos on seurannut seloviytyjiä eikä edes ymmärrä näkemäänsä täytyy olla tosi tollo,
Nikohan tuolla on ollut ihan ok. En kyllä huomannut että ois enempää k---usipää mitä Joalikaan. Kristian ansaitsee voiton se on ilman muuta selvä. Tuleeko tänään jotain lätkää kun ei oo selviytyjiä????
Eikös tänään tulekaan selviytyjiä. Niin odotin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Arttu Harkki oo somettaja, ei Johanna Pakonen, Ei mikä tää nyt on Aki, nyt siellä on muutama somettaja. Joalista kuvia, eikö tuota mitään tekstiä? Tästä Saarasta oo ikinä kuullut kuten en Joalistakaan, enkä muistakaan mitä siinä oli somettajia .
Kristianilla, Juusolla, Karoliinalla ja Joalinilla on ainakin youtubekanavat
Nikolla podcast "nikotellen" (Nikon ja Karon selviytyjät-podcastin lisäksi).
Saralla on joku vissiin vaateaiheinen blogi (sara tickle).
Muista en tiedä somejen suhteen.
Instat taitaa löytyä kaikilta ja tiktokit suurimmalta osalta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER ALERT
.
.
.
.
.
.
.
Mun mielestä kaikki kolme ovat tehneet tässä hienoja peliliikkeitä, jonka vuoksi ansaitsevat paikkansa finaalissa. Toisin oli esimerkiksi Miskan kanssa.
Marianne on ainoa, joka on äänestänyt aina enemmistöliitossa, jos oikein muistan. Hän on mennyt aina liiton mukaan, jossa on enemmistö. Tuokin oli hyvä veto mennä naisten mukaan Archien äänestyksessä, kun olisi todennäköisesti ollut se kolmas lenkki Krisun ja Archien kanssa. Sitten vaihtoi Krisun kelkkaan, jolla varmisti finaalipaikan jos se on Krisun päätettävissä. Hän meni koko ajan oikeaan kelkkaan, mutta ei hankkinut huomiota olemalla pääpäsmäri. Ei toki ansaitse voittoa, koska kisat ovat yksi elementti, joka ei ole häneltä sujunut.
Kristian ansaitsee voiton. Hän on tehnyt töitä kovasti ja ollut leirissä mukava, ettei puukoa tule hänelle kisan alkuvaiheessa. Pelaaminenkin ollut hienoa, esimerkiksi amulettien antaminen häviäjille saattoi olla se ratkaiseva tekijä, kun sieltä pelastui Archie. Toinen hieno peliliike oli Nikon mahdollisen superamuletin pelaaminen ja oli siinä vaiheessa ehkä hieman yllättäen hankkinut Mariannen luottamuksen ohi Suvin liiton. Kisoissa ollut myös kova.
En pahoittaisi mieltäni, vaikka voittaja olisi Joalin. Pelannut järkevän hissukseen alussa ja juuri oikealla hetkellä aktivoitui pelaamaan. Kolmen naisen liitto ja Archie ulos oli hieno peliliike ja ehdottomasti oikea kävi miten kävi. Archie ja Krisu olisivat toisensa kuitenkin finaaliin ottaneet. Kisoissa ollut Joalin myös hyvä, enkä ymmärrä tuota ylimielisyysväitettä yhtään. Itse olin vain tyytyväinen, kun hän laittoi vähän Krisua vastaan, kuitenkin onnitellen hymyssä suin aina silloinkin, kun on itse hävinnyt. Tuommoinen leikkimielinen psyykkaus kuuluu asiaan. Ehdottoman symppis, hieno kilpailija.
Mä en taas näe Kristianissa mitään mukavaa. On päässyt pitkälle siksi että voittaa usein koskemattomuuksia ja ruokapalkintoja joilla jaksaa muita paremmin. Amuletilla "uhkailemista" ja varmistamista että kaikki tietää ettei häntä kannata äänestää koska omi amuletin Joalinilta.
Jaksaa lesota sillä, kuinka on tärkeä saarella kalastamisineen ja muine touhuineen, vaikka ne osaisi tehdä muutkin jos viitsisivät Krisun tontille mennä. Ei kai kukaan halua mennä tekemään noita kun Kristian kävelee perässä kertomassa miten on väärin suomustettu kala ja miten mitäkin tehty väärin. Tehköön siis itse, mutta ärsyttävää miten paljon hänen on pidettävä ääntä tekemisistään.
Käytös taas on pelkkää pskaa muita kohtaan, täysin kylmä ja tunteeton, luulee olevansa hauska tuolla "hahaa olen sellainen mulkku mutta mua ei haittaa eikä kiinnosta mitä muut ajattelee" meiningillä.Alkoi laittamaan ajatuksia Joalinin mieleen siitä "kuka ansaitsee voiton", pelkkää manipulointia että muut alkaisi miettimään kuinka paljon se on kaloja onkinut ja muuta "yhteisön hyväksi".
Jotenkin niin luotaantyöntävä tyyppi että harmittaa, kun osallistujat lähti heti alussa pelaamaan niin idioottimaista tyyliä eikä Krisua heitetty pihalle heti alkuunsa. Tästä olisi tullut kiva kausi kun häädöt olisi mennyt vähän toisin.Krisun toimintaa kutsutaan pelaamiseksi, ja sehän on hyvää pelaamista jos voittaa kisoja. Selviytyjien idea ei ole ollakaan kiltti, vaan pelata. Minä katson tätä kieroilua pelkästään hyvänä pelaamisena, en ärsyttävänä koska tiedän että se kuuluu tuohon peliin.
Tämä on ihan totta, mutta en soisi silti voittoa Krisulle ihan vaan siksi että on niin kpää luonteeltaan, muut joutuvat pelaamaan mutta Krisulta tuo tulee niin luonnostaan että oksettaa.
Hyviä pelaajia on ollut mun mielestä myös Joalin, Karo ja Niko.
Niko on kaikkein siisteimmin pelannut takavasemmalla.
Marianne taas on vaan purjehtinut mukana olemalla mukava ja menemällä sen mukaan mitä muut tekee, ei rohkeutta tehdä omia päätöksiä tai lähteä ajamaan pelejä.
Joalin on pelissään sekä luonteeltaan ollut sellainen joka mun mielestä saisi viedä voiton.No kyllä se Nikokin on siviilissä aika kpää. Ilkeä ihminen.
Joalin on yksi niistä jotka ei edes alkuun ymmärtänyt että kyseessä on peli. Viime metreille asti muija on ollut muiden pelinappulana tuolla. Voittamalla koskemattomuuksia se yhä on tuolla, ilman niitä ois jo pihalla.[/quote
Kyllä on jopa sokea nähnyt että Jolle on myös useasti ilman koskemattomuus-riipusta,
eli jos on seurannut seloviytyjiä eikä edes ymmärrä näkemäänsä täytyy olla tosi tollo,
Nikohan tuolla on ollut ihan ok. En kyllä huomannut että ois enempää k---usipää mitä Joalikaan. Kristian ansaitsee voiton se on ilman muuta selvä. Tuleeko tänään jotain lätkää kun ei oo selviytyjiä????
Niin minustakin. Niko sanoi aika alussa jo, ettei anna kenenkään mennä ihon alle kisan aikana ja aika hyvin siihen pystyikin.
Monihan tuolla esittänyt että oli niin hyviä tyyppejä kaikki ja kivasti tullaan toimeen jne., vaikka on päivänselvää ettei tuommoisessa porukassa vaan voi kaikki tykätä kaikista.
Jokaisella on tainnut olla jotain haukuttavaa toisistaan.
Elias vei sen ehkä henkilökohtaisimmaksi Kerttua haukkuessaan, myös Suvi ja Marianne kun puhuivat että Archie on ihastunut Sabinaan ja juoksee tämän perässä, koska on tottunut kiltteihin bändäreihin eikä siksi tule toimeen "vahvojen naisten" kanssa. Molemmat antoi itsestään lähinnä kuvan että on kateellisia, kun Archien huomio ei kohdistunut heihin. Archiehan taas itse sanoi pitävänsä Suvia pinnallisena bimbona.
Kristian on vuorollaan laukonut kpäisiä kommentteja varmaan kaikista.
Pahin mun mielestä oli kuitenkin toi Kertun syrjiminen, lapsellista ja typerää.
Jos miettii ihan vaan persoonia ohjelman perusteella, niin keiden kanssa itse olisitte saarella mieluiten ja ketkä heittäisitte pihalle heti kättelyssä, jos se olisi teistä kiinni?
Mä viihtyisin varmaan Mariannen, Nikon, Archien, Joalinin, Kertun, Juuson ja Karoliinan sekä ehkä myös Suvin kanssa.
En kestäisi Akia, Oskaria, Kristiania, Saraa enkä Eliasta.
Sabinasta ja Johannasta ei oikein mitään sanottavaa, eikä Artustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Metsähaasteessa tubettajia, selasin äsken ja huomasin että siinä oli Pinja joka oli BBssa. Äsken oli framilla Kultainen Venla. Näpsäkkä ja persoonallinen nuori neito, Kallion lukion ilmaisutaitolinjalta.
Vassari.
Mikä tuon metsähaasteen idea on?
Niin minäkin!
Mariannekin on ihan hyvä tyyppi, mutta pelaaminen on jäänyt aika vähäiseksi. Ei oikein onnistu kisoissa eikä muutenkaan ole vienyt peliä mihinkään suuntaan itse. Kulkee liikaa muiden mukana vaan. Laittoi alulle kyllä sen "mimmien liiton", mutta se oli ajatuksenakin aika typerä veto. Oli selvää, että joku naisista kääntää selkänsä ja muutenkin toi sukupuoliroolien kanssa pelaaminen ei oikein tänä päivänä natsaa. Jos naisten liitto olisikin pitänyt, niin olisiko nuo todella halunneet olla saarella keskenään tappelemassa. Sitä en epäile, etteikö naiset olisi pärjänneet saarella keskenäänkin.
Tuolla on paikkansa niin miehillä ja naisilla ja itse ainakin katsojana toivoin, ettei tuommoiset liitot menesty.