Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: 

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
5361/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ei voi voittaa finaalia. Ekassa jaksossa naiset jo päättivät sukupuolisyrjinnällä laittaa naisen voittajaksi.

Vierailija
5362/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää etukäteen voittajan! Kaikista selviytyjien jenkki kausista katson etukäteen Wikipediasta voittajan ettei tule sitten liian iso pettymys jos voittaja ei ole mun suosikki ;) Eikä sitten matkan varrella kiinny liikaa muihin kuin siihen voittajaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää etukäteen voittajan! Kaikista selviytyjien jenkki kausista katson etukäteen Wikipediasta voittajan ettei tule sitten liian iso pettymys jos voittaja ei ole mun suosikki ;) Eikä sitten matkan varrella kiinny liikaa muihin kuin siihen voittajaan :D

Kärsitkö ahdistuksesta tai turvattomuuden tunteesta arjessasi? Voi johtua siitä.

Vierailija
5364/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko on joka tosi tv ohjelmassa kaveraamassa vain naisten kanssa, kun  taas peti puuhansa hoitaa vaan miesten kanssa. 

Juuri näin. Pelkää alfamiehiä ja naisten helmoista määkii sitten niille solvauksia. Löysäranteinen Saarinen ulos!

RUUTU+

Toiveesi on kuultu! Niko lentää ensi viikolla.

Vierailija
5365/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ei voi voittaa finaalia. Ekassa jaksossa naiset jo päättivät sukupuolisyrjinnällä laittaa naisen voittajaksi.

Aivan varmasti voi voittaa ja lyön tonnista vetoa sun kanssa tässä ja nyt, että Krisu tulee voittamaan tän roskan.

Vierailija
5366/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, Niko pelasi itse itsensä ulos! On se jalo!

Vierailija
5367/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu seuraavaks karon jälkee

Vierailija
5368/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ei ole saanut kertaakaan ääniä heimoneuvostossa? 

Vierailija
5369/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannes kirjoitti:

Etkö osaa lukea muita kuin omia viestejäsi? Ihan vaan kuule kun luet pari viestiä ylempää niin löydät vastauksen. HUOH!!

Vierailija
5370/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt mä aloin uskoa että Jolle voittaa oikeasti.

Vierailija
5371/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannes kirjoitti:

Etkö osaa lukea muita kuin omia viestejäsi? Ihan vaan kuule kun luet pari viestiä ylempää niin löydät vastauksen. HUOH!!

😂 en osaa kiitos kysymästä 😅🙈

Vierailija
5372/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä 😀 Mä myös luen kirjasta lopun ensin. Jos on onneton loppu, en lue sitä.

Vierailija
5373/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh miten niko tippuu ?? Kertokaa

Vierailija
5374/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu +

Niko ulos, koska antoi amulettinsa Suville. Tämän arvasi heti, kun muisti jaksokuvauksen, jossa tämä jo spoilattiin. Lähtisikö Krisu seuraavassa ulos tai Marianne, kun lähtijä "saa aplodit"?

Joalin tämän voittaa, olen siitä nyt ihan varma.

Tavallaan harmi. Niko oli hyvin kartalla pelissä ja osasi pelata.

Vierailija
5375/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saanut Krisu lähteä. No, lähtee seuraavassa jaksossa. 

Finaalissa Suvi, Joalin ja Archie.

Ei tarvitse kysyä kuka heistä voittaa. 

Vierailija
5376/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten finaalissa on Joalin, Krisu ja Archie, heillä on nyt enemmistö. Krisun etu olisi saada Joalin ulos, koska häviää tälle finaalissa varmasti. Krisun, Archien ja Mariannen pitää muodostaa liitto ja tiputtaa Joalin heti ulos. Suvi ei koskemattomuutta saa, joten sitten se. 

Vierailija
5377/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo rasittaa tuo Krisun dominointi. Todella hyvä pelaaja ja näin, mutta silti ärsyttää kun on niin selvä finaaliin menijä.

Krisu muuten yritti söhliä kisansa tarkoituksella, että Archie saisi koskemattomuuden. Huomasi ihan selvästi että vilkuili sinnepäin ja laitteli palikoita miten sattuu. Mutta Joalin ehti.

Vierailija
5378/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karo hottina neuvostossa. Neuvosto on Joalinin pauloissa, äänestävät sitä finaalissa. 

Nyt Krisu tarkkana ja Joalin eka ulos, sitten Marianne ja sitten Suvi. Archie finaaliin mukaan ja Krisun voitto on taattu.

Vierailija
5379/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, Niko pelasi itse itsensä ulos! On se jalo!

Ihme että käytti. Halusiko kuitenkin jo lähteä pois ihan omasta halustaan? Kyllähän se tiesi että ainakin yksi ääni tulee.

Vierailija
5380/7214 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Marianne tuolla vaan porskuttaa, ihmeellinen taustahiippailija. Istuu puupöydän takana hiljaa ja lajittelee yrttejä.

Haluaa voittaa.

Ketju on lukittu.