Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Toivominen ei tässä auta, kuka tippuu. Ei ne kuule meitä, mitä me halutaan.
Kyllä universumi kuulee aina. Ja siinä ei aikakaan ole esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Kari ja Kristian nojasivat itsensä pettämällä Eliaksen. Archie on muukalainen. Toivon Nikon tai Joalinin voittoa. Ovat olleet reiluja.
Tähän mennessä Niko tai Joalin ovat olleet perässä vedettäviä, muut tekee kaiken likaisen työn ja he kerää kaiken kunnian, onko se reilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson ruutuplussaa ja luulen että seuraavat putoajat ovat tässä järjestyksessä:
Karo, Joalin, Krisu.Ihan extran jaksokuvauksista pääteltynä.
Itse taas päättelin niistä että Karo, Joalin, ja Marianne
Jos se on Marianne niin kukaan ei taaskaan uskalla äänestää sitä oikeasti vahvinta pelaajaa pois eli Krisua. Sama kuin se selviytyjät kausi jossa Kai voitti, kukaan ei uskaltanut äänestää häntä ulos.
Toivon että Karo tai Krisu voittaa. Seuraavat vaihtoehdot Marianne, Joalin ja Niko. Vapaamatkustajille Archielle ja Suville toivon todella tippumista jo ennen finaaleja, vaikka Suvi on yllättänyt positiivisesti persoonana ja pelannutkin jossain määrin jopa enemmän ja paremmin kuin Joalin, mutta Joalin on pärjännyt kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Karo laitto instaan, että tänään hänellä on instalive Eliaksen kanssa klo 20.
Jäipä huono fiilis Eliaksesta tän liven perusteella ja tästä livestä ylipäätään. Extrassa Elias vaikutti oikeasti katuvalta ja häntä oli siellä ihan kiva kuunnella, mutta nyt puhui tosi omahyväisesti ja toisteli monta kertaa, että tää on viihdeohjelma, älkää ottako tosissanne. Ja "Selviytyjissä voisi kyllä kiusata, mutta mä en sitä tehnyt"... Karosta näki, ettei ehkä ollut ihan samaa mieltä, mutta oli sitten hiljaa. Ja jatkoivat Karon kanssa Kertun haukkumista, eli tekivät juuri sen mitä ei olisi pitänyt tehdä.
Muutenkaan ei minkäänlaista kemiaa ja vaikka vitsailivatkin, että "joo me ei todellakaan olla väleissä :DD", niin siltä se vähän vaikutti. Ei heitä taida yhdistää mikään muu kuin valittaminen.
Pakko sanoa, että vaikka oli ihan oikein että Elias putosi, niin itseä jotenkin kieroutuneesti harmitti Karon ja Eliaksen liiton hajoaminen, kun olivat niin kiinnostavaa seurattavaa ja jotenkin hyvä tiimi alusta asti. Eipä harmita enää. Ei tuota olisi jaksanut kuunnella pidempään.
Selviytyjissä voisi olla mukana
Roni Bäck
Konsta Hietanen
Jaajo Linnonmaa
Temppareiden Anna
Rosa Meriläinen
Joonas Nordman
Sointu Borg
Jethro Rostedt
Erika Vikman
Sebastian Tynkkynen
Krista Siegfrids
Oh yes!
Vierailija kirjoitti:
Roni Bäck
Konsta Hietanen
Jaajo Linnonmaa
Temppareiden Anna
Rosa Meriläinen
Joonas Nordman
Sointu Borg
Jethro Rostedt
Erika Vikman
Sebastian Tynkkynen
Krista SiegfridsOh yes!
Ja Zedu De Luca.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karo laitto instaan, että tänään hänellä on instalive Eliaksen kanssa klo 20.
Jäipä huono fiilis Eliaksesta tän liven perusteella ja tästä livestä ylipäätään. Extrassa Elias vaikutti oikeasti katuvalta ja häntä oli siellä ihan kiva kuunnella, mutta nyt puhui tosi omahyväisesti ja toisteli monta kertaa, että tää on viihdeohjelma, älkää ottako tosissanne. Ja "Selviytyjissä voisi kyllä kiusata, mutta mä en sitä tehnyt"... Karosta näki, ettei ehkä ollut ihan samaa mieltä, mutta oli sitten hiljaa. Ja jatkoivat Karon kanssa Kertun haukkumista, eli tekivät juuri sen mitä ei olisi pitänyt tehdä.
Muutenkaan ei minkäänlaista kemiaa ja vaikka vitsailivatkin, että "joo me ei todellakaan olla väleissä :DD", niin siltä se vähän vaikutti. Ei heitä taida yhdistää mikään muu kuin valittaminen.
Pakko sanoa, että vaikka oli ihan oikein että Elias putosi, niin itseä jotenkin kieroutuneesti harmitti Karon ja Eliaksen liiton hajoaminen, kun olivat niin kiinnostavaa seurattavaa ja jotenkin hyvä tiimi alusta asti. Eipä harmita enää. Ei tuota olisi jaksanut kuunnella pidempään.
Mä jotenki olin myös rivien välistä aistivani että ei he ehkä iha niin hyvissä väleissä ole mitä yrittivät antaa ymmärtää. Muutenki Elias vaikutti jotenki turhautuneelta ja nuutuneelta koko touhuun.
Mä uskon että ku noi extrat on kuvattu helmikuussa nii Eliaksellaki ollu paketti ns. paremmin kasassa sillon ku kuvauksista on jo aikaa ja ehtinyt käydä asiat läpi. Nyt taas ku jaksot on tullut ulos, nii haavat on revitty uudestaan auki ja kaikki tapahtumat on taas pinnalla. Mutta joo, Elias ei vaikuttanu tosiaan nii katuvalta enää mitä oli extrassa.
Krisun heimoneuvostossa oli ehkä vähä sama fiilis Eliaksesta, mut siitä olin aistivani et Elias ja Krisu vaikutti olevan ihan lämpimissä väleissä ja puhuivat mm. jostai remppasuunnitelmista tms.
Mä olen viikko toisensa perään ollut aivan puulla päähän lyöty, kuinka erilainen Sara on ohjelmassa sekä sisäisesti että ulkoisesti kuin blogissa. Blogimaailma ja Selviytyjät-maailma on toki molemmat ihan muuta kuin reaalimaailma, mutta silti.
Mä toivoisin, että finaalissa ovat Karo ja Krisu. Tätä tuskin tulee tapahtumaan, koska kukaan ei halua näin tasaista finaalia ja kovina pelureina jompikumpi varmaankin pelaa vielä toisen ulos, mutta olisi hienoa jos siellä olisi oikeasti ne kaksi parasta. Uskon että Krisu voittaisi tämän finaalin, Karoa saatettaisiin rangaista ainakin lähimpien ja alkuperäisten liittolaistensa pudottamisesta (mikä oli hieno peliliike, mutta voi olla joidenkin mielestä vähän turhan kieroa), mutta Karo on ehkä ainoa joka antaisi finaalissa Krisulle kunnon vastuksen. (Ei se Joalin finaalia voita, jos vastassa on Krisu. Sanokaa mitä sanotte.)
Pakko sanoa, että en koskaan ymmärtänyt mikä siinä Karossa oli niin pahaa. Mikäs siinä jos pelaa kovaa, jos ei mene henkilökohtaisuuksiin ja on kaikille mukava leirissä, ja juuri niin Karo toimii. Selviytyjät on peliohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni Bäck
Konsta Hietanen
Jaajo Linnonmaa
Temppareiden Anna
Rosa Meriläinen
Joonas Nordman
Sointu Borg
Jethro Rostedt
Erika Vikman
Sebastian Tynkkynen
Krista Siegfrids
Janne Kataja
Jari Tervo
Maija Vilkkumaa
Red Rama
Pate Mustajärvi
Meidän rakkaat Aki, Heli ja Markku myösOh yes!
Karolle pisteet, kun ei tee sukupuolestaan numeroa. Juuri noin sen pitää ollakin, että teot kuten kisamenestys ja pelitaktiikka puhuvat puolestaan. Tämä vinkkinä niin Akille kuin Suville.
Mitäköhän tapahtui päivänä 16. Koko 7.jakso käsitteli päivää 15, ja 8.jakson alkaessa oltiin yhtäkkiä päivässä 17 eikä noilla vieläkään ollut esim. laavua. Meniköhän tuotanto päivissä sekaisin vai oliko noilla "lomapäivä" poissa saarelta ilman kameroita.
Vierailija kirjoitti:
Karolle pisteet, kun ei tee sukupuolestaan numeroa. Juuri noin sen pitää ollakin, että teot kuten kisamenestys ja pelitaktiikka puhuvat puolestaan. Tämä vinkkinä niin Akille kuin Suville.
Karoliina on malliesimerkki oikeasti vahvasta naisesta, joka luottaa siihen että pärjää maailmassa omilla teoillaan eikä esittämällä sukupuoleen perustuvia vaatimuksia tai tekemällä sukupuolesta joka asiassa ison numeron. Nämä "suvit" mainostavat kyllä kovasti sitä miten ovat vahvoja naisia mutta sitten heti kun joutuvat jossakin alakynteen niin alkaa se nillitys siitä kuinka "miehet sitä ja miehet tätä" kuten esimerkiksi siinä casessa kun pojat liittoutuivat kisassa Mariannea vastaan. Miehet ei Suvin mukaan olisi tuossa tilanteessa saaneet nähdä Mariannea tasavertaisena vastustajana vaan heidän olisi siinä pitänyt ottaa huomioon että Marianne on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viikko toisensa perään ollut aivan puulla päähän lyöty, kuinka erilainen Sara on ohjelmassa sekä sisäisesti että ulkoisesti kuin blogissa. Blogimaailma ja Selviytyjät-maailma on toki molemmat ihan muuta kuin reaalimaailma, mutta silti.
Sama, tunnen itseni melkein höynäytetyksi. :D Enkä kyllä oikein ymmärrä, miten hänestä voi saada niin erinäköisiä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari ja Kristian nojasivat itsensä pettämällä Eliaksen. Archie on muukalainen. Toivon Nikon tai Joalinin voittoa. Ovat olleet reiluja.
Tähän mennessä Niko tai Joalin ovat olleet perässä vedettäviä, muut tekee kaiken likaisen työn ja he kerää kaiken kunnian, onko se reilua?
Juuri näin! Niko Saarinen on tuolla vain kasvattamassa näkyvyyttään, että saa kaupallista yhteistyötä jonkun hampaanvalkaisuainefirman kanssa. Valitettavasti se vain on mahdottoman epäviihdyttävä hahmo, lähinnä määkii mustikkapensaassa kameraryhmälle tyhjänpäiväisyyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Karo tai Krisu voittaa. Seuraavat vaihtoehdot Marianne, Joalin ja Niko. Vapaamatkustajille Archielle ja Suville toivon todella tippumista jo ennen finaaleja, vaikka Suvi on yllättänyt positiivisesti persoonana ja pelannutkin jossain määrin jopa enemmän ja paremmin kuin Joalin, mutta Joalin on pärjännyt kisoissa.
>nimittelee muita vapaamatkustajiksi
>toivoo Nikon voittoa
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että finaalissa ovat Karo ja Krisu. Tätä tuskin tulee tapahtumaan, koska kukaan ei halua näin tasaista finaalia ja kovina pelureina jompikumpi varmaankin pelaa vielä toisen ulos, mutta olisi hienoa jos siellä olisi oikeasti ne kaksi parasta. Uskon että Krisu voittaisi tämän finaalin, Karoa saatettaisiin rangaista ainakin lähimpien ja alkuperäisten liittolaistensa pudottamisesta (mikä oli hieno peliliike, mutta voi olla joidenkin mielestä vähän turhan kieroa), mutta Karo on ehkä ainoa joka antaisi finaalissa Krisulle kunnon vastuksen. (Ei se Joalin finaalia voita, jos vastassa on Krisu. Sanokaa mitä sanotte.)
Pakko sanoa, että en koskaan ymmärtänyt mikä siinä Karossa oli niin pahaa. Mikäs siinä jos pelaa kovaa, jos ei mene henkilökohtaisuuksiin ja on kaikille mukava leirissä, ja juuri niin Karo toimii. Selviytyjät on peliohjelma.
Meni henkilökohtaisuuksiin imitoimalla Kerttua tämän selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Miten oli erilainen sisäisesti?
Toivominen ei tässä auta, kuka tippuu. Ei ne kuule meitä, mitä me halutaan.