Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että kun pinnalliselle Archielle tuntuu ulkonäkö ja machomiehen look olevan niin tärkeää, miksei hän laita kroppaansa kuosiin? Ei se vaatisi kuin säännöllistä salilla käymistä ja alkon voisi jättää vähän vähemmälle. Sosiaalisena hänelle varmaan sopisi myös joukkueurheilulajit. Hänellä olisi hyvät ydellytykset saada sellainen perfect rocker's body, mutta riittääkö itsekuri? Ja nousisiko silloin vielä enemmän hattuun?
Mä tykkään tommosista "iskävatsoista", kaljottelusta en, mutta kyllä mulle Archien kroppa tuollaisenaan kelpaisi. Ei kaikki tykkää urheilijamalleista.
Sama! Näistä liian tiukaksi vedetyistä personal trainereista ja puntti-jonneista tulee jotenkin todella limainen ja narsistinen kuva. Toki Archiellakin on hyvä itsetunto, mutta selvinpäin on todella mukava ja herttainen tyyppi (olen tavannut töiden puolesta festareilla useamman kerran)
Joalin tai suvi ansaitsee voitton pohjolan valtiaat nämä kaksi suosikkeja tällä kaudella niko saarinen lähtee seuraavaksi en tykkää siitä manipuloi muita itse päättää mitä haluaa hän ei pärjää siellä olllenkaan
Eliaksen pudotus on jatkoa Suvin ja Mariannen MiehetVeks-linjalle ja lisäksi vielä vieras kilpailija, ei ole ollut samassa heimossa.
Se olisi mielenkiintoista tietää, oliko riidat Archien kanssa provosoituja. Elias saatiin meuhkaamaan ja saatiin syy äänestää ulos. Vaikka oikea syy saada voimakas mies ulos.
Mutta onko naisten sitten hieno voittaa C-luokan finaali, josta pudotettu kaikki kunnolliset ja etevät kilpailijat jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, etteivät kanssakilpailijat vaan ymmärrä äänestää pois homoseksuaali Niko Saarista, joka on virtahepo Selviytyjien laavussa. Katkeroitunut ihminen.
Sulle vois tehdä hyvää mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle tuosta sun homofobiasta ja muista ongelmista.
Eiköhän tuollaisten nikosaaristen faneillekin jokin diagnoosi ole olemassa.
Sä oot oikeesti ihan pöpi
Eikös Archie soittanut siinä huvittelubändissä Jussi69:n ja edesmenneen Laihon kanssa, mutta erosi sitten yllättäen tai erotettiin? Joku meni mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu +
Yllättävän hiljaista ketjussa, vaikka Elias the bully on häädetty. Oliko Eliaksen maltillinen käytös viimeisessä jaksossa yhdistettynä extran haastatteluun syynä siihen? Kun on pari viikkoa miehestä maalattu pirun kuvaa, niin sitten extrassa onkin ihan asiallinen ja rauhallinen nuorimies. Sitten hävettää mitä on tullut tänne kirjoiteltua eikä kommentoida mitään..
Noloa.
Siis mitä? Kritisoit sitä, että täällä haukutaan ihmisiä ja sitten sekään ei ole ok, jos haukkuminen loppuu?
Mun yllättävä suosikki on Suvi, enimmäkseen sen takia kuinka näkyvästi on ilmaissut aikapäivää sitten miten inhoaa Archieta joten samaistun. Veikkaan että Joalin tai Sara voittaa, molemmat pysyneet hissukoina ja aika tyyninä, kuitenkin liitoissa lojaalin oloisina (kertokaa vaan jos oon missannu jotain) ja ovat vahvoja.
Vierailija kirjoitti:
Eliaksen pudotus on jatkoa Suvin ja Mariannen MiehetVeks-linjalle ja lisäksi vielä vieras kilpailija, ei ole ollut samassa heimossa.
Se olisi mielenkiintoista tietää, oliko riidat Archien kanssa provosoituja. Elias saatiin meuhkaamaan ja saatiin syy äänestää ulos. Vaikka oikea syy saada voimakas mies ulos.
Mutta onko naisten sitten hieno voittaa C-luokan finaali, josta pudotettu kaikki kunnolliset ja etevät kilpailijat jo aiemmin?
Eikös etevin kilpailija ole se, joka voittaa? Ainahan selviytyjissä pudotetaan vahvoja kisaajia hyvissä ajoin, se on pelin henki. Mun suosikkeja voittajiksi on Marianne, Joalin ja Sara, joskin Joalin ja Sara jäivät nyt väärälle puolen liittoa, kun Elias sai kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene pitkään kun Krisu on tähtäimessä.
Pidän hyvin epätodennäköisenä Kaisun voittoa. Nyt on mukana sellaista jengiä, joka oikeasti haluaa vahvat ulos.
Ei mene niinkuin silloin yks vuosi jossa sille Kaille tarjoiltiin selviytyjien voitto hopealautasella koska hän ansaitsi sen ja oli niin komea ja mukavakin.... Huoh!
Krisu ei voita vaikka taidokkain onkin! Extrassa on kuvaavat jaksonimet, niistä voi päätellä paljon.
Mut Krisulla amuletti, vai antaako sen jolle kulle? Väitän, että Krisu loppupeleissä päättää, milloin käytetään ja kenen hyväksi.
Toivottavasti Krisu älyää ettei tässä vaiheessa kisaa kannata amulettia luovuttaa kellekkään. Ei niitä aikaisempiakaan ois pois annettu ellei "eräpäivä" ois ollut just sillon.
Jostain syystä en vaan pidä Karoliinasta .....puhuu aika paljon selän takana oli juuri se joka mollasi kun Katri liian kiltti.Marianne en pidä.Joalin voisi olla voittaja myös ehkä Krisu .On ainakin tehnyt hommia.Jätkä kasvannut siitä mitä oli BB talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, etteivät kanssakilpailijat vaan ymmärrä äänestää pois homoseksuaali Niko Saarista, joka on virtahepo Selviytyjien laavussa. Katkeroitunut ihminen.
Sulle vois tehdä hyvää mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle tuosta sun homofobiasta ja muista ongelmista.
Eiköhän tuollaisten nikosaaristen faneillekin jokin diagnoosi ole olemassa.
Sä oot oikeesti ihan pöpi
Ensimmäinen kannanottoni viestiketjuun. En kirjoittanut alkuperäistä viestiä, mutta kukaan Saarista fanittava ei voi olla päästään terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että kun pinnalliselle Archielle tuntuu ulkonäkö ja machomiehen look olevan niin tärkeää, miksei hän laita kroppaansa kuosiin? Ei se vaatisi kuin säännöllistä salilla käymistä ja alkon voisi jättää vähän vähemmälle. Sosiaalisena hänelle varmaan sopisi myös joukkueurheilulajit. Hänellä olisi hyvät ydellytykset saada sellainen perfect rocker's body, mutta riittääkö itsekuri? Ja nousisiko silloin vielä enemmän hattuun?
Mä tykkään tommosista "iskävatsoista", kaljottelusta en, mutta kyllä mulle Archien kroppa tuollaisenaan kelpaisi. Ei kaikki tykkää urheilijamalleista.
Johtunee siitä, että sinulla on semmonen "äiskävatsa" ?
Sara on jäänyt kyllä aivan varjoon tällä kaudella. Jotenkin tuntuu että Saran haastattelujakin näytetään selvästi vähemmän kuin muiden.
Kristian on kyllä yllättänyt eniten. Pärjää kisoissa, kalastus ja rakennushommat hoituu, hyvät sosiaaliset taidot ja taktikointikin onnistuu.
Niko ei oo ollutkaan niin ärsyttävä mitä luulin ja on jopa pärjännyt kisoissa.
Jotenkin tuntuu että joka jaksoon lähetään siinä asetelmassa että kaikki äänestää Archieta, mutta jotenkin Archie on onnistunut välttämään tiputuksen joka kerta.
Joalinista on vaikee olla tykkäämättä.
Top 3 veikkaus
1. Kristian
2. Karoliina
3. Joalin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen valtavan pettynyt Selviytyjien tähän kauteen. Ensiksikin se, että mukaan castattiin kaikissa ohjelmissa kulahtanut Niko Saarinen, joka määkivällä äänellä vänisee katkeruuksiaan kameroille.
Niko on hyvä pelaaja!
Pelaaja hän ei nimenomaan ole. Täysin sivustaseuraaja.
Mutta Nikon paikka on vihdoin finaalissa, sovittu juttu jo. Siinä missä herra sanelee kenen kanssa ei halua osallistua ohjelmiin, hän on myös nyt vaatinut finaaliin pääsyn.
Ja mitenkäs tällainen finaalipaikka käytännössä järjestetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Archie (vielä) olen niin läski, etteikö voisi olla esim ilman paitaa. Eihän hänellä siis roiku varsinaisesti mitkään läskimakkarat, vaan on semmoinen täyteläinen enemmän. Hieman vielä pyöreyttä naamassa. Tämä selittynee liialla dokaamisella ja suolaisella safkalla. Tyyppi on kuitenkin vasta 28, joten helposti pääsisi suht slimmiin fittiin. Viina pois hetkeksi, hiilareita vähemmälle ja vähän treeniä, niin 10 kiloa sulaisi hetkessä ja olisi erinomaisessa tikissä. Ei luulisi olevan vaikeaa kun kerta fyrkkaakin on.
Eihän laihtuminen vaadi muuta kuin pienen pirikuurin!
Uskon myös, että Selviytyjien tuotantoryhmä oli vaikuttamassa viime äänestykseen. Elias piti saada pois ohjelmasta, ettei vaan kukaan olisi enää ääneen spekuloimassa Archien väkivaltaisuudella.
Mikä muu selittäisi sen, että Suvi äänesti Eliasta?
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös, että Selviytyjien tuotantoryhmä oli vaikuttamassa viime äänestykseen. Elias piti saada pois ohjelmasta, ettei vaan kukaan olisi enää ääneen spekuloimassa Archien väkivaltaisuudella.
Mikä muu selittäisi sen, että Suvi äänesti Eliasta?
Miksi Suvi ei olisi äänestänyt Eliasta? Heillä ei ollut mitään tunnesidettä -> ei mitään mikä estää äänestämisen.
Archie olis lentänyt jo ulos heti yhdistymisen jälkeen, jos Krisu ei olisi pitämässä hänen puoliaan. Taitaa olla ainut kuka edea haluaa olla Archien seurassa vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Archie olis lentänyt jo ulos heti yhdistymisen jälkeen, jos Krisu ei olisi pitämässä hänen puoliaan. Taitaa olla ainut kuka edea haluaa olla Archien seurassa vapaaehtoisesti.
Marianne
Ajatusleikkinä: voisiko tää olla finaalikolmikko?? Henkilökohtaisesti haluaisin Krisun pelaavan johonkin toiseen kelkkaan, mutta ei tääkään mahdoton ole.