Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
4021/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin palstan seuraamisen uskomattoman Elias-dissauksen myötä. Ei saa puhtaita pyyhkeitä tosta herkkänahkaisuudestaan mutta jeesus ettäkö Elias masinoisi kiusaamista? Jotenkin vaan ne Sara ja Mariannekin ihan kevyesti antoivat mustat äänet Kertulle, johtuiskohan kenties ihan Kertun heikoista liitoista eikä Eliaksen nuoleskelusta...

Täällä on myöskin sama kuin tuuleen huutais, jos sanoo että Karon ”jaksaa jaksaa” ja ”mitä jos ei jaksakaan?” oli Sami Hedbergin sketsistä, ja sille nauroi Krisu.

Vierailija
4022/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää et miten Kerttu ei ollut ikinä yöpynyt edes teltassa ennen Selviytyjiä, vaikka opiskelee ympäristötieteitä ja bilsaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää et miten Kerttu ei ollut ikinä yöpynyt edes teltassa ennen Selviytyjiä, vaikka opiskelee ympäristötieteitä ja bilsaa?

Kerttu varmaan siellä valtiotieteellisessä näyttelee opiskelijaa. Istuu joo tiedekunnan kuppilassa läppärin kanssa, mutta päivittää jotain instaa.

Vierailija
4024/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Eliaksen erottaa salkkarinäyttelijöistä? Sehän on itse ollut mukana ylen vastaavassa sarjassa. Eikä sillä ilmeisesti ole mitään koulutustakaan alalle, jotta voisi sanoa olevansa oikea taiteilija. Monet salkkarinäyttelijät on kuitenkin teakin tai nätyn käynyt. 

Mitä tekemistä salkkarinäyttelijöiden koulutuksella on tämän kanssa?

Ja taitelijuus ei vaadi koulutusta vaan sitä, että tekee taidetta. Historiassa on monia taiteilijoita, joilla ei ollut minkäänlaista taiteellista koulutusta.

Siten että joku spekuloi Eliaksen halveksivan Kerttua siksi että se on "vaan" salkkarinäyttelijä ja hän on itse tuttu Uusi päivä-sarjassa, jossa joku väitti olevan enemmän koulutettuja näyttelijöitä kuin salkkareissa, jossa väitti niitä olleen 20 vuoden aikana max. 5. Kun totuus on että iso osa salkkarilaisistakin on sen teakin tai nätyn käynyt. Elias ei ole, eikä siksi voi halveksua ketään joka ei ko. kouluja myöskään ole käynyt.

Ei ole kyse koulusta, vaan elitistipiireistä hkissä. Muusikot, taiteilijat eivät seurustele salatut elämät-tyyppien kanssa koska "pinnallisuus". Eliaksen sisko oli huippumalli sekä mukana älykköpiireissä ja E tottui lapsesta asti että siskon takia pääsi porukoihin.

Hkin piirit ovat pienet. Kyse elitismistä. Ei koulutuksesta Tiedän tämän koska tutut piirit. Archie taas ei pääse niihin piireihin eikä muutkaan epä-älykkäät räkärokkarit. Tämä jakso paljasti niin rumat kasvot että E sylki itsensä sisäpiireistä pois, teini-yrittäjiin ehkä kelpaa. Se vaan menee noin.

Höpöhöpö. Se että joku kallion kultalusikkajengi kuvittelee olevansa muita parempi, ei tarkoita että siellä on joku elistipiiri. Ö-luokan taiteilijoita lähinnä, jotka on vaan katkeria että jotku menestyy vaikka sitten salkkareissa. Onhan Sipolakin osa tiettyä kalliokeskittymää, vaikka näytteleekin ihan uskottavasti salkkareissa. Salkkarinäyttelijöiden ei oo ainakaan tarvinnut vinkua lehdissä että korona vei kaikki duunit. 

Höpö höpö sulle vaan. Se ei ollut oma mielipide vaan fakta. Kertun kohtelu on syvältä. Puhun nyt aikuisista ihmisistä missä on mukana sisäpiiriporukat Kilpeläiset, Uusivirrat, Franzenit monet muusikot jne plus kuvataiteilijat. En mistään kallion pikkulukiolaisista. Elias on pikkunasse, halunnut päästä noihin porukoihin ja ollut siellä nurkilla odottamassa. Tuolla käytöksellään munasi loputkin mahkunsa. "Elitistit" välttävät mulkeroita ja moni siellä on myös poliittisesti ohjautunut, eivät ole tekemisissä seiskan-roskaporukan, räkärokkarien, eikä salatut elämät katsoja-genren tai sen tyylisten ihmisten tai näyttelijöiden kanssa. Niin se vaan menee.

Upee teoria :D harmi vaan että se on täysin tuulesta temmattu 😂 t. Kallion mafia

Vierailija
4025/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku MIES voittaa!

Vierailija
4026/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ihmetyttää? Olen itsekin biologi ja opintojen alussa ensimmäisillä kenttäkursseilla valtaosalla ei ollut juurikaan eräilykokemusta. Sitä oli lähinnä vain niillä, jotka olivat hc-luontoharrastajia (kalastajat, metsästäjät, lintubongarit, hyönteisintoilijat). Eikä biologin työ edes edellytä teltassa nukkumista. Alan voi valita monesta muustakin syystä. Itse erikoistuin genetiikkaan. Ohis.

Vierailija
4027/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Sara voittaa, mutta epäilen, että sen asema liitoissa on liian heikko ja putoaa ennen finaalia. En kestä, jos finaalissa on tyyliin Elias ja Krisu.

Mun mielestä Sara on todennäköisin voittaja. Vahva kuin mikä, varmaan yksi kovakuntoisimpia kilpailijoita. Lisäksi ei ärsytä ketään, koska himmailee siellä sivussa ollen kaikille kiva. Veikkaan että kaksi viimeistä ovat Sara ja Elias tai Sara ja Karoliina, ja Sara äänestetään voittoon, koska ei ole juuri ärsyttänyt ketään.

Omasta mielestä Sara olisi turhan tasapaksu voittaja, koska ei tosiaan ole hirveästi persoonaansa tuonut esiin ainakaan tähän asti nähtyjen jaksojen perusteella. Eipä sillä että edes tietäisin millainen ihminen Sara oikein on.

Vierailija
4028/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hastoi paskan, mutt pysyteli kuitenkin erossa. 

Vierailija
4029/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin geologiaa vaikka en mikään telttaretkeilijä ollut. 

Vierailija
4030/7214 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on palstalaiset käyneet laittamassa palautetta Eliakselle uusimpaan ig kuvaan :D

Vierailija
4031/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on palstalaiset käyneet laittamassa palautetta Eliakselle uusimpaan ig kuvaan :D

Ei ole sentään poistanut sitä palautetta toisin kuin Aki. Ainakaan toistaiseksi.

Vierailija
4032/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuota eliaksen käyttäytymistä kyllä mitenkään voi perustella sillä että leirillä on kylmä, nälkä ja väsymys. Kaikkihan ne on nälissään ja väsyneitä, mutta ei silti sorru moiseen. 

Vierailija
4033/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä luontoon pääsee vaikka ei teltassa nukukaan, esim. minä olen yöpynyt paljon erämökeissä. 

Vierailija
4034/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ziisus. Myötähäpeä.

Vierailija
4035/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia voi ihmiset olla, että niitä voi häiritä jonkun positiivisuus.

Nikon suunsoitto on tosi ärsyttävää. Muutenkin en tykkää tuollaisista naismaisista miehistä.

Niko on ihan tyhjäntoimittaja. Äänestäisivät sen sieltä leuhkimasta, kun sitä vähän ärsyttää yks sun toinen kilpailija. kehtasi  haukkua Miedon farmissa. Osaako edes hävetä.

Mä olen tavannut Miedon ja se on itseään täynnä oleva ja omaa ääntään rakastava rasittava besserwisser. Ei mikään ihme että Nikolla meni siihen hermot.

Mieto oli täysin sietämätön Farmissa. Umpilaiska, koko ajan äänessä, neuvomassa ja komentelemassa muita. Ämmitteli naisia ja vähätteli nuorempia. Niko ei todellakaan ollut ainoa, joka sai tarpeekseen tuosta huonokäytöksisestä rehentelijästä.

Tyypillinen boomeri-porsas. Kovat on mielipiteet, mutta itse ei tehdä mitään.

Vierailija
4036/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia voi ihmiset olla, että niitä voi häiritä jonkun positiivisuus.

Nikon suunsoitto on tosi ärsyttävää. Muutenkin en tykkää tuollaisista naismaisista miehistä.

Niko on ihan tyhjäntoimittaja. Äänestäisivät sen sieltä leuhkimasta, kun sitä vähän ärsyttää yks sun toinen kilpailija. kehtasi  haukkua Miedon farmissa. Osaako edes hävetä.

Mä olen tavannut Miedon ja se on itseään täynnä oleva ja omaa ääntään rakastava rasittava besserwisser. Ei mikään ihme että Nikolla meni siihen hermot.

Mieto oli täysin sietämätön Farmissa. Umpilaiska, koko ajan äänessä, neuvomassa ja komentelemassa muita. Ämmitteli naisia ja vähätteli nuorempia. Niko ei todellakaan ollut ainoa, joka sai tarpeekseen tuosta huonokäytöksisestä rehentelijästä.

Tyypillinen boomeri-porsas. Kovat on mielipiteet, mutta itse ei tehdä mitään.

Niko oli farmilla ihan samanlainen. Kauhea meuhkaus koko ajan päällä, mutta lusmuili hommista minkä kerkesi.

Vierailija
4037/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ziisus. Myötähäpeä.

Miksi?

Kärsitkö myötähäpeästä myös silloin kun Aki sai tippumisen jälkeen palautetta? Akin tapausta ruodittiin ihan iltapäivälehtiä myöten ja jokaisella somevaikuttajalla oli mielipide asiaan, vaikka ei olis ohjelmaa ikinä edes katsonut.

Vierailija
4038/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Sara voittaa, mutta epäilen, että sen asema liitoissa on liian heikko ja putoaa ennen finaalia. En kestä, jos finaalissa on tyyliin Elias ja Krisu.

Mun mielestä Sara on todennäköisin voittaja. Vahva kuin mikä, varmaan yksi kovakuntoisimpia kilpailijoita. Lisäksi ei ärsytä ketään, koska himmailee siellä sivussa ollen kaikille kiva. Veikkaan että kaksi viimeistä ovat Sara ja Elias tai Sara ja Karoliina, ja Sara äänestetään voittoon, koska ei ole juuri ärsyttänyt ketään.

Omasta mielestä Sara olisi turhan tasapaksu voittaja, koska ei tosiaan ole hirveästi persoonaansa tuonut esiin ainakaan tähän asti nähtyjen jaksojen perusteella. Eipä sillä että edes tietäisin millainen ihminen Sara oikein on.

Mieluummin vaikka Sara kuin se ilkeä kiiluvasilmäinen määkijä Niko.

Vierailija
4039/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tuota eliaksen käyttäytymistä kyllä mitenkään voi perustella sillä että leirillä on kylmä, nälkä ja väsymys. Kaikkihan ne on nälissään ja väsyneitä, mutta ei silti sorru moiseen. 

Ihmiset ovat erilaisia, toiset menettää hermonsa nopeasti toiset eivät käytännössä koskaan.  Nälkä, väsymys ja kylmyys on todella isoja tekijöitä monelle. Ja olihan siellä tuo jatkuva juonittelu mikä on äärimmäisen stressaavaa.

Vierailija
4040/7214 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä luontoon pääsee vaikka ei teltassa nukukaan, esim. minä olen yöpynyt paljon erämökeissä. 

Ei vaan Kertulla ei ollut mitään erämaakokemusta