Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
v**ttu mikä juonitteleva pelaaja pask4 tuo marianne on, yököttävä, iljettävä ja kiero. itse on koko ajan kilpailuista pois eikä tee mitään , kunnon loinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tuo Arttu viha kumpuaa? Mä en vaan ymmärrä.
Ja Suvi on kyllä negatiivisin hahmo ikinä.
En myöskään ymmärrä että miksi äänestysperuste on vain se että toinen on mies. Paitsi Niko jonka naiset lukevat ei mieheksi. Ihan älytön ajatus. Luuleeko tuo Marianne tekevänsä tolla jonkun palveluksen koko maailman naisille.
Mikä ihmeen Arttu-viha?
No varmaan tarkoitetaan sitä miten Niko, Karoliina, Suvi jne. Ei muuta tee kun haukkuu Arttua. Ja edelleen siinä podissa ollaan ihmeen katkeria Artulle ja puhutaan hänestä koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui jaksossa 6?
Sabina
Vierailija kirjoitti:
v**ttu mikä juonitteleva pelaaja pask4 tuo marianne on, yököttävä, iljettävä ja kiero. itse on koko ajan kilpailuista pois eikä tee mitään , kunnon loinen
Tätä minäkin mietin. Eikös se ole skipannut jo useamman kisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui jaksossa 6?
Sabina
Ai ai ai. Mihin katoaa Naisten välinen solidaarisuus. 😁
Eliaskin lähti pelaamaan Joalinilla!
Mimmiliitto ja Niko jyrää. Get over it!
Jes hyvä, tiesin et Saralla on skilssit kunnon peluriksi!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui ruutu+?
Sabina
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui ruutu+?
En oo seurannu mut veikkaan Juha Mieto.
Mikä toi kalevalan tarot oikein on? Saako niitä jostakin?
Hei ruutu plus ihmiset.
Yhdistyykö heimot ens jaksossa?
Nää kisat olis ollut parempi leikata niin, että vähän nähtäisiin pelaajien kommunikaatiota ja reaktioita. Nyt vaan on tollasta Mission Possible-tykitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on spekuloitu sitä, koituuko (muun muassa) Eliaksen juonittelu lopulta kohtaloksi, mutta itse olen miettinyt myös, alkaako kanssaheimolaisia jossain vaiheessa ärsyttää Eliaksen hermoilu. Hänhän ei todellakaan ole mikään itse tyyneys (vrt Kristian), vaan näyttää kiihtyvän nollasta sataan sekunnissa, kisaavan tunteella ja ottavan tappiot raskaasti. Katsojana tykkään hänestä, koska olen itse samanlainen, mutta ei tää aina ole mikään kanssaihmisten kovin korkealle arvostama piirre.
Krisuhan ei ole mikään tyyneys: oliko tokassa jaksossa missä tekivät sitä seinäkangastehtävää, niin mies ryntäsi voiton koittaessa aivan täysillä huutaen halaamaan heimolaisiaan, ja vaikutti siltä että joku vähän hätisti kauemmaksi kun niin kaulaili. Hän myös selvästi mököttää ja elehtii passiivisaggressiivisesti, kun hommat kosahtaa.
Eliaksen ”leuhka stadilaisuus” voi kyllä olla pidemmän päälle vähän liikaa kisatovereille.
Leuhkoja stadilaisia on jostain muualta tulleet, ylivieskalaiset ja muut peräseinäjokelaiset. Elisa on usalainen oikeesti lähtöjään
Ihan kuule kumpulalainen, vaikkakin yhdysvaltalainen isä.
Nii? Eiks siinä lue lähtöjään usalainen? Jokainenhan meistä on lähtöisin isäpapan pusseista. Ei lukenu että Elias ois usalainen-
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi kalevalan tarot oikein on? Saako niitä jostakin?
Olisko tää? https://www.salakirjat.net/product/320/ukon-pakka---kalevalainen-tarot-…
Mikä ihmeen Arttu-viha?