Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
2341/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Niko takia! Aina viihdyttävä!

Vierailija
2342/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu oli muuten yllättävän katkera vielä Extrassakin! Luulin jotenkin, että hän hieman enemmän elämää nähneenä ja fiksunoloisena olisi osannut suhtautua pelin tulokseen hieman rennommin.

Tietenkin Aki kuitenkin voitti tämän katkeruuskuningas-kilpailun, mutta silti yllätti, että Artulla meni noin tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ehdotus 6. jakson tapahtumista. Jos kerran amuletin päiväys lähestyy, voisi olettaa aasojen häviävän koskemattomuuden. Eliashan sanoi (en muista oliko 4. vai 5. jakso) että hän haluaisi Joalinin olevan mukana yhdistymisessä, koska luottaa häneen tällä hetkellä eniten. Voisiko käydä niin, että muut aikovat tiputtaa Joalinin, mutta Elias antaisi koskemattomuuden hänelle?

Ei siis ole todellakaan varmaa tietoa, vain omaa spekulointiani!

Onneksi ruutu+ niin näkee pian mitä oikeasti tapahtuu!

Vierailija
2344/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävyys on kyllä kaukana tuosta Nikon marinasta. Aivan uskomattoman raskas persolna ja jotenkin feikki.

Vierailija
2345/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te höpötätte että Krisu tai Elias antaisi oman amulettinsa pois? :D Ei todellakaan anna.

Amuletti on voimassa enää yhden äänestyksen ajan. Aasoissa ilmiselvä putoaja on Kerttu, joten amulettia ei tarvitse mihinkään. Sen sijaan Archie on ilmiselvä putoaja toisessa heimossa, ja hän tulee olemaan yhdistymisen jälkeen elintärkeä liittolainen tälle kaksikolle. Ihan hyvin saattavat luopua toisesta amuletistaan.

Vierailija
2346/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu oli muuten yllättävän katkera vielä Extrassakin! Luulin jotenkin, että hän hieman enemmän elämää nähneenä ja fiksunoloisena olisi osannut suhtautua pelin tulokseen hieman rennommin.

Tietenkin Aki kuitenkin voitti tämän katkeruuskuningas-kilpailun, mutta silti yllätti, että Artulla meni noin tunteisiin.

Extrassa Kimmo suolasi Arttua huolella, vaikka ovatkin kavereita keskenään. Moneen kertaan tuli selväksi, että Kimmo piti Artun asennetta kisaan turhan ylimielisenä ja "tutkan alla" menemällä olisi tullut parempi lopputulos.

Arttua selvästi ärsytti, kun eräihmisenä kisan piti olla hänelle ihan piece of cake, niin kuin pelkällä taitopuolella olisi varmasti ollutkin, mutta kun ei handlannut ihmissuhdepeliä, päätyikin häviämään kaupunkilaisnuorisolle.

Ymmärrän harmituksen, mutta en lapsellista selittelyä ja muiden syyllistämistä... Aikuinen mies kuitenkin kyseessä.

Vierailija
2347/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te höpötätte että Krisu tai Elias antaisi oman amulettinsa pois? :D Ei todellakaan anna.

Amuletti on voimassa enää yhden äänestyksen ajan. Aasoissa ilmiselvä putoaja on Kerttu, joten amulettia ei tarvitse mihinkään. Sen sijaan Archie on ilmiselvä putoaja toisessa heimossa, ja hän tulee olemaan yhdistymisen jälkeen elintärkeä liittolainen tälle kaksikolle. Ihan hyvin saattavat luopua toisesta amuletistaan.

Jos tilanne on tämä ja amuletti on nyt "pakko" käyttää, jos siitä halutaan olevan hyötyä, niin tällainen juonikuvio kuulostaa uskottavalta! Innolla odotellaan jo seuraavaa jaksoa, kun alkaa olla käsillä ne hetket, jolloin oikeasti tunnelma tiivistyy ja peli kovenee. Mahtavaa lauantai-illan kotimaista viihdettä. :)

Vierailija
2348/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+:laiset tietää pian ketkä pääsee yhdistymiseen...

Vierailija
2349/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on spekuloitu sitä, koituuko (muun muassa) Eliaksen juonittelu lopulta kohtaloksi, mutta itse olen miettinyt myös, alkaako kanssaheimolaisia jossain vaiheessa ärsyttää Eliaksen hermoilu. Hänhän ei todellakaan ole mikään itse tyyneys (vrt Kristian), vaan näyttää kiihtyvän nollasta sataan sekunnissa, kisaavan tunteella ja ottavan tappiot raskaasti. Katsojana tykkään hänestä, koska olen itse samanlainen, mutta ei tää aina ole mikään kanssaihmisten kovin korkealle arvostama piirre.

Krisuhan ei ole mikään tyyneys: oliko tokassa jaksossa missä tekivät sitä seinäkangastehtävää, niin mies ryntäsi voiton koittaessa aivan täysillä huutaen halaamaan heimolaisiaan, ja vaikutti siltä että joku vähän hätisti kauemmaksi kun niin kaulaili. Hän myös selvästi mököttää ja elehtii passiivisaggressiivisesti, kun hommat kosahtaa.

Eliaksen ”leuhka stadilaisuus” voi kyllä olla pidemmän päälle vähän liikaa kisatovereille.

Leuhkoja stadilaisia on jostain muualta tulleet, ylivieskalaiset ja muut peräseinäjokelaiset. Elisa on usalainen oikeesti lähtöjään

Vierailija
2350/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en katso just Nikon takia, marisee ja määkii, käyttäytyy kuin teini. Eis se oo jo keski-ikäinen`? Tippuis pois ni kattoisin loppujaksot. Toivottavasti Krisu voittaa ni Nikoa harmittaa vielä enemmän.

Vierailija
2351/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ehdotus 6. jakson tapahtumista. Jos kerran amuletin päiväys lähestyy, voisi olettaa aasojen häviävän koskemattomuuden. Eliashan sanoi (en muista oliko 4. vai 5. jakso) että hän haluaisi Joalinin olevan mukana yhdistymisessä, koska luottaa häneen tällä hetkellä eniten. Voisiko käydä niin, että muut aikovat tiputtaa Joalinin, mutta Elias antaisi koskemattomuuden hänelle?

Ei siis ole todellakaan varmaa tietoa, vain omaa spekulointiani!

Onneksi ruutu+ niin näkee pian mitä oikeasti tapahtuu!

Tämäkin vois periaatteessa olla ihan hyvin mahdollista.

Kello sais liikkua vähän nopeammin, ei jaksais odottaa!

Vierailija
2352/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että vaanit häviäisivät tänään (ruutu+) jotta menisivät yhdistymiseen tasaisilla joukkueilla.

Vierailija
2353/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on spekuloitu sitä, koituuko (muun muassa) Eliaksen juonittelu lopulta kohtaloksi, mutta itse olen miettinyt myös, alkaako kanssaheimolaisia jossain vaiheessa ärsyttää Eliaksen hermoilu. Hänhän ei todellakaan ole mikään itse tyyneys (vrt Kristian), vaan näyttää kiihtyvän nollasta sataan sekunnissa, kisaavan tunteella ja ottavan tappiot raskaasti. Katsojana tykkään hänestä, koska olen itse samanlainen, mutta ei tää aina ole mikään kanssaihmisten kovin korkealle arvostama piirre.

Krisuhan ei ole mikään tyyneys: oliko tokassa jaksossa missä tekivät sitä seinäkangastehtävää, niin mies ryntäsi voiton koittaessa aivan täysillä huutaen halaamaan heimolaisiaan, ja vaikutti siltä että joku vähän hätisti kauemmaksi kun niin kaulaili. Hän myös selvästi mököttää ja elehtii passiivisaggressiivisesti, kun hommat kosahtaa.

Eliaksen ”leuhka stadilaisuus” voi kyllä olla pidemmän päälle vähän liikaa kisatovereille.

Leuhkoja stadilaisia on jostain muualta tulleet, ylivieskalaiset ja muut peräseinäjokelaiset. Elisa on usalainen oikeesti lähtöjään

Ihan kuule kumpulalainen, vaikkakin yhdysvaltalainen isä.

Vierailija
2354/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää puoli tuntia h-hetkeen... 😍 Saadaan sopivasti supinaa taas tähänkin ketjuun!

Voi onnellisuutta - ruutu+ & kuudes jakso, bring it on!

Vierailija
2355/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mennään!

Vierailija
2356/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Karoliina olis oikeasti mun kavereita en kyllä pystyisi häneen tämän jälkeen luottamaan enää ikinä.

Vaikka miten vakuuttelee että tää on vaan peliä ei ihminen äkkiä vaan muutu noin kieroksi ja valehtelijaksi.

Vierailija
2357/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää puoli tuntia h-hetkeen... 😍 Saadaan sopivasti supinaa taas tähänkin ketjuun!

Voi onnellisuutta - ruutu+ & kuudes jakso, bring it on!

Tuu sit kertoo kuka putosi

Vierailija
2358/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tuo Arttu viha kumpuaa? Mä en vaan ymmärrä.

Ja Suvi on kyllä negatiivisin hahmo ikinä.

En myöskään ymmärrä että miksi äänestysperuste on vain se että toinen on mies. Paitsi Niko jonka naiset lukevat ei mieheksi. Ihan älytön ajatus. Luuleeko tuo Marianne tekevänsä tolla jonkun palveluksen koko maailman naisille.

Vierailija
2359/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta nikosta kyllä ole mihinkään kisoissa

Vierailija
2360/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archiella ei ole kestävyyskuntoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän