Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju on niin hiljainen 🙁
Ei tätä ketjua pysty lukemaan telkkariseuraajana (jota suurin osa tämän ohjelman seuraajista varmaan on), kun spoilaantuu aina ensi viikon jaksosta.
Taidan lopettaa katsomisen, kun ainoa mukava seurattava, Arttu, putosi. Superärsyttävä Niko se jaksaa olla mukana jokaisessa mahdollisessa TosiTv-ohjelmassa.
Tuo Nikon iljettävä muikistelu. 🤮
No onneksi tämä tuskin vaikuttaa kovinkaan paljon Arttu Harkin elämään vaikka joku random reality stara häntä noin kovasti inhoaa
Vierailija kirjoitti:
Suvi voi voi,minusta tuntuu, että kiva ihminen. Harmi,kun pilannut huulensa niinkuin moni muukin nuori nainen. Ei näytä hyvältä, kun on sen näköinen kuin ois kesto turpaansaanut.
Onko sillä joku tulehdus huulissa kun ne on noin turvonneet?
Miksi Archie ei sanonut sanaakaan kisan jälkeen eikä heimoneuvostossakaan? Oliko pinna kireällä? Kaikkia muita haastateltiin, ei sitä. Ja äänesti Arttua, mikä oli pieni ylläri.
Mua niin ärsyttää että tää koko ohjelma on menny tämmöiseksi naisasian ajamiseksi. Jopa tämä extra on yhtä lässytystä.
Voisko vaan olla kisaajia ja kaikki saman arvoisia.
Olispa Arttu ehtiny saada sen amuletin. Olisin halunnu nähdä Nikon ilmeen kun se olisi paljastunut heimoneuvostossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsyttää että tää koko ohjelma on menny tämmöiseksi naisasian ajamiseksi. Jopa tämä extra on yhtä lässytystä.
Patriarkaattia on ihan turha haikailla takaisin. Se kaatuu palanen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Archie ei sanonut sanaakaan kisan jälkeen eikä heimoneuvostossakaan? Oliko pinna kireällä? Kaikkia muita haastateltiin, ei sitä. Ja äänesti Arttua, mikä oli pieni ylläri.
Tämä oli kyllä outoa.
Odotan kiinnostuksella, miksi juuri Sabina! Luulin sen olevan hyvää pataa Archien ja Nikon kanssa 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaattia on ihan turha haikailla takaisin. Se kaatuu palanen kerrallaan.
Setämiesten valitus siitä kun etuoikeudet viedään heiltä on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella katsominen on ollut ikävää erityisesti siksi, että toinen joukkue, nämä nuoremmat, jatkuvasti haukkuvat toista joukkuetta.
Kristian on ihan pahin tässä.
SPOILERI
sabsulla aika vauhti päällä ekstrassa... Ihme selittelyä. Pelasit huonosti, muut pelasi paremmin. Pisteet laski, jaksoissa oli söötti ja aika herkkä, ekstrassa pelkästään huono häviäjä.
SPOLERI
Harmi kun tässä ketjussa spoilaantuu. Olisiko yksi syy sille, miksi tämä on muutenkin melko hiljainen ketju. No, lopetan itsekin tämän lukemisen. Harmi, olisi kiva kommentoida mutta en halua pilata katsomisnautintoa kun aina tietää viikon etukäteen kuka pudotetaan. Ehdotin jo aikaisemmin että Ruutu+ katsojat perustaisivat spoileriketjun, mutta ei sopinut. Keskustelkaa siis keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi kalevalan tarot oikein on? Saako niitä jostakin?
Olisko tää? https://www.salakirjat.net/product/320/ukon-pakka---kalevalainen-tarot-…
Mun äiti osti nämä mulle viime jouluna joululahjaksi! Olen niin rakastunut tähän pakkaan! En todellakaan tiennyt että suomessa on mytologiaa ja tykkään jopa Kalevalasta nykyään mitä en olis ikinä uskonut!!! Suosittelen. Vaikkei uskoisi ennustuksiin niin silti tää on ihan älyttömän informatiivinen ja kiinnostava, etenkin kirja. Kirjoittaja on Susanna Salo
Vierailija kirjoitti:
Täällä on spekuloitu sitä, koituuko (muun muassa) Eliaksen juonittelu lopulta kohtaloksi, mutta itse olen miettinyt myös, alkaako kanssaheimolaisia jossain vaiheessa ärsyttää Eliaksen hermoilu. Hänhän ei todellakaan ole mikään itse tyyneys (vrt Kristian), vaan näyttää kiihtyvän nollasta sataan sekunnissa, kisaavan tunteella ja ottavan tappiot raskaasti. Katsojana tykkään hänestä, koska olen itse samanlainen, mutta ei tää aina ole mikään kanssaihmisten kovin korkealle arvostama piirre.
Kristian ei ole tyyni, vaan heikkohermoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nikon iljettävä muikistelu. 🤮
No onneksi tämä tuskin vaikuttaa kovinkaan paljon Arttu Harkin elämään vaikka joku random reality stara häntä noin kovasti inhoaa
Eiköhän se kuule nyt kuitenkin ole niin että Arttu on koko ajan inhonnut Nikoa ( vanhan miehen homopelkoa? kenties?)
Miksi Kimmon piti valehdella, että Kertun ja Krisun ote lipsui köydestä? Ainoastaan Krisulta karkasi köysi käsistä, Kerttu piti siitä koko ajan kiinni ja vieläpä yksin.
Juu, täällä toinen joka lopettaa ketjun kommentoinnin ja lukemisen kun ei halua spoilaantua. Taas mölistiin seuraavan viikon putoaja ilman spoilerivaroituksia. Luulisi että porukasta olisi kiva keskustella tästä, mutta koska Ruutu+ katselijat eivät osaa olla spoilaamatta, niin pakko jättää lukematta ja kommentoimatta. Muilla foorumeilla spoilerit on omassa ketjussaan. Luulisi että se olisi kaikkien etu, jos täällä olisi sama. Tulisi molempiin keskustelua. Nyt tämä ketju on jo näivettynyt kun niin moni ei halua sitä lukea.
Krisu ja Elias antoivat amuletit Nikolle ja Archielle.