Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
2321/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archien ja Eliaksen välillä kukkotappeluja luvassa.

Vierailija
2322/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisko Krisun amuletti pudota kalsareista 😂

Tämä olisi parasta suomalaista realityviihdettä ikinä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun oli spekuloitu sitä, että krisu antaisi Archielle amuletin niin tuli mieleen jos ensimmäisen kisan jälkeen Krisu pääsee vierailemaan toisessa heimossa, huomaavat molemmat olevansa tiputusuhan alla ja sopivat Archien kanssa että Archie laittaa heimonsa häviämään koskemattomuus kilpailun, jolloin Krisu selviää yhdistymiseen asti ja Krisu antaa Archielle amulettinsa, jonka Archie käyttää ja tiputtaa ... Mariannen ? Koska tämähän viimeksi juonittteli Akin, heidän liittolaisensa ulos joten se olisi looginen vaihtoehto. Ja myös perustuen muihin spekulointeihin täällä.

Vierailija
2324/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun oli spekuloitu sitä, että krisu antaisi Archielle amuletin niin tuli mieleen jos ensimmäisen kisan jälkeen Krisu pääsee vierailemaan toisessa heimossa, huomaavat molemmat olevansa tiputusuhan alla ja sopivat Archien kanssa että Archie laittaa heimonsa häviämään koskemattomuus kilpailun, jolloin Krisu selviää yhdistymiseen asti ja Krisu antaa Archielle amulettinsa, jonka Archie käyttää ja tiputtaa ... Mariannen ? Koska tämähän viimeksi juonittteli Akin, heidän liittolaisensa ulos joten se olisi looginen vaihtoehto. Ja myös perustuen muihin spekulointeihin täällä.

Tai jos koskemattomuuskilpailun jälkeen Krisun heimon voittaessa, Krisu tajuaa ettei tarvitse amulettia, joten antaa sen kaikkien edessä Archielle??? Saakohan niin tehdä?

Vierailija
2325/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis odotettavissa koskemattomuuskilpailu?

Vierailija
2326/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archien ja Eliaksen välillä kukkotappeluja luvassa.

En yhtään ihmettele, jos Elias ei siedä Arttua. Toinen on sivistyneen kulttuurikodin kasvatti, monilahjakas- ja kulttuurinen multi-instrumentalisti, toinen kenkäkauppiaan deekiksellä oleva poika, joka larppaa Andy McCoyta.

Vierailija
2327/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias vaikuttaa todella ihanalta ja hauskalta ihmiseltä. Veikkaan että on oikeasti kova juonittelija tuolla ja tulee pääsemään pitkälle.

Vierailija
2328/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te höpötätte että Krisu tai Elias antaisi oman amulettinsa pois? :D Ei todellakaan anna.

Vierailija
2329/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3832356/selviytyjat-2021-aanesta-suosik…

Käykää äänestämässä kenen uskotte voittavan.

Vierailija
2330/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on niin hiljainen 🙁

Vierailija
2331/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te höpötätte että Krisu tai Elias antaisi oman amulettinsa pois? :D Ei todellakaan anna.

Moni varmaan pohtii sitä mikä tekee seuraavasta jaksosta niin ennennäkemättömän

Vierailija
2332/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa laittaisi sen varaan, että joku Kimmo hämmästelee draaman määrää

Vierailija
2333/7214 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jakson puffin, jotain Saraan liittyvää!

Vierailija
2334/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkki putoaa tänään🙊

Vierailija
2335/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on spekuloitu sitä, koituuko (muun muassa) Eliaksen juonittelu lopulta kohtaloksi, mutta itse olen miettinyt myös, alkaako kanssaheimolaisia jossain vaiheessa ärsyttää Eliaksen hermoilu. Hänhän ei todellakaan ole mikään itse tyyneys (vrt Kristian), vaan näyttää kiihtyvän nollasta sataan sekunnissa, kisaavan tunteella ja ottavan tappiot raskaasti. Katsojana tykkään hänestä, koska olen itse samanlainen, mutta ei tää aina ole mikään kanssaihmisten kovin korkealle arvostama piirre.

Vierailija
2336/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooodella pitkäveteisiä aina nämä lauantait, kun aamusta asti joutuu venailemaan milloin Selviytyjät lävähtää ruutuun... :D Olen nähnyt kaikki kotimaiset kaudet ja tähän mennessä tämä on ollut julkkisversioista se parhain! Uskon draaman kaaren kehittymiseen, kun kuviot alkavat tiivistyä ja väkikin vähentyä, jolloin pidot yleensä vain paranee. Nikon ensimmäistä kunnon kilahdusta odotellessa!

Vierailija
2337/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on spekuloitu sitä, koituuko (muun muassa) Eliaksen juonittelu lopulta kohtaloksi, mutta itse olen miettinyt myös, alkaako kanssaheimolaisia jossain vaiheessa ärsyttää Eliaksen hermoilu. Hänhän ei todellakaan ole mikään itse tyyneys (vrt Kristian), vaan näyttää kiihtyvän nollasta sataan sekunnissa, kisaavan tunteella ja ottavan tappiot raskaasti. Katsojana tykkään hänestä, koska olen itse samanlainen, mutta ei tää aina ole mikään kanssaihmisten kovin korkealle arvostama piirre.

Krisuhan ei ole mikään tyyneys: oliko tokassa jaksossa missä tekivät sitä seinäkangastehtävää, niin mies ryntäsi voiton koittaessa aivan täysillä huutaen halaamaan heimolaisiaan, ja vaikutti siltä että joku vähän hätisti kauemmaksi kun niin kaulaili. Hän myös selvästi mököttää ja elehtii passiivisaggressiivisesti, kun hommat kosahtaa.

Eliaksen ”leuhka stadilaisuus” voi kyllä olla pidemmän päälle vähän liikaa kisatovereille.

Vierailija
2338/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää selviytyjät extrat on kyllä yhtä feminismiä alusta loppuun. Nyt pohditaan sitä kuinka siistiä oikeesti olis jos finaalissa olis vaan naisia. Ja sitten he eivät halua sukupuolijaottelua, mutta silti naiset pitää saada sukupuolen vuoksi finaaliin. 

Toivottavasti näin ei käy. 

Vierailija
2339/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extran mukaan miehet on aina p*skoja ja naisia ei saa sanoa heikommaksi siksi että ovat naisia. Tosi asiahan kuitenkin on että ei tuolla montaakaan naista ole joka ei olis heikompi osapuoli kuin kilpailussa oleva mies. Siellä istutaan kuin kanat orrella odottamassa että miehet tuo jopa ruokaa pöytään, rakentaa majoituksen, jne. Miksi he eivät edes yritä tehdä mitään itse? Paitsi juorukerhoilla, sen ne osaa. 

Vierailija
2340/7214 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka huomasi että aasat huijas koskemattomuus kisassa kolmos jaksossa?  kahta kertaa ei saanut huilata peräkkäisillä kierroksilla...paitsi arttu. Outoa et meni läpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi