Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekan lomaviikon piina kärsitty.

Vierailija
30.06.2013 |

Oltiin nimittäin juhannus perinteisesti miehen suvun vanhalla kesämökillä ja kun muut porukat lähti pois, niin me jäätiin lomailemaan lasten ja miehen kanssa viikoksi sinne, kun oli hyviä ilmoja luvattu. No ilmat kyllä helli, mutta se mökki on aivan kamala takapajula ainakin näin naisen kannalta.

Sähköt on ainoa mukavuus, joka sieltä löytyy, kaikki muut puuttuu. Ei ole esim. juoksevaa vettä, eikä viemäriä ja WC:n virkaa toimittaa pihanperällä ulkohuussi. Semmoinen hutera lautahökkeli, jossa itikat ja ampiaiset surraa kilpaa ja hämähäkit rakentelee nurkkiin verkkojaan.

Koska suihkua ei ole, voi peseytymässä (myös alapesulla) käydä vain rannassa ja saunanpata on ainoa paikka josta saat lämmintä vettä, kunhan ensin kannat vedet sinne sangoilla järvestä.

Lomalla kun oltiin, niin isäntäähän tietysti halusi naida päivittäin. No mukavaa hommaahan  se mustakin lomalla on, jos olisi vaan olleet kunnon WC-tilat, missä olisi voinut alapäänsä käydä siistimissä aina miehen sotkujen jäljiltä.

Voitte kuvitella, mille se tuntuu yöllä kipaista ensin pihanperälle huussiin pissalle ja sieltä alas rantaa saunalle huljauttamaan paikkojaan, kun mies sensijaan ulos vedettyään huokaisten kääntää kylkeään ja alkaa nukkumaan.

Itselleni tuli vanhat Suomi-filmit mieleen, missä nainen miehen kanssa ladossa vehdattuaan kahlaa helmat vyötäisillä rantaan ja notkistaa polviaan ja kauhoo kädellään vettä haaroväliinsä, huuhtoakseen valuvat spermat. 

Kyllä muakin nyt se jo naurattaa, kun teille tätä kerron, vaikka silloin mökillä jokaikinen ilta haaroväliäni huuhdellassa, ei paljoakaan hymyilyttänyt.

Eikä siinä vielä kaikki, vaan kuin pisteeksi I:n päälle, mulla alkoi menkat perjantaita vasten yöllä ja vaikka sen jälkeen sainkin olla mieheltä rauhassa, niin sitäkin kipeämmin kaipasin kunnon vessaa ja alapesusuihkua. 

Onneksi se reissu on taas tältä vuodelta kärsitty ja takanapäin. Vaikka itselleni tuo viikko suvun "takapajula mökissä" on aina kauhistus kestää, niin lapsille ja miehelle se on kuitenkin henki ja elämä, eräänlainen perinne ja kesäloman kohokohta.

Kivaa jos kommentoisitte jotain ja kertoisitte omista vastaavista kokemuksista:).

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuommoiset mökkiolosuhteet eikä haittaa pätkääkään.

Parempi kun jätät menemättä jatkossa.

Vierailija
22/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 21:00"]

Minä en lähtisi mökille. Olen elämäni ensimmäiset 20v viettänyt vastaavissa olosuhteissa kesät talvet ja mökkikiintiöni  on täynnä.

[/quote]

Ajatelkaas, et monella meidän vanhemmista tuo oli ihan jokapäiväistä elämää vielä 1960-1970-luvuilla, ja etenkin juuri maalla. Mikä ei tapa, niin se vahvistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen itsekin miettinyt, että miten se oli silloin lapsena niin luontevaa, ei ollut mitenkään erikoista että ei ollut sisävessaa, vaikka normaalisti asuttiin kerrostalossa, se vaan oli itsestäänselvyys että mökillä on se pihahyysi, eikä tule lämmintä vettä kraanasta.

Vierailija
24/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolle kumi mulukkuhun niin ei mönjät valu

Vierailija
25/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää alkeellisista mökeistä, mutta Luxus mökki isolla pihalla kelpaa. En lähtisi, ei kiitos. Ankea paikka.

Vierailija
26/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä on parasta hiljaisuus, vain luonnon äänet kuuluu. Ei se haittaa jos on vähän alkeellista, kunhan on se hyysi ja sauna, ja saa jotenkin ruokaa tehtyä, mitä sitä muuta ihminen tarvii lomalla. Pahinta mitä on mökillä on hyttyset, mutta niitä on toki kotipihallakin.

Vierailija
27/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, En ole koskaan nähnyt yhtään Suomi-filmiä, jossa naiset käyvät alapesulla rannassa. Vinkkaa joku filmi, kiitos. 

Vierailija
28/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:26"]

[/quote]

Tämä on ehdottomasti paras ratkaisu, jolla homma naisenkin näkökulmasta hoituu siististi. Mutta kuinkahan moni meidän miehistä olisi valmis tuohon?

Vierailija
29/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan peppupyyhkeet toimivat tällaisessa hätätilanteessa alapesuun. Sitten pidät vaan pientä pussia makkarin nurkassa jossa niitä säilöt ja sitten poltat ne saunaa lämmittäessä. :)

Vierailija
30/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, että minulle tuo oli ihan normaalia arkipäiväistä elämää vielä 1990-luvun Suomessa. Aina sinne 16-vuotiaaksi asti. Enkä edelleenkään hingu mökkioloihin, vaikka tilanteiden pakosta joskus tulevaisuudessa näin saattaa käydä.

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 21:00"]

Minä en lähtisi mökille. Olen elämäni ensimmäiset 20v viettänyt vastaavissa olosuhteissa kesät talvet ja mökkikiintiöni  on täynnä.

[/quote]

Ajatelkaas, et monella meidän vanhemmista tuo oli ihan jokapäiväistä elämää vielä 1960-1970-luvuilla, ja etenkin juuri maalla. Mikä ei tapa, niin se vahvistaa.

[/quote]

Vierailija
31/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin talous- tai wc-paperilla enimmät ja sitten työnnän pikkuisen paperitollon alapäähäni estämään jälkivalunnat. Ne paperit on sitten helppo polttaa saunan pesässä vaikka. En siis lähde iltamyöhään/yöllä minnekään alapesuille.
Enkä minäkään koskaan alapesulla käy järvessä vaan siellä saunalla, jossa tosiaan on aina vähintäänkin haaleaa vettä padassa.

Itsekin olen kaikki kesäni n 2-kymppiseksi asunut mökillä, missä ainut mukavuus oli sähköt. Ei juoksevaa vettä, vesi pumpattiin kaivosta ja lämmitettiin saunan muuripadassa. Ulkkohuussi luonnollisesti. Jossain vaiheessa se juokseva vesi kyllä sinne laitettiin, ja sisävessa ja suihkukin ovat ilmaantuneet nyt myöhemmin.

Mulle ei ole mikään ongelma viettää lomaani alkeellisessa mökissä.

Vierailija
32/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:47"]

Eikö ap peseytynytkin saunassa?

[/quote]

Kävihän hän kirjoituksensa mukaan, mutta jotkut innokkaat mökkeilijät eivät ole sitä vaan huomanneet.

Vierailija
33/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:47"]

Eikö ap peseytynytkin saunassa?

[/quote]

Kävihän hän kirjoituksensa mukaan, mutta jotkut innokkaat mökkeilijät eivät ole sitä vaan huomanneet.

[/quote] Tyypilliset puusilmämammat kommentoi

Vierailija
34/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:26"]

[/quote]

Tämä on ehdottomasti paras ratkaisu, jolla homma naisenkin näkökulmasta hoituu siististi. Mutta kuinkahan moni meidän miehistä olisi valmis tuohon?

[/quote]

Mun ainakin. Ymmärtää ihan hyvin ongelman. 

Ja kenen ukko ei ymmärrä, sille ei tartte antaa (jos se siis on noin suuri ongelma se peseytyminen).

Vierailija
35/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulahdapas sinne järveen seksin jälkeen, ja vaikka ennen seksiä, ja aamulla ja iltaisin muutenkin. Järvivesi on lämmintä ja puhdasta, sinne ne spermat huuhtoutuu samalla kun itse nautit ihanasta yöuinnista ja kauniista näkymistä.

Ota ilo irti mökkielämästä, sen kun on tarkoituskin olla erilaista normaaliin arkielämään verrattuna. Ja ne huussin itikat, ne eivät sinua arkieläämääsi seuraa. Seuraavan kerran kun menet sinne huussiin itikoiden syötäväksi, istu hetki aloillesi kuuntelemaan. Nauti joka hetkestä ja hymyile niitä perskannikoita syöville itikoille. Ota jokainen pisto muistoksesi seuraavan talven varalle. 

Sinä elät nyt aitoa elämää! =)

Ihanaa kesää sinulle ap, ja kaikille teille muillekin!

Vierailija
36/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kotiuduin juuri eilen illalla 10 päivän vastaavalta reissulta. Mukana 4 4-10-vuotiasta lasta, hässäkkää aamusta iltaan ja seksiä taisi olla puolisen tusinaa kertaa. Kannoin vedet saunaan (4 saavillista) kahdesti päivässä, lämmitin saunan ym, kun lapset uivat päivällä ja uudestaan illalla. Ja tietty tiskivedet myös, Mies hoiti ruuanlaiton, ts. grillaamisen ja muurikkalettujen teon, koska mua YRJÖTTÄÄ ko. homma, saa tehdä riittävästi himassa ympäri vuoden. Ai niin, pesin käsin jossain vaiheessa kaksi Ikean kassillista vaatteitakin. No, aika poikki olin välillä, mutta kun ulkona oltiin n, aamukymmenestä ilta-yhteentoista, niin rusketus on kiva, haukkarit pysyi kunnossa ja mieli on hyvä. kun sitä seksiä ja läheisyyttä lapsilomasta huolimatta oli! Savet Intim-pyyhkeet on näppäriä ja hirmu näppärä kikka on ottaa poskeen niin voipi sitten itsekin kellahtaa setin jälkeen ukon kainaloon nukkumaan :)

Ja kai se jotain hulluutta on, että odotan jo viikon lapsvapaata lomaa, jonka aion mieheni kanssa viettää samassa paikassa, syöden, virvelöiden ja hässien, tietty :D

Vierailija
37/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kotiuduin juuri eilen illalla 10 päivän vastaavalta reissulta. Mukana 4 4-10-vuotiasta lasta, hässäkkää aamusta iltaan ja seksiä taisi olla puolisen tusinaa kertaa. Kannoin vedet saunaan (4 saavillista) kahdesti päivässä, lämmitin saunan ym, kun lapset uivat päivällä ja uudestaan illalla. Ja tietty tiskivedet myös, Mies hoiti ruuanlaiton, ts. grillaamisen ja muurikkalettujen teon, koska mua YRJÖTTÄÄ ko. homma, saa tehdä riittävästi himassa ympäri vuoden. Ai niin, pesin käsin jossain vaiheessa kaksi Ikean kassillista vaatteitakin. No, aika poikki olin välillä, mutta kun ulkona oltiin n, aamukymmenestä ilta-yhteentoista, niin rusketus on kiva, haukkarit pysyi kunnossa ja mieli on hyvä. kun sitä seksiä ja läheisyyttä lapsilomasta huolimatta oli! Savet Intim-pyyhkeet on näppäriä ja hirmu näppärä kikka on ottaa poskeen niin voipi sitten itsekin kellahtaa setin jälkeen ukon kainaloon nukkumaan :)

Ja kai se jotain hulluutta on, että odotan jo viikon lapsvapaata lomaa, jonka aion mieheni kanssa viettää samassa paikassa, syöden, virvelöiden ja hässien, tietty :D

Vierailija
38/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä käytetään kumia joten mitään pesuongelmaa ei ole. Mutta mökkielämää vihaan noin muuten, joten mies ja lapset saa käydä ilman minua. Olen luvannut yhden viikonlopun vuodessa viettää miehen mökillä, ja sekin on tuskaa. Yök.

Vierailija
40/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei myöskään alkeellisille mökeille saa edes vieraaksi, joten voitte rauhassa leikkiä 'elämää ennen sähköä' -leikkiä siellä mökeillänne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme