Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotias: Kuinka kauan meni raskautumisessa?

Vierailija
30.06.2013 |

Ollaan yritetty nyt huhtikuun alusta lähtien. Olen saanut kaksi lasta vähän yli kolmekymppisenä, ja ei mennyt raskautumiseen kauan. Nyt tuntuu, etten varmaan tuu enää raskaaksi ollenkaan...vaikka suvussani on aika paljonkin lapsia vanhemmallakin iällä synnyttäneitä naisia.

Olenko vain malttamaton? Vai onko mun syytä huolestua, kun en ole vieläkään siunatussa tilassa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana meni puoli vuotta luomuraskauteen. 35-vuotiaana alettiin yrittämään toista, ja nyt 39-vuotiaana olen keinohdelmöityksen avulla raskaana. Mitään virallista syytä ei tuohon sekundääriseen lapsettomuuteen löytynyt. Itse epäilen ikääni syyksi... No la viikon päästä :)

Vierailija
22/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta. Olin sillon siis 43-vuotias. Välissä yksi keskenmeno ja lapsellamme on down-syndrooma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk. Olin tuolloin 42-vuotias, aiemmat lapset sain 30-, 33- ja 39-vuotiaana.

Vierailija
24/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on oikeasti pakko kysyä, ei todellakaan millään pahalla, mutta millainen ihminen haluaa enää 40 vuotiaana vaihtaa vauvan vaippoja, herätä yöllä imettämään yms...? Miten tuossa iässä enää jaksaa? :O

Vierailija
25/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla oli parikymppisenä muutakin tekemistä kuin hoidella vauvaa... Nyt on aikaa ja intoa keskittyä vauva-ja pikkulapsi elämään.

Vierailija
26/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin minä kuin sinä 18, mikä ihme vimma naisilla on hankkiutua raskaaksi lähes isoäiti iässä, sitähän alkaa jo nelikymppisenä ootella lapsenlapsia!  Luonto on varmaan ihan oikein sen parhaan ajan ajoittanut, mutta ihminen, nainen kai kuvittelee olevansa ikinuori jos hankkii lapsen 40-50 vuotiaana tai kenties jopa kuuskymppisenä. Alkaa olla aika säälittävää jo monilla. Pitäisi vähän ajatella sitä lastakin..muummoäiti vie kouluun..

Vierailija
27/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kehäraakki nelikymppisenä? En ole koskaan pitänyt vaipanvaihtoa raskaana. T: 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän