Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DC-Fix

Vierailija
12.06.2013 |

Onko kellään kokemusta DC-Fixin irrottamisesta? Lähinnä siis kiinnostaa ikuisuuskysymys: jääkö siitä jälkiä?

Blogaajien vastaus näyttää olevan aina sama: "ei pitäisi jäädä jälkiä". Ja ne, jotka sanovat ettei jälkiä jää, ovat pitäneet muoveja vain vähän aikaa.

Eli onko täällä ketään, joka olisi useamman vuoden jälkeen irrottanut DC-Fixit ja osaisi sanoa jääkö niitä jälkiä oikeasti vai ei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, kiinnostaa itseäni myös tuo irroitus ennen kuin alan mitään päällystämään :)

Vierailija
2/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päällystänyt niin kaappeja kuin tasojakin ja hyvin ovat lähteneet vuosienkin jälkeen ihan vain vetämällä, sen kummempaa raaputtelua ei ole tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se DC-fixin liimapinta on sellainen, että siitä ei voi jäädä jälkiä.

Vierailija
4/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainaki parin vuoden jälkeen irrottaessa veti mukanaan myös pienen palan hyllyn pintaa.. eli irrottaa kannattaa varmaan vähän varovaisemmin kui esim. Minä.

Vierailija
5/7 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
6/7 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta oli kalvot. Irrottaessa lämmitin kalvoa, kuten ohjeissa oli, silti jäi kamalasti liimaa. Hankala poistaa edes liuottimella. 

Vierailija
7/7 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä mitä materiaalia sillä on päällystänyt. Jostain ikean halpiskalusteesta lähtee pinta mukana, jostain kaakelista taas lähtee hyvinkin siististi. Mutta ei mitään vuokra-asuntoa ruveta dc-fixillä päällystämään ilman vuokranantajan lupaa, koska ei se tosiaan ihan aina lähde täysin siististi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi