Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautakivijutussa katsoisin, että aselepo?

Vierailija
29.07.2020 |

Laitoin tänään leskelle vielä yhden viestin asiaan liittyen ja siitä, että sain sen lähetettyä, tuli itselleni jo parempi mieli. Laitoin hänelle, että ” Tuo isän kiveen laittamasi teksti loukkaa minua, kun tiedän, miten kohtelit Xxxxx:ää hänen elinaikanaan.”
Noin. Nyt sain sanotuksi sille kurjalle ihmiselle sen, mitä tahdoin hänen tietävän ja ihmettelen vaan, että kenelle hän esittää sillä hautakiven tekstillä? Kaikki, joille isäni oli tärkeä, tietävät, että tuo on silkkaa potaskaa ja silmänlumetta.
Nyt en kaipaa häntä vastaamaan. Hän ei vastannut eilen hänelle laittamaani viestiin, jossa kysyin, että mitähän varten hän menee tilaamaan kiven ilman minua, jos haluaa, että kuolinpesä maksa sen. Ihmettelin lisäksi, että hän ei kysynyt minun mielipidettäni siihen, mitä hän kiveen haluaa ennen tilaamista.
Tähän hän ei vastannut. Siksi sai tänä aamuna tuon ylempänä mainitun viestin. Ihan oikein hänelle.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on äitini syy. Jos minä olisin saanut ns. otela lesken kanssa aikanaan aina kun jotain vääryyttä tapahtui, emme varmaan olisi minkäänlaisissa väleissä enää, ekä se minua haittaisi, hän siinä viallinen siihen on. Minä ainoastaan puolustan isää hänen pahuudeltaan, itseäni ja muita sukulaisia.

Ei pidä unohtaa sitä, että kun hän päätti ttaa isäni omaisuuden edunvalvonnan muodossa hallintaansa, niin hän ei edes kysynyt minulta, voitaisiiinko näin toimia? Olen kuitenkin perijä. Isäni omaisuus ei kuulu sille kakka-akalle.

Onneksi yhteiskunta sen sijaan kysyi minun näkemystäni ja sitten sitä uskottiin, eikä leski isäni omaisutta mitään hallintaansa saanut, kjäh kjäh, vaan mun lakimieheni tuttavalle annettiin se.

Ap

Vierailija
22/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hienoa, että alaluokkaiset huutelijat eivät enää puhu yläluokkaisuuden edustajalle, koska osoittavat vain sanomisillaan, että emme ole samalla tasolla ihmisinä 👍

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt hyvä ihminen.

Vierailija
24/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu itse, etkö osaa alaluokkaisena ihmisenä pitää puoliasi? Et sitten vissiin.

Ap

Vierailija
25/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tarkemmin ahatellrn Isän is oli paska. Ja kahden paskan risteytyksestä voi tulla onnistunutta lasta.

Ap

Vierailija
26/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 on vale-ap. En tietenkään puhuitsestäni ketjussa alentavaa p*skaa. Enkä sano kuningattareksi tai muutenkaan laita viestin ainoaksi sisällöksi itseni kehumista. Mielestäni itsensä sanominen yläluokan edustajaksi ei ole edes kehu, se on vain toteamus.

Ap

Vierailija
27/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä haittaa ollenkaan, ettei leski ole vastannut tähän viimeisimpään viestiin, sekin näkyi kuitenkin olevan luettu niin miettikööt mitä miettii aivan keskenään, ja toivokoon jaloa ositusta. Sitä ei tipu.

Ap

Vierailija
28/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sanoa osituksn osalta myös, että pesän rahoista ei kuulu senttiäkään hänelle, mikäli hänen hallusinaationsa siitä, että hänellä on omat rahat, eikä ole kiinnostunut isäni rahoista pitää paikkaansa. Eli jos hän haluaa tasinkoa, varsinkin mummini lahjakirjan osalta, vaikka siinä on avio-oikeus poissuljettu, vaikkakin lahjakirjass on muotovirhe, niin hän on ahne.

Ap

Vierailija
29/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä:

Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.

Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.

Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.

Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun sossukin olisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä sossussa käyttää aikaana vessassa ramppailuun.

Ap

Suoritatko välistävetoja?? Eli kun ripuloit pönttöön,niin nykäsetkö pöntön välillä vai lopuksi? Jotku ei siedä omasta perseestään ja peräsuolestaan ulostuneen kakan hajua,vaan nykkivät pyttyä alituiseen..

Vierailija
30/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu taitaa jäädä nuolemaan näppejään perintöasiassa, kerran on muotovirheitä.

Vierailija
31/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu taitaa jäädä nuolemaan näppejään perintöasiassa, kerran on muotovirheitä.

No, en pahasti. Se summa, mikä siinä menetetään, on n. 1,5% perinnön, minkä saan, arvosta.

Ap

Vierailija
32/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini testamentissa, jonka perusteella saan valtaosan isäni varallisuudesta, ei ollut muotovirheitä. Vain yhdessä tosiaan aika pienen summan lahjakirjassa on.

Ap

Vierailija
33/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä katkeraa alapeukutusta aloitusviestissä... Kukaan alaluokan edustaja ei osaa iloita paremman käänteen saaneesta tilanteesta.

Ap

Vierailija
34/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ajatellut, että voisit julkaista jonkun kirjan.kun sinulla tuo tarina lentää. Esim. 'Hautakiven muistelmat' tai jotain muuta.

Vierailija
35/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko ajatellut, että voisit julkaista jonkun kirjan.kun sinulla tuo tarina lentää. Esim. 'Hautakiven muistelmat' tai jotain muuta.

En. Tässä ei mikään tarina lennä, vaan kirjoittamani perustuu lesken minuun kohdistamiin loukkaaviin tekoihin, joita en ole saanut käsitellä haluamallani tavalla narsistiäitini takia. Eli antaa takaisin samalla mitalla. Se on ollut k e h a r i vamm aisell le äidilleni jokin ongelma.

Ap

Vierailija
36/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini olisi pitänyt tukea ja puolustaa minua pahoja ihmisiä vastaan, eikä suonkaan kantaa jotain traumaista ongelmaa, minkä mukaan muka kaikkia ihmisiä pitää kohdella kunnioittavasti!!!!!!!!! Ei tietenkään pidä!!!!!!!!!!

Sellaisia, kuten äitini itse esim. ei pidä. Eli satuttaa ja loukkaa toisia, eikä pyydä anteeksi tai jos toist on joku satuttanut, kieltää sen uhrin tunteet täysin ja haukkuu uhria, joka haluaa ko s taa tekijälle. Jos siis tekijää ei saada teostaan vastuuseen.

Ap

Vierailija
37/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä, joka satuttaa toisia EIKÄ pyydä anteeksi ei ole MITÄÄN syytä kohdella kunnioittavasti. Sitä ei p*skav*mmainen äitini tajua.

Hän ei ylipäätään edes tajua, että joku asia satuttaa toisia. Hän on täysin tunteeton sairas p*ska.

Ap

Vierailija
38/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mulleon tosi vierasta sanoa, että ei noin saa käyttäytyä, jos joku suuttuu, koska mä kunnioitan kaikkien tunteita. Mutta äidin kohdalla se ois just hyvä nöyryytys hänelle, koska hän ei ole kunnioittanut mun tunteitani ja on sanonut mulle aina noin itse satutettuaan minua (mitä mä en tässä edes tekisi. Hänen oma peliriippuvuutensa häntä satuttaa, en minä.)

Ap

Vierailija
39/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautakivimonologisaaga sai siis jatkoa. 🤩

Vierailija
40/46 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ”hyvä ja rauhoittunut mieli”??? Ei kyllä tule tästä ketjusta sellainen vaikutelma. Parikymmentä toinen toistaan raivokkaampaa ja törkeämpää viestiä. Laita hyvä ihminen tämä ketju talteen ja lue sitten joskus kun toivottavasti olet mieleltäsi terveempi. Takaan että järkytyt pahasti kun tajuat missä tilassa olet ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän