Uudet kilpailijat julkaistu Selviytyjiin
Nyt onkin sitten vähän erilaiset maisemat.
Kommentit (175)
Krisun takia katson tämän kauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuolla Ritan instassa moni kehuu Akia, kun on niin selkärankaa. Minusta täysin selkärangaton ihminen.
Ai miksi? Koska lähtee tositv ohjelmaan vaikka pieni lapsi kotona? Heidän hyvinvointi yritys tarvitsee näkyvyyttä, siksi pitää lähteä. Rita on varmasti kateellinen, olisi ihan varmasti halunnut itsekkin lähteä.
Kyllä taaperon kanssa pari viikkoa pärjää yksinkin.
Pitkä juttu, ei liity tähän.
Rita varmasti pärjää, lapselle pitkä aika olla isästä erossa
MIettaa ehottomasti mukahan! Jaa sitte olis kiva,jos Katri Kulmuuni vaikkas. Hjallis Harkimos se hjyvä puoli,ettei se näyttää pitkää leukaa,ku ei sillä semmottii oo! Hakkaraisen Tepa messihin ja Talosen Harja,eikku Halosen Tarja jne jne...
Kiva että Joalin on mukana, kun ei varmaan Now Unitedilla ole nyt hetkeen mitään keikkoja tiedossa
Miks tätä mainostettiin, että Suomessa?? Yksi kilpailijahan jo lipsautti, että ei kuvata Suomessa (tod. siis P-Norja tai Ruotsi, Haaparannassa kuvattu joku Ruotsin jakso?)
Itse olisin nähnyt mielelläni bikiniasuisia kilpailijoita, vieläkin muistelen mm. Sara Chafakia..
Vierailija kirjoitti:
Kiva että Joalin on mukana, kun ei varmaan Now Unitedilla ole nyt hetkeen mitään keikkoja tiedossa
Minä taas en ymmärrä miksi tuota typyä pakkosyötetään nyt Suomen mediassa. Lisäksi oli vasta mukana Robinin musavideolla. Tyttö osaa ehkä tanssia, mutta en oikein ymmärrä miksi pitäisi muuten perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Miks tätä mainostettiin, että Suomessa?? Yksi kilpailijahan jo lipsautti, että ei kuvata Suomessa (tod. siis P-Norja tai Ruotsi, Haaparannassa kuvattu joku Ruotsin jakso?)
Itse olisin nähnyt mielelläni bikiniasuisia kilpailijoita, vieläkin muistelen mm. Sara Chafakia..
Kuvataan Suomessa, Lapissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miksi tuota typyä pakkosyötetään nyt Suomen mediassa. Lisäksi oli vasta mukana Robinin musavideolla. Tyttö osaa ehkä tanssia, mutta en oikein ymmärrä miksi pitäisi muuten perustaa.
Joalinillahan on Instagramissakin muutama miljoona seuraajaa (kaikkein eniten suomalaisista) ja Now Unitedilla yli miljardi katsojakertaa Youtubessa, että ei hän mikään pikkujulkkis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten myös Harry Stylesin musiikkivideolla. Ja tekee youtubeen hyvää materiaalia, on sujuvasanainen kertoja videoillaan ja vielä lahjakas editoija. Parempia ovat hänen videot kuin useimpien tubettajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalinillahan on Instagramissakin muutama miljoona seuraajaa (kaikkein eniten suomalaisista) ja Now Unitedilla yli miljardi katsojakertaa Youtubessa, että ei hän mikään pikkujulkkis ole.
Latinalaisamerikkalaiset teinit ja etenkin brassit kai noita lähinnä fanittaa. Minusta Joalinia ei paljon yhtyeen omilla videoilla näy eikä kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latinalaisamerikkalaiset teinit ja etenkin brassit kai noita lähinnä fanittaa. Minusta Joalinia ei paljon yhtyeen omilla videoilla näy eikä kuulu.
Olin katsomassa heidän keikkaansa Suomessa, ja kyllä siellä oli paljon ihmisiä paikalla.
Minusta Joalin on juurikin kiinnostavin taustansa takia. Asunut Espanjassa ja Meksikossa, osana maailmankuulua yhtyettä ja käynyt maailmankiertueella. Muut selviytyjät eivät ole niin ihmeellisiä
Ihanaa, kun Kerttu on mukana😍 Saas nähdä, miten Pitkänen tulee ihmisten kanssa toimeen :D
Ihan muutama päivä sitten Sara Vanninen hehkutti, kun hänellä oli joku etäpalaveri yhteistyöstä Chanelin kanssa. Samoihin aikoihin Ananasraaste kertoi, että hän kieltäytyi Chanelin kanssa yhteistyöstä, koska yritys testaa kosmetiikkansa ELÄINKOKEILLA edelleen. Laitoin sitten Vanniselle viestiä, että alkoiko hän tällaiseen yhteistyöhön, että eikö eläinkokeet haittaa, vaikka itse on lytännyt suomalaisen lihantuotannon ja alkanut vegaaniksi. Ei mitään vastausta.
Minä olen seurannut Saran blogia pitkään, mutta olen saanut hänestä hyvin kaksinaamaisen kuvan - sitä lennellään TODELLA PALJON paikasta toiseen ihan huvikseen, mutta sitten kuitenkin kehotetaan seuraajia kierrättämään, lopettamaan lihansyönnin jne. "Tee niin kuin sanon, älä niin kuin itse teen."
Toivottavasti Sara putoaa ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Missä Sofia Belorf??
Ai vitsi, kattoisin ilman muuta jos hän olisi tuolla. :D mutta ei hän voi, kun pitää päästä kauneushoitoihin ja huoltoihin ja rusketuskin lähtisi Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää jatkuva julkkis on, mua kiinnostaisi enemmän ihan tavikset!!!!
Suomessa kuvattu😟Katsoitko silloin kun oli tavikset? Oli niin nihkeää ja tuppisuista touhua että koomaan meinasi vajota niitä katsoessa. Sen takia niitä ei enää oteta, koska ketään ei kiinnosta.
Ohjelman idea on siinä, että toisilleen tuntemattomat tavikset eri taustoilla, kokemuksella ja kunnolla joutuvat toimimaan yhdessä ja toisiaan vastaan selviytyäkseen. Suomalaisten kanssa ei vaan toimi niinkuin rempseillä jenkeillä. Julkkiksilla (ja wannabe) on tietty esiintymiskykyä ja showmeininkiä enemmän, mutta sen pitäisi olla sitten eri ohjelmakin. Lieneekö koronakevään tulon menetyksiä paikkaava sisäpiiridiili. Ja suomessa on niin pienet piirit, että kuinka tuntemattomia nuo toisilleen sitten on..?
Vierailija kirjoitti:
Krisun takia katson tämän kauden.
Sama! Ja vähän Kertunkin.
Joalin on tosiaan kovakuntoinen, sympaattinen, kiltti ja sosiaalinen. Eli taitaa sosiaalisen pelin mutta myös fyysinen puoli kunnossa. Esim. lankuttaa yli 3 min.
Suurin julkkis näistä Archien kanssa, vaikkei Suomessa olekkaan tunnettu.
Ai miksi? Koska lähtee tositv ohjelmaan vaikka pieni lapsi kotona? Heidän hyvinvointi yritys tarvitsee näkyvyyttä, siksi pitää lähteä. Rita on varmasti kateellinen, olisi ihan varmasti halunnut itsekkin lähteä.
Kyllä taaperon kanssa pari viikkoa pärjää yksinkin.