Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko iPad hyvä / kannattaako ostaa

Vierailija
30.06.2013 |

Xx

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Ollut nyt pari vuotta. En antais pois.

Tietokoneen käyttö jäänyt tyystin.

Osta se versio missä on sekä wifi että 3G ( vai onkohan nykyään jo 4G)

Suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
2/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ssiitä, mitä tarvitsee/millaiseen käyttöön. Kannattaa muistaa tai ottaa haltuun ajatus siitä, että tablettilaite ei ole tietokone, vaan ihan omanlaisensa laite mobiilikäyttöön. Ikäänkuin "kevyttietokone". Itse olen tykännyt ja käytän paljon, taitaa hakata mennen tullen muut markkinoilla olevat tabletit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä! 

Vierailija
4/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!!

Vierailija
5/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mä ostin omani noin kuukausi sitten ja suorastaan rakastan sitä :) ostin minin ja mallia cellular, otin siihen sim-kortin, voi käyttää tarvittaessa sillä jos wlania ei ole.

Vierailija
6/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty kaikkia työasioita tehdä padilla, mutta viihdekäytössä on oikein pätevä! 

Vierailija
7/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä surffailuun oikein hyvä, samoin leffojen katseluun (sängystä) ja lukemiseen. Eli puhtaasti viihdekäyttöön toimiva peli. Ja kulkee helposti matkoillakin mukana.

Kirjoittamiseen tms. muuhun työjuttuun huono.

Vierailija
8/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska, törkeesti ylihinnoilteltu. Osta Android laite, unohda omput.

Vierailija
9/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätökseni ostaa iPad4. Viihdekäyttöön erinomainen kevyttietokone. Kirjoittaa en juuri jaksa mutta muuten oikein kiva sänky-netflixkäyttöön.

Vierailija
10/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan paria peliä. ja välillä surffaan netissä. Mutta nytkin nappasin syliini mielummin läppärin kuin ipadin koska sillä kirjoittaminen on ärsyttävää... Eli en ole juurikaan keksinyt käyttöä tuolle. No lapset pelaa.

Vierailija
11/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 1,5v enkä pois antaisi! Musta tää ipad on paras käyttää verrattuna muihin tabletteihin.

Kiva olla netissä tai katsoa esim yle areenan ohjelmia sohvalla,läppäriä ei jaksa raahata mukana.Eniten tulee käytettyä kuitenkin tienpäällä,autossa,junassa ja lentokoneessa.Mulla on tässä myös navigaattori,hauska jossain vaan ajella ja etsiä vaikkapa kivaa leirintäaluetta(karavaanareita kun ollaan ;)

Lapset myös tykkää pelata tällä kaikkia pelejä.Tässä on myös yllättävän hyvä videokamera kun päivänvalossa kuvailee!