Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fyysinen kunto meni. Mitä työtä voin nyt tehdä?

Vierailija
29.07.2020 |

Varasto- ja ravintola-alan töitä tein ennen. Kassamyyjän töitä tuskin enää saan tietyistä syistä. Olen vähän päälle 30. Aiemmin tein fyysistä työtä ja tykkäsin, mutta nyt nivelissä on koko ajan kremppaa kuin jollain mummolla ja hapenottokyky huono. Lihaskunto huono.

Fysiikka siis meni viime talvena flunssan jäljiltä. Mietin pitäisikö opiskella jokin uusi tutkinto vai mitä tehdä? Olen hyvä kielissä, en kovin hyvä matematiikassa, organisointikykyä löytyy ja huolellisuutta.

Onko muilla samaa omgelmaa ja miten olette ratkaisseet sen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on luotu liikkumaan. Rupea liikkumaan, kävelemään, käymään kuntosalilla niin voimat palautuvat. Liikkumattomuus ei ainakaan paranna sun tulevaisuutta.

Laadunvarmistajaksi, ei tarvi koulutusta ja työpaikoilla on kuitenkin aina omat niksit. Yleensä vaatii juuri organisointikykyä ja huolellisuutta ja yhteistyökykyä.

Vierailija
2/3 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä liikkunutkin. Pyöräilin kaksi viikkoa sitten ja siitä asti ollu jalat kipeät. No pitää yrittää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen normipainoinen 29v. Nivelet mennyt, jännevammoja tullut vaikka kuinka olrn huolehtinut itsestäni. Työtahti fyysisillä aloilla aivan liian kova, olen jo vuosia sinnitellyt ja oli iso virhe. Olisi pitänyt jo aikaisemmin ymmärtää irtisanoutua.

8h päivässä ilman kunnollisia taukoja, vajaa ruokatauko, puuttelliset lepotilat, huono ilmapiiri...