Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat hiukset blondeiksi

Vierailija
29.07.2020 |

Kannattaako yrittää värjätä vai onko mahdoton urakka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi kokeilla. Itse vedin melko nopeasti kolmessa kuukaudessa pitkän, paksun mustaksi värjätyn tukkani vaaleaksi. Toki prosessissa se meni todella huonoon kuntoon ja piti leikata lyhyeksi polkaksi, mutta kasvaa se takaisin. Valmistaudu mahdollisesti epämiellyttäviin välivaiheväreihin.

Vierailija
2/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsitkö siis itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat rumat hiukset joksikin aikaa, ja sellaiset saat kun itse alat värjäämään. Suosittelen menemään kampaajalle ja aloittamaan raidoilla. Toki jos rahat ei riitä niin ei muuta kuin itse värjäämään, mutta hiukset menee huonoon kuntoon ja väri yleensä ruma.

Vierailija
4/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt tuon muutoksen elämän varrella monta kertaa, ja tullut siihen tulokseen että kannattaa tehdä kotona, saa paremman ja kerralla. Kampaajien jutuissa on yleensä 2 ongelmaa:

- Raidat: Aivan kamalan näköinen pää yli puoli vuotta. Musta tukka jossa kusenkeltaisia raitoja ei näytä hyvältä (joo ja ne tulee kusenkeltaiseksi hetkessä, vaikka joku sävyte sen blondausvärin päälle laitetaankin, se kestää vain pari viikkoa)

- Kertavaalennus: Säästetään liikaa hiusta ja  työaikaa jolloin ei saada kunnolla blondiksi. 

Kotona voi laitttaa vaikka 5 värinpoistoa peräjälkeen, jos eie vähemmällä väri lähde, ja sitten vielä kestovärii taittamaan sävyä päälle. Ainakin mulla on tukka ihan hyvin kestänyt tuollaisenkin ja on saanut  mustasta tuhkablondiin samana päivänä.

Vierailija
5/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjäsitkö siis itse?

Kävin kaksi ekaa kertaa kampaajalla, mutta hän ei uskaltanut ns. kovalla kädellä vaalentaa vaikka leikattiinkin. Ensin värinpoisto ja sitten vaalennus siellä. Vaalensin kotona lisää ja sävytin tarpeen mukaan. Tietty kotivärjäys on aina vähän riskaabelia ja pari kertaa juoksin kauppaan hakemaan sävyjä, mutta värikarttaa katselemalla saa hyvin vainua siitä millä värillä kannattaa lähteä taittamaan. Keltaiseen violettia, vihreään punaista tai oranssia ja oranssiin sinistä. Hetken aikaa pidin ruusukultaista väriä kun tukka lähti taittamaan vihreään, mutta sain kyllä kauniin helmenvaalean lopputuloksen lopuksi. Sävy ei tietenkään ole yhtä vivahteikas ja nätti kuin jos olisi kampaajalla käynyt, mutta itselleni kelpaa oikein hyvin. Ei kellerrä eikä ole epätasaisia läikkiä. YouTubesta katselin myös ihmisten värikorjailujuttuja. Suosittelen suoravärejä noihin sävytyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi