Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko ollut kypsä äidiksi 24 -vuotiaana?

Vierailija
30.06.2013 |

Vai onko tuon ikäinen vielä liian nuori? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputuloksesta päätellen olin.

Vierailija
42/45 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 13:04"]

Vai onko tuon ikäinen vielä liian nuori? 

[/quote]

Olin kypsä suurperheen äidiksi. Sain neljä lasta ennen kuin täytin 24 ja ihan fiksuiksi , tasapainoisiksi aikuisiksi ovat kaikki kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän olisi ollut. Sain esikoiseni 25-vuotiaana (melkein 26). Jos hän olisi syntynyt kun olin 24v, olisin saattanut olla raskaana häissäni ja valmistuessani, minkä seurauksena työura ja hääpuku olis muovautunut vähän toisin. Ihmisinä tuskin tuon vuoden aikana kypsyimme kovin paljoa, mutta taloudelliseen tilanteeseen tuo vuosi vaikutti selvästi parantavasti, mm. ansiosidonnainen äitiysraha mahdollisti asunnonhankkimisen äitiysloman aikana jne.

Vierailija
44/45 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana, mä oon noin vanhana jo 3 lapsen äiti, siihen kestää vielä pari vuotta :) Esikoinen syntyi, kun olin 18v ja kaksoset syntyi kun olin 21v. Ja kyllä, olen ollut kypsä äiti, nautin äitiydestä todella paljon :)

Vierailija
45/45 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 13:28"]

Öööö joo, lapsi oli 4 vuotias. Nyt on 18 vuotias, valmistuu ensi vuonna ylioppilaaksi ja merkonomiksi, on asunut omillaan pari vuotta. Oli viime syksynä kuntavaaliehdokkaana. Hänellä on monta harrastusta, myös sellaisia joissa on vastuussa nuorempien tyttöjen ryhmästä. Hän on myös paljon hoitanut nyt 4 vuotiaita pikkuveljiään. Ei polta, ei juo alkoholia, ajelee vastuullisesti omalla autollaan. Jos tyttäreni ei olisi valmis äidiksi noin vanhana (24) olisin kasvattanut hänet väärin.

[/quote]

Täytyy sanoa että sinä olet aika huono äiti kun asetat tuollaisia vaatimuksia lapsellesi. Ei kaikki ole valmiita parikymppisinä äideiksi, vaikka olisivat miten vastuullisia ja aikuismaisia muuten. Et voi vaatia tuollaista asiaa lapseltasi.
Onneksi et olekaan minun äitini!