Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki 18-25 -vuotiaat ryyppävät koko ajan?

Vierailija
30.06.2013 |

Mitä iloa siitä kännissä olemisesta oikein on? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistät? Vaikka tuntisit/tietäisit useita tuonikäisiä jotka eivät sylje lasiin, niin miksi väität että koko kyseinen ikäluokka vetää päätä täyteen alvariinsa?

Vierailija
2/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska ikis ei itse tehnyt mitään muuta kuin kännäs tuossa iässä vaikka oli pienen lapsen äiti. osittain tämä oli varmasti syynä, että liitto väljähtyi ja ikis potkaisi exän pihalle. exän uusi nuorikko on pahan ruumiillistuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ryyppää, absolutisteja on nuorissa nyt enemmän kuin vuosikymmen sitten. Paljon silti juodaan, sillä usein kaveruussuhteet ja uusiin ihmisiin tutustuminen pyörii alkoholin ja bilettämisen ympärillä. Pelätään yksin jäämistä jos ei sopeudu valtakulttuuriin.

Vierailija
4/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kaikki ryyppää. Mulla on kolme lasta ikähaarukassa 19 - 25-v. eikä yksikään ryyppää koko ajan, kaksi heistä ei koskaan ja yksi ottaa todella harvoin, muutaman kerran vuodessa eikä silloinkaan voi oikeastaan edes ryyppäämisestä puhua.

Vierailija
5/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ryypännyt sen(kään) ikäisenä, eikä tyttäreni 18v tai hänen ystäväpiirinsä ihmiset ryyppää koskaan. Joten teen päätelmän, että nuoret aikuiset eivät ryyppää koskaan. Isäni on ollut nuoresta asti alkoholisti, hän on nyt kohta kuusikymppinen, joten teen päätelmän että kaikki vanhahkot miehet ryyppäävät kokoajan. Ai niin, ja 38 vuotiaat naiset ei ryyppää koskaan, syksyllä muuttuu tämä sitten niin että 39 vuotiaat naiset ei ryyppää koskaan.

Vierailija
6/6 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat on muuttuneet..kun itse olin nuori pienten lasten äiti, eipä silloin äidit juurikaan ryypänneet ja bilettäneet kaiken aikaa, kyllä olisi karsaasti katsottu! Ei olisi tullut mieleenkään lähteä johonkin baariin juomaan. No meillä ei muutenkaa juuri alkoholia käytetty ja lapset saivat elää raittiissa kodissa.

En nytkään ole vanha mutta naisten käytös on muuttunut..ei kaikkien mutta näyttää olevan paljonkin pienten äitejä joille lapsia tärkeämpää on hillua kännissä ja sekoilla,,joiltain on vanhemmuss ihan hukassa. Onneksi enemmistöltä sentään ei mutta huolestuttavasti on naistenkin juominen lisääntynyt, eikä se ole ainakaan lasten etu.