Piereskeletkö puolisosi kuullen?
Meillä meni varmaan ensimmäiset 10 vuotta ettei piereskelty. Minä kyllästyin pidättelemään, mutta mies ei piereskele edelleenkään ja suuttuu aina jos pieraisen. Joskus on päiviä että pierettää paljon, enkä halua olla maha kipeänä koko päivää. Riittää kun töissä pidättelee. Tietenkään tämä ei ole ongelma kuin ajoittain.
Kommentit (66)
Jos ärtyvästä suolesta kärsivänä pitäisi varoa jotain pieruakin kumppanin seurassa niin ei tulisi yhteiselosta kyllä mitään.
Vain vahingossa, silloinkin pyydetään anteeksi. Tahallinen piereskely on ällöttävä ja junttimainen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeilisin mieheni seurassa jotain rusahdusta, josta ei 95% seuraa edes hajua.
Emme me kaikki estottoman piereskelyn karttajat myöskään häpeä pierun ääntä (tai hajua), ihan muista syistä voi vältellä voi hyvänen aika.
Ei kai siinä muuten, mutta haluatko olla vastenmielinen miehesi edessä?
Ainakin minulla laskee halut ja hellyys pakkaselle, jos vaimo piereskelee edessäni. Tulee myös sellainen tunne, että toinen ei kunnioita minua ja/tai on niin helvetin tyhmä, että ei osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti piereskelen. En ikinä alkaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka seurassa en voisi pierrä vapautuneesti.
Miksi se kumppanin seurassa piereskely on noin ensiarvoisen tärkeää suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vessa on piereskelyä varten. Vi*uttaa ihmiset mitkä piereskelevät toisen seurassa. En olisi sellaisen kanssa.
Moukka typerys ei houkuttele minuakaan.
Vierailija kirjoitti:
En, eikä piere mieskään. Vessassa voi käydä röpöttää 😅
Kyllä siinä erotiikka kuolee jos sohvalla kilpaa kankkua nostetaan ja mädännytään 🤢
Ei ole erotiikka kuollut vaikka 25 vuotta ollaan pireskelty toisen kuullen.
En jaksaisi noin tiukkapipoista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pieree ja mulla taas on tapana syyttää koiraa. Mies melkein uskoo, viimeistään silloin, kun meinaan miltei suuttua.
Piereminen on niin noloa huhhuh.
Mitä noloa siinä on? Onko kakkiminenkin noloa?
On se noloa. En minä väännä paskaa wc-ovi auki tai vaimoni edessä muutenkaan.
Pierasin juuri ennen kuin luin tämän otsikon ja syytin meidän poikaa kun mies katsoi tänne päin. Eli joo.
Vierailija kirjoitti:
Emme piereskele tarkoituksellisesti. Ei ole ongelma tehdä sitä toisessa huoneessa, tosin emme mitään suurilmavaivaisia olekaan, ei kai kenenkään mitään vatsakipua tarvitse itselleen kehittää kuitenkaan. Jos joskus pääsee vahingossa niin ei se mitenkään hävetä, mutta sen verran kunnioitusta kuitenkin puolin ja toisin, ettemme pöräyttele estottomasti. Tämä tapa sopii meille, muut pierkööt tavallaan. :)
Näin toimitaan fiksusti. Pieruja ei kannata todellakaan pidätellä, mutta ei niitä toisen edessä näyttävästi kuulu ampua ilmoille. En tiedä pidättelikö eräs neiti aikoinaan päivisin, mutta yöllä haju oli huumaava kun kaasut tulevat kyllä pois ennemmin tai myöhemmin.
Kyllä, sairastan IBD:tä ja valitettavasti tämä suolistosairaus aiheuttaa tulehdustilassa paljon ylimääräistä kaasua. Ei tämä kivaa ole, mutta jos puolisoni ei sitä kestä niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin osoittaa ovea sitten. Toista puolisoa en ottaisi, enhän voisi elää saman katon alla enkä tietenkään jakaa samaa makuuhuonetta.
Aina ja koko ajan, kutsuu minua pierukoneeksi.
N26
Vierailija kirjoitti:
Aina ja koko ajan, kutsuu minua pierukoneeksi.
N26
Niin ja tämä ei ole vitsi, olen vähän suolisto-oireinen, joten ahkerasti paukkuu. Hajua tosin ei ole 70 prosentissa pieruista.
Vain vahingossa. Tätä ei satu kuitenkaan liian usein. Mies pieree estottomasti seurassani, mutta joskus on sen verran herrasmies, että työntää pyllynsä parvekkeen ovesta ja täräyttää paukkunsa ulos.
N32
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi tällainen naisystävä, joka ei pieraissut koskaan. Se sitten kostautui öisin, ja kun nukuttiin yhdellä isolla peitolla, se oli kyllä ihan kamalaa. Ennemmin olisin kokenut ne pierut päivällä kuin herännyt siihen, että peitto paiskautuu pierun voimasta kattoon useita kertoja yössä.
Kiitos tästä mielikuvasta, leijuva peitto XDDD
Fakta on että kaasua kertyy jokaiselle päivittäin, osa kaasusta poistuu ihon läpi ja osa pieruina. Sekin on fakta että ihan jokainen piereskelee nukkuessaan. Jos pitää valita niin mieluummin sitten piereskellään hereillä ollessa eikä säästellä isoa kaasupurkausta makkariin. Kaikkein inhottavinta on jos puoliso kaasuttaa ilman sakeeksi ja ihoakin alkaa kirveltää peiton alla.
Meillä paukutellaan, mutta se tehdään vähän sivummalle siirtyen. Tosin jos on oikein mukavaa sohvalla sylikkäin niin ei siitä aina jaksa nousta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vain vahingossa, silloinkin pyydetään anteeksi. Tahallinen piereskely on ällöttävä ja junttimainen tapa.
En itsekään töräyttele ilkeyttäni, mutta että oikeasti vahinkopieru kumppanin seurassa on jotain niin ikävää, että pitää pyytää anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti piereskelen. En ikinä alkaisi parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka seurassa en voisi pierrä vapautuneesti.
Miksi se kumppanin seurassa piereskely on noin ensiarvoisen tärkeää suhteessa?
Ei kai kukaan halua ensisijaisesti piereskellä kenenkään seurassa, mutta jos tiiviisti yhdessä asutaan ja eletään niin aika rajoittavaa olisi, jos jokaista mahassa kipristävää pierua pitäisi perhepiirissäkin piilotella.
Monta kertaa päivässä. Mä oon hirvee pieruliisa.
Eropaperit lähtee vetämään jos piereskely alkaa. Yhdessä on näin sovittu. Hyi helvetti mikä apinoita täälläkin on.
Miksi häpeilisin mieheni seurassa jotain rusahdusta, josta ei 95% seuraa edes hajua.