Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskeletkö puolisosi kuullen?

Vierailija
29.07.2020 |

Meillä meni varmaan ensimmäiset 10 vuotta ettei piereskelty. Minä kyllästyin pidättelemään, mutta mies ei piereskele edelleenkään ja suuttuu aina jos pieraisen. Joskus on päiviä että pierettää paljon, enkä halua olla maha kipeänä koko päivää. Riittää kun töissä pidättelee. Tietenkään tämä ei ole ongelma kuin ajoittain.

Kommentit (66)

61/66 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämeni pohjasta. Samoin eksäni.

Hehe! Rääh!

Vierailija
62/66 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 11 vuotta yhdessä. "Kuka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa."-sanonta ei päde meillä, sillä ei kumpikaan pidätellä, mutta ei niitä suhnujakaan silti toisen nenään lasketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu osti kaksi koiraa vapahtakaa koissut järjestöltä ja ihan vain siitä syystä kun on sarjapierskelevä finnien puristelija, että voisi kaasuttaa, syyttää koiria ja nauraa perverssiä nauruaan. Lopulta oli pakko muuttaa ja tehdä täysremontti uuteen asuntoon kun se oli yhdestä laakista valmis, olen ajatellut ryhtyä tupakoimaan niin kämppä haisisi vähän vähemmän pashlta

Vierailija
64/66 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muistan kun tapasimme ja minulla on melko herkästi ärtyvä vatsa niin se pidättely oli aika tuskaa. Sitten kun alussa harrastimme paljon seksiä ja kun sain orgasmin niin se pidättelyhän meni siinä ja pierut sitten karkasivat siinä yhteydessä. En ole varmaan eläessäni ollut niin nolona, kun tätä ei tapahtunut vain kerran vaan koko ajan. Lopulta sanoin miehelle, etten pysty pidättämään enää ja minun on pakko päästää se pieru pois. Aluksi kävin toisessa huoneessa, mutta sitten ihan normaalisti. Nykyään molemmat pieree eikä siihen kukaan kiinnitä huomiota. Pieni poikamme saattaa joskus naureskella :D 

Vierailija
65/66 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän jakomielinen suhde piereskelyyn. Itse en mielelläni piereskele edes vaimon kuullen, mutta jos vaimo päästää pierun, niin se on vain hauskaa. Vaimo tietää, ettei minua hänen piereskelynsä haittaa, ja jos joskus häneltä pääsee oikein pahanhajuinen pieru, niin se naurattaa meitä molempia.

Vierailija
66/66 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoituksella. Joskus vahingossa pääsee eikä se toki ole vakavaa :)

Mieskään ei juuri minun kuullen päästele. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi