Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon umelma

Mie romahan
28.07.2020 |

Mun vaimo on ruvennut puhumaan, et haluais kerran elämässään saada isoa kullia.
En tiedä uskallank antaa sille lupaa käydä vieraissa.
Mitäs jos se jää koukkuun isoon kulliin ja mun 14cm kulli ei sit enää kelpaakaan sille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimos saa kerran isoa, niin et takuulla enää kelpaa sille.

Vierailija
2/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lupaa. Siitä seuraa vain ongelmia ja on seurannut jo tästä kirjoituksestasi päätellen. Fantasiat fantasiana, kaikkea ei pidä päästä kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna lupaa. Siitä seuraa vain ongelmia ja on seurannut jo tästä kirjoituksestasi päätellen. Fantasiat fantasiana, kaikkea ei pidä päästä kokeilemaan.

Tuolla trollilla on jokin ihan muu ongelma kuin munan mitta. Olen tässä yrittänyt pyydellä, että avautuisi vähän motiiveistaan meille, olisi mielenkiintoista tietää, millainen pakko-oire ajaa ihmisen noin loputtomaan spämmäämiseen, varsinkin kun kukaan niitä provoja ei enää edes ota todesta.

Vierailija
4/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Katso naisen kirjoittama "se musta mies" tuolla alempana. Ei ole kaikki ennallaän kokeilun jälkeen.

Vierailija
5/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaara siinä voi olla. Viikonloppuna nussin avioliitossa olevaa 40v rouvaa. Ekan kerran kuulin kun nainen sano kesken nainnin että ihana kun saa kunnon kokoista munaa. Eihän sillä kaikille ole väliä mutta hänelle näemmä oli.