Otto Meri (kok) oli Myllypuron ruokajonossa
Kokoomuksen Otto Meri kävi Myllypuron ruokajonossa ja ihmetteli, miksei ruoka riitä kaikille.
Kommentit (12)
Luulisi Merellä olevan varaa hakea ruokansa kaupastakin.
Merestä en ihmettelisi, jos hän kävisi ihan kirjaimellisesti varastamassa leivän köyhän suusta, sen verran irvokas ihmishirviö.
No sehän oli siellä kyttimässä ketä siellä jonottaa. On sitä mieltä, että ruoka-apu ei sen vuoksi riitä kantasuomalaisille köyhille, että ollaan hommattu köyhyyttä meille myös ulkomailta.
Sen verran on kyllä pakko myöntää, että jos itse muuttaisin vaikkapa Yhdysvaltoihin, johonkin saatanan kalliiseen kaupunkiin, jossa rahat ei riittäis kuin minimiasumiseen ja ruoka olisi just niin kallista kuin se siellä juuri nyt on, mäkin varmaan hakisin mielelläni kassillisen ilmaista ruokaa jostain avustuspisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Merestä en ihmettelisi, jos hän kävisi ihan kirjaimellisesti varastamassa leivän köyhän suusta, sen verran irvokas ihmishirviö.
Mitä tarkoitat?
Kertoo kyllä hyvin tuon Otto Meren arvoista.
Veijo Meren lapsenlapsi. Kulttuurisukua.
Aikamoinen turhake, jos on aikaa palloilla jossain ruokajonon liepeillä? Eikös hänellä ole tähdellisempää tekemistä, kun ei ole edes mikään toimittaja tmv?
Kokoomuksessa näitä minä minä itse tyyppejä kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Olen seurannut hänen poliittisia mielipiteitään, vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.
Sitä tässä ihmetellään että miten on tunnistanut niitä siellä, tuskin sentään kysellyt, luultavasti olettanut että noi on niitä.
Ei Otto Merelle tullut sitten mieleen, että kansanedustajat eivät ole niitä pienituloisimpia ihmisiä.