Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otto Meri (kok) oli Myllypuron ruokajonossa

Vierailija
14.03.2026 |

Kokoomuksen Otto Meri kävi Myllypuron ruokajonossa ja ihmetteli, miksei ruoka riitä kaikille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Otto Merelle tullut sitten mieleen, että kansanedustajat eivät ole niitä pienituloisimpia ihmisiä.

Vierailija
2/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Merellä olevan varaa hakea ruokansa kaupastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merestä en ihmettelisi, jos hän kävisi ihan kirjaimellisesti varastamassa leivän köyhän suusta, sen verran irvokas ihmishirviö.

Vierailija
4/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän oli siellä kyttimässä ketä siellä jonottaa. On sitä mieltä, että ruoka-apu ei sen vuoksi riitä kantasuomalaisille köyhille, että ollaan hommattu köyhyyttä meille myös ulkomailta.

Sen verran on kyllä pakko myöntää, että jos itse muuttaisin vaikkapa Yhdysvaltoihin, johonkin saatanan kalliiseen kaupunkiin, jossa rahat ei riittäis kuin minimiasumiseen ja ruoka olisi just niin kallista kuin se siellä juuri nyt on, mäkin varmaan hakisin mielelläni kassillisen ilmaista ruokaa jostain avustuspisteestä.

Vierailija
5/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otto Meri on hävytön paskiainen!

Vierailija
6/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merestä en ihmettelisi, jos hän kävisi ihan kirjaimellisesti varastamassa leivän köyhän suusta, sen verran irvokas ihmishirviö.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
7/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä hyvin tuon Otto Meren arvoista.

Vierailija
8/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veijo Meren lapsenlapsi. Kulttuurisukua.

Vierailija
9/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen turhake, jos on aikaa palloilla jossain ruokajonon liepeillä? Eikös hänellä ole tähdellisempää tekemistä, kun ei ole edes mikään toimittaja tmv?

Vierailija
10/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksessa näitä minä minä itse tyyppejä kyllä riittää.

Vierailija
11/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Olen seurannut hänen poliittisia mielipiteitään, vaikea päätyä muuhun johtopäätökseen.

Vierailija
12/12 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä ihmetellään että miten on tunnistanut niitä siellä, tuskin sentään kysellyt, luultavasti olettanut että noi on niitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi