Olen kirpputorilla töissä, kysykää jos on kysyttävää :)
Kommentit (28)
Valitettavan usein eivät:/ Kaikissa tavaroissa pitäisi olla hälyttimet jotta se olisi mahdollista. Joskus myyjät saattavat luulla että heiltä on varastettu jotain mutta se saatta löytyä myöhemmin jostain toisesta pöydästä. En kuitenkaan ole montaa kertaa kuullut että asiakas olisi kertonut että häneltä on varastettu joten suht rehellisiä asiakkaat onneksi ovat :)
Meidän kirppiksellä ei haise mitenkään pahalle. Asiakkaatkin aina kehuvat kuinka valoisan ja puhtaan oloinen paikkamme on.
En viitsi vastata jotta voin vastata mahdollisimman rehellisesti :)
Kuinka kallista teidän kirppiksellä on?
Mä olen huomannut, että esimerkiksi Hyvinkäällä kirppareilla tavaraa myydään tosi halvalla, ikään kuin porukka vaan haluaa päästä niistä eroon. Riihimäen kirppareilla taas voi joutua pulittamaan jostain t-paidasta 5-10 euroa, kun Hyvinkäällä saman paidan sais ihan 1-2 euroon. Porvoossa taas yhdellä kirpparilla on tosi kallista, mutta kaikki muut kirpparit ovat tosi halpoja, yhdeltä kirpparilta löytää 20€ tosi paljon vaatteita, leluja ja siihen vielä lisäksi koriste-esineitä.
MIelestäni outoa on myydä likaisia ja rikkinäisiä tavaroita, näitä ei onneksi tule vastaan usein. Myös jotkut kuvastot joita saa ilmaiseksi liikkeistä, tosin niitäkin on ostettu jtn samapa se :)
Mielestäni aika edullista niinkun kirppiksellä kuuluukin. Lasten vaatteet n.50cent-3e ja aikuisten 1-5e. Tietenkin jotkut myyvät kalliimmallakin ja joskus se kannattaa ja joskus ei:)
Fidalla myydään vain lahjoitettua tavaraa, ap vaikuttaisi olevan sellaisella kirpparilla jossa ihmiset myyvät omia tavaroitaan ja viikon päätteeksi saavat sitten rahat. Pidätkö ap työstäsi? Oletko ollut jo kauan kirpparilla? Teetkö paljon hyviä löytöjä?
Mikä on omituisinta/ hulluinta mitä on tuotu myyntiin?
Mulla on huomenna alkamassa myyntijakso ja haluan vaan roinasta eroon kun ei ole paikkaa lahjoittaa enkä raski poiskaan heittää. Jos jotain äisinkäteenkin, olis tietty kiva.. Olen hinnoitellut esim. lapsen velurhousut, ok-kuntoiset ja pehmeät 90senttiä, t-paidat samoin, slipoverit 1 e, neuleet kunnosta riippuen 50 s-1,5 e. Meneeköhän kaupaksi ja pääsenköhän edes omilleni...? Vuokra on kyllä vaan 20e. Kamaa on kyllä PALJON ja joukossa muutama kalliimpi tuote, kuten kestovaippoja jne. Mä en kestä, jos kaikki pitää raahata takas. Voinko vaan jättää ne kirppikselle, mitä ei mene?
Nostatko tai tiedätkö työkavereidesi nostavan myyntiin tuodut arvokkaat tavarat "sivuun" itselleen tai kavereilleen?
Vedätkö ohi tavaraa? Varastatko tavaraa? Ostatko tavaraa halvemmalla kuin asiakkaille tarjotaan?
Muutatko tavaroiden hintoja jotta voisit itse ostaa halvalla? Annatko ystävillesi edellämainittuja mahdollisuuksia?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 23:11"]
Mikä on omituisinta/ hulluinta mitä on tuotu myyntiin?
Ai tää kysyttiinki jo :)
[/quote]
Tykkään kyllä, tähän vaikuttaa myöskin paljon kivat työkaverit. Teen myös muuta työtä mutta tätä kirppistyötä nyt kesällä ja muina vuodenaikoina aina kun ehdin. Olen ollut mukana vuoden alusta.Itse en tee kamalasti löytöjä ylensä huomaan kivat jutut vasta kassalla :) Työkaverit tosin tekevät päivittäin varsinkin vaatelöytöjä.
Oletko törmännyt kirppuihin tai luteisiin?
Mitä kirpputorillanne tehtäisiin, jos joku ilmoittaisi, että teillä myydystä tavarasta tuli luteita tms?
Jääkö näpistäjiä usein kiinni?