Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää että mies kehuu koko ajan tummahiuksisia ja ruskeasilmäisiä naisia kauniiksi

Vierailija
28.07.2020 |

Olen itse blondi ja sinisilmäinen.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko niitä "larissoja" aletaan tuomaan tänne Etelä-Amerikasta?

Tuotaskin ihan mistä vaan semmonen 30000 satsi kerralla, niinku näitä moniosaaja gee litukkia 5v sitten.

Vierailija
22/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äryttää? Sellaisia naisia on maapallo täynnä. Moni todella upea. Hanki ap itsetunto.

Ei ole itsetunnosta kyse tästä jos puoliso systemaattisesti yrittää saada toiselle riittämättömyyden tunteen. Sekään ei muuten tällaiselle miehelle riitä mikäli pyrkii sitten muuttamaan vaikka hiusten väriä tai tyyliä mieleisemmäksi miehelle. Kaikki muut naiset ovat yhä parempia jollain tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellako pitäisi?

Vierailija
24/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latinonaiset ja latinomiehet...Uuh. Ovat useimmiten kauniimpia, kuin vaaleat suomalaiset. Mutta mitä järkeä kuolata seurustellessa jonkun toisen kulttuurin ihmisiä? On hyvät puolensa, mutta myös huonot puolensa.

Tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä ihmisiä on maapallo täynnä. Olen ylpeä vaaleudestani. Koen olevani eksoottinen missä päin maailmaa vain.

Vierailija
25/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äryttää? Sellaisia naisia on maapallo täynnä. Moni todella upea. Hanki ap itsetunto.

No, miksi laukoa toiselle tuommosia ja kyllä miehellä täytyisi olla sen verran kunnioitusta ja tunneälyä, että ihailee ääneen omaa naistaan.

Onneks mun mies on semmonen.

En kyllä itsekään kehu jotain muita miehiä. Mun mielestä se on tarpeetonta ja typerää. Se on myös toisen loukkaamista, etenkin jos se on toistuvaa.

Vierailija
26/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Minulla oli sama tilanne, mies kehui vaan tummia naisia, eikä minua koskaa (olen myös blondi). No en halunnut jatkaa suhdetta, koska päätin, että en ole ihmisen kanssa jota ei ulkonäköni miellytä. Seuraava mies saa olla sellainen mies, joka pitää blondeista :)

Vierailija
27/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu seksikkäitä ja hyvännäköisiä miehiä, katso puolisoasi ja huokaa syvään. :D

Vierailija
28/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ärsytyksesi johtuu huonosta itsetunnostasi.

Ei johdu, vaan tyhmästä ja tilannetajuttomasta miehestä.

Vierailija
29/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on kaunis missäpäin vain. Eivät kaikki latinonaiset ole kauniita, jotkut taas ovat hämmentävän kauniita. Onhan Suomessakin todella kauniita naisia, ovat sitä missäpäin maailmaa vain. Ei väritys sinänsä tee ihmisestä kaunista.

Ehkä ilmeikkyys ja temperamentti kaunistaa. Ja läsnäolon taito ja avoin seksuaalisuus. Nämä ovat opittuja taitoja. Suomessa ollaan eleettömiä ja vaitonaisia. Mutta ei tarvitse kuin mennä kuukaudeksi ulkomaille, niin sitä on jo ihan toinen ihminen: pulputtaa kuin papupata ja elekieli on aivan toista luokkaa.

Vierailija
30/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehdellako pitäisi?

Toisinaan valehtelen: 

sinä vaikutat älykkäältä. 

Vierailija
31/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain fakta, että ruskeat silmät ja tummat hiukset on tyrmäävä yhdistelmä.

Vierailija
32/43 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tunneäly ja tilannetaju vaikuttavat heikoilta. En itse jaksaisi ihailla noin käyttäytyvää miestä, kylmää kyytiä olisi rakkaudelle.

Toinen vaihtoehto, että mies tekee tahallaan tuota. Vaikutus olisi sama kuin edellisessä.

Jos vielä pidät miehestä ja haluat pitää hänet kumppaninadi, niin pyydä lopettamaan tuollainen ääneen kommentointi ja kerro miksi se loukkaa sinua, tai mikset tykkää siitä. Anna miehen reagoida asiaan ja vedä siitä johtopäätökset.

Vierailija
33/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko niitä "larissoja" aletaan tuomaan tänne Etelä-Amerikasta?

Tuotaskin ihan mistä vaan semmonen 30000 satsi kerralla, niinku näitä moniosaaja gee litukkia 5v sitten.

Kai työssäkäyvä pystyy itsekin noutamaan? Onhan noita brasseja tullut Eurooppaan. Kreikasta löytyy myöskin jumalaisen kauniita brunetteja 😍

Vierailija
34/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimies yrittää saada sinut tuntemaan itsesi huonoksi ja riittämättömäksi. Minuunkin on tuota narsistin kikkaa kokeiltu.

Vierailija
35/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on tällaisesta miehestä. Suosittelen poistumaan suhteesta.

Vierailija
36/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies paljasti ettei tykkää ruskeista hiuksista. Mustat tai platinablondit olisi hyvät, tai vielä mieluummin punaiset 😩

Ja mulla kun on ollut aina ne "tylsät" ruskeat tai vaaleat.

Vierailija
37/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on eräänlaista kiusantekoa ja alistamista. Eihän kukaan toisesta oikeasti välittävä puhuisi tuollaisia rakkaalle ihmiselle.

Vierailija
38/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa, tummapiirteiset naiset ovat maailmanluokan kaunottaria.

Eiköhän se kauneus ole enemmän kiinni kasvonpiirteistä ja vartalonmallista kuin karvojen ja silmien väristä. :D

Kaiken värisissä on kauniita ja rumia.

Vierailija
39/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että itsekin kateellisena katson upeita tummapiirteisiä kaunottaria.. Vähän eri luokkaa kuin suomalaiset harmaavarpuset harmaissa silmissään ja hiekanvärisissä hiuksissaan.

Ja sitten taas tummapiirteiset ihaillen katselee vaaleita suomalaisia... Koko maailman mittakaavassa vaaleaa kauneutta arvostetaan huomattavasti enemmän, koska on harvinaisempaa ja eksoottisempaa. Tummia on koko muu maailma täynnä.

Vierailija
40/43 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tuota kummatkin miesystävän kanssa, ideaali kauneusihanne on molemmilla just se puolison vastakohta. Ei haittaa, rakastetaan silti toisiamme eikä kummallekaan synny mitään kateustuskia tuosta. Molempien deittihistoria on tosin muutenkin hyvin sekalaista, eikä siellä ole mitään selkeää ihannetta nähtävissä.