Ärsyttää että mies kehuu koko ajan tummahiuksisia ja ruskeasilmäisiä naisia kauniiksi
Kommentit (43)
Mies on oikeassa, tummapiirteiset naiset ovat maailmanluokan kaunottaria.
Joko niitä "larissoja" aletaan tuomaan tänne Etelä-Amerikasta?
Kuulostaa siltä että tekee tahalleen että sinulle tulisi epävarma olo.
On minustakin Eva Longoria kaunis.
Minun ex-mies piiritti minua melkein vuoden ennen kuin "lämpenin." Minulla oli silloin tumma pitkä tukka. Tosin vihreät silmät vain.
N.6 kk seurusteltuamme mies alkoi kuolaamaan blondeja, ihaili heitä toki jo aiemminkin.
Meni ehkä 3 vuotta kun kokeilin vaaleaa tukkaa ja se sopikin hyvin. Eipä mennyt kauaa kun ihasteli ainoastaan tummatukkaisia, minun kuulteni ja nähteni siis. En vaan tajua miksi piti tehdä niin. Ääliö mikä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan valitulla linjalla.
Me molemmat miehen kanssa kuolataan latinonaisia. Tiedän ettei mies minua sellaiseen kuitenkaan vaihtaisi 😊
Vierailija kirjoitti:
On minustakin Eva Longoria kaunis.
Eipäs ole!
Miksi äryttää? Sellaisia naisia on maapallo täynnä. Moni todella upea. Hanki ap itsetunto.
Kaivohuoneen Linja Ltd. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan valitulla linjalla.
Totta. Näiltä latino-larissoilta puuttuu kyky sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan. Toisin on näillä kaivari-moniosaajilla.
Vierailija kirjoitti:
Me molemmat miehen kanssa kuolataan latinonaisia. Tiedän ettei mies minua sellaiseen kuitenkaan vaihtaisi 😊
Entä vaihtaisitko sinä miehesi latinonaiseen?
Ap, ärsytyksesi johtuu huonosta itsetunnostasi.
Miehet haluaa että naiset kärsii. Kehu sinä miehesi vastakohtia ja katso hyvinkö kestää. Kehu myös taitoja joita miehesi ei osaa. Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
Eiköhän sua, ja muitakin naisia, ärsytä ihan kaikki mitä miehet yleensäkin tekee.
Miesten olemassaolo yleensäkin lienee ärsyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että tekee tahalleen että sinulle tulisi epävarma olo.
Mulle tehty myös tätä. Eron jälkeen tajusin vasta. Mies oli ilkeä ja sairas päästään.
Täytyy myöntää, että itsekin kateellisena katson upeita tummapiirteisiä kaunottaria.. Vähän eri luokkaa kuin suomalaiset harmaavarpuset harmaissa silmissään ja hiekanvärisissä hiuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi äryttää? Sellaisia naisia on maapallo täynnä. Moni todella upea. Hanki ap itsetunto.
Omalle naiselle vaan ei mennä kehumaan muita, se on sääntö numero yksi onnellisessa parisuhteessa. Jos haluatte arjen olevan pas.kaa niin pahoittakaa toisen 6mieli aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-mies piiritti minua melkein vuoden ennen kuin "lämpenin." Minulla oli silloin tumma pitkä tukka. Tosin vihreät silmät vain.
N.6 kk seurusteltuamme mies alkoi kuolaamaan blondeja, ihaili heitä toki jo aiemminkin.
Meni ehkä 3 vuotta kun kokeilin vaaleaa tukkaa ja se sopikin hyvin. Eipä mennyt kauaa kun ihasteli ainoastaan tummatukkaisia, minun kuulteni ja nähteni siis. En vaan tajua miksi piti tehdä niin. Ääliö mikä ääliö.
Siis kumpi oli ääliö?
Juntti mies ja vailla tunneälyä. Jättäisin.