Minä 163cm, miesystävä 166cm. Vähän häiritsee :(
Olen tapaillut jonkin aikaa miestä, joka on tosiaan suunnilleen minun mittainen. Eli lyhyt. Mies on mukava, fiksu ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta silti mua jotenkin haittaa tuo miehen lyhyys.
Olen aika vihainen itselleni tästä pinnallisesta mielestäni :(
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 23:21"]
Eikös Hjallis H ole < 170 cm ja hyvin on pärjännyt?
[/quote]
Danny DeVito?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 23:09"]...
Ja aikaisempaan keskusteluun viitaten... Minä en sitten varmaan kelpaisi kenellekään kun multa löytyy tatuoidun käsivarren lisäksi myös tuo pitkä (vyötärön yli) tukka, ja pituuttakin päälle 190 cm!
[/quote]
Mun mielestä pitkätukkapojat on oikein komeita, erityisesti tuollaiset oikein pitkät yksilöt. Nam.
Minun entinen (suhde loppui juuri :'( ) oli vain n 2cm minua pidempi. Ensin sitä mietin, mutta se kyllä jäi taka-alalle nopeasti. Joskus kun kävelimme ja hän käveli ryhti kumarassa, saatoin vähän koputtaa käsivarteen "no, ryhdistäydy" :D
Olen n 168cm ja hän oli n 170cm
Mun mielestä pienet miehet on seksikkäitä
Olen itse miniatyyrikokoa (155cm). En ole koskaan asettanut minkäänlaista rajaa miehen pituudelle, mutta koskaan en ole ihastunut alle 180-senttiseen. Siinä pituudessa on vain jokin juttu, mihin ihastun. Vaikka kuin on komea ja viehättävä lyhyt mies, se ei vain jotenkin herätä samanlaista tunnetta kuin pitkä. Kai se on jotain turvallisuuden- ja naisellisuudentunnetta kun on pitkä mies rinnalla.
Joka tapauksessa tunnen itseni huonoksi, kun näin "lajittelen" miehiä ja ihastun vain tietyntyyppisiin. Mut yritän pitää sen kurissa ja ajatella et se on sama juttu kun joku ihastuu tummiin ja joku vaaleisiin, minä ihastun pitkiin (aivan sama mitä väriä).
Yyh hyi. Miehen pitää olla miehen kokoinen, eli pituus väh. 180cm.
Ei pidä arvostella ihmistä ulkonäön mukaan. Silti n. 180 cm sopusuhtainen mies on ilo silmälle.
No voi raukkaa. Vali vali. Putin on suunnilleen tuon kokoinen. Hyvinpä on Vladimir pärjännyt. Mieti sitä.
Ei ole pinnallisuutta, vaan alkukantaiset vaistosi puhuvat.
Ei ihminen ole kaikesta huolimatta mikään eläinkunnasta irrallinen olento.
Minulla oli exän kanssa samat mitat. Mies vaan oli niin älyttömän hyvännäköinen ja hyvävartaloinen, että se kompensoi lyhyyttä. Mutta korkokenkiä en viitsinyt käyttää. Minusta olisi kamalaa olla miestä pidempi.
Oletko seurustellut ennen? Jos olet, minkä takia ne suhteet ovat epäonnistuneet? Oletko aiemminkin ärsyyntynyt kumppaniin ulkonäkösyistä? Oletko jättäjä vai jätetty?
ts. miten yleensä toimit, kun ulkonäköasiat eivät sinua miellytä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 17:10"]
Teille tulee lyhyitä lapsia.
[/quote]
Ei välttämättä tule lyhyitä lapsia. Eivät geenit mene ihan niin tasan, kun kuvittelet.
Esimerkiksi minun (keskimittainen) ja lyhyen mieheni lapset ovat huomattavasti pitempiä kuin mieheni. Suvuissa on nimittäin sekä isokokoisia että lyhyitä ihmisiä.
Ap ainakin yltää suutelemaan miestään. Eikö sekin ole jo jotakin. Jos vielä tykkäät siitä miehestä, niin se vasta kivaa onkin. ;)
Eikös Hjallis H ole < 170 cm ja hyvin on pärjännyt?