Minä 163cm, miesystävä 166cm. Vähän häiritsee :(
Olen tapaillut jonkin aikaa miestä, joka on tosiaan suunnilleen minun mittainen. Eli lyhyt. Mies on mukava, fiksu ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta silti mua jotenkin haittaa tuo miehen lyhyys.
Olen aika vihainen itselleni tästä pinnallisesta mielestäni :(
Kommentit (54)
Tuo miehesi siis tietysti etsii itseään lyhyempää naista ja heitä ei ole niin vain tarjolla. Samoin erittäin pitkät naiset yrittävät etsiä vielä pitempää miestä itselleen. Näin sitten tulee heistä joko lyhyitä tai erityisen pitkiä lapsia.
Jos mies on mukava, niin ei kyllä pitäisi tuon pituusasian antaa häiritä. Kauneus se on kaikilla kumminkin katoavaista. Sinäkin rupsahdat jne.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:41"]
Tuo miehesi siis tietysti etsii itseään lyhyempää naista ja heitä ei ole niin vain tarjolla. Samoin erittäin pitkät naiset yrittävät etsiä vielä pitempää miestä itselleen. Näin sitten tulee heistä joko lyhyitä tai erityisen pitkiä lapsia.
Jos mies on mukava, niin ei kyllä pitäisi tuon pituusasian antaa häiritä. Kauneus se on kaikilla kumminkin katoavaista. Sinäkin rupsahdat jne.
[/quote]
ap kertoo olevansa 40v.
Eli eiköhän tuo ole jo tapahtunut :D
Tiedän tunteen. Tapasin netti treffeillä kivan miehen. Minä 171cm, mies sanoisin 166-167 eli olen selvästi pitempi. Profiiliin oli littanut 170 mitä ei kyllä ole. Ollaan nähty 2x mutta ei tästä mittän tule koska en voi sille mitään että en halua olla pitempi kuin mies. Ja jos käyttäisin korkkareita olisin reippaasti pitempi. Ei voi mitään. Mies yrittää hyvin peittää sen et pituus ero ei haittaa mut on jo kysynyt et tykkäänkö käyttää korkkareita ja varmasti kärsisi jos tekisin niin...
Teletapit, teletapit, teleeetaapiiiit!
Tiivitaavii, Hipsuu, Laalaaa ja Paiiiii!
Naisia on kyllä mahdoton miellyttää.
Sitten 187 cm on jo liian pitkä.
Vittu mitä nirppanokkia. Eikä useimmilla olisi siihen edes varaa.
Mies ei voi olla liian pitkä. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:55"]
[/quote]
Täällä joku kynänmittainen taas otti nokkiinsa. No, ihan sama, miehiä riittää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:19"]
Täällä joku kynänmittainen taas otti nokkiinsa. No, ihan sama, miehiä riittää.
[/quote]
187,5 cm
Ja liian pitkä kuulemma.
Todella nolo tuo 171 cm, joka hylkää 167 cm pituisen miehen vain tämän lyhyyden takia. Onpa pinnallista elämää. (Itsekin koen tanssiessa lyhyemmän kanssa itseni jotenkin jättiläiseksi, en niinkään
Naisten syyt olla antamatta miehell mahdollisuutta jopa tutustua ovat ajoittain niin pinnallisia, ettei heillä sen jälkeen ole mitään asia syyttää miehiä ulkonäkökeskeisyydestä ja pinnallisuudesta.
---
Joskus deittisaitilla nainen kieltäytyi tapaamisesta, kun sanoin olevani 182cm pitkä => Hän itse sanoi olevansa 183cm pitkä.
Joskus deittisaitilla nainen kieltäytyi tapaamisesta, kun löysi Facebookista kuvan, jossa minulla on pitkät hiukset. => Olen pitänyt siilihiuksia viimeiset viisi vuotta ja kuva on kahdeksan vuotta vanha, mutta se ei naiselle merkinnyt mitään. Pitkät hiukset miehellä on kuulemma "niin paha turn off".
Joskus nainen kieltäytyi lähtemästä kanssani kahville eli treffeille, koska (kuten myöhemmin kävi ilmi) hän suosii mieluiten tummia miehiä.
Joskus treffeillä nainen kertoi harrastavansa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, jotka tienaavat vähintään 3000e/kk.
Näitähän riittäisi lisääkin.
Mun ystävällä oli aivan mielettömästi näitä rajoituksia. Sitten yhtäkkiä oli 38 v, ei ollut seurustellut moneen vuoteen kenenkään kanssa ja lapsien kanssa alkoi tulla jo kiire. Tapasi todella komean, mutta niin idiootin miehen, jonka mielestä naisen paikka on kotona nyrkin ja hellan välissä. Nyt on 42 ja heillä on 2 lasta ja elämä on ihanaa. Kerran vuodessa pääsee tyttöjen kanssa ulos ja silloinkin mies soittaa vähintään 5 krt illan aikana.
Jos fiilis on hyvä, silloin pitää yrittää. Mä jotenkin ymmärrän ton pituuden, jos mies on esim 150 cm pitkä. Mutta 167 cm on oikeesti ihan ok ja hänen kanssaan voi käyttää korkokenkiä. Miksei voi käyttää ? Mieti maailman luokan mallit, niiden miehet ovat aina lyhyempiä ja ne mallit käyttää korkokenkiä kaiken lisäksi.
Mutta jos on totally turn off, silloin kannattaa miettiä vähän omia motiiveja ja käydä suurennuslasin kanssa läpi omia puoliaan. Oletko niin hyvä pakkaus että sulla on varaa muutaman sentin takia leikkiä diivaa
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:11"]
Joskus treffeillä nainen kertoi harrastavansa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, jotka tienaavat vähintään 3000e/kk.
[/quote]
Niin, Helsingissä, vähänkin enemmän koulutettu, ei tarvi olla edes korkeakoulua takana, nainen tienaa ton 3000 e kuussa, eli kovin älykkäältä naiselta ei todellakaan kuulosta. Jos summa olis edes 10 000 e, vois pisteet tulla kotiin, ei keskitasoa alemmalla.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:11"]
Naisten syyt olla antamatta miehell mahdollisuutta jopa tutustua ovat ajoittain niin pinnallisia, ettei heillä sen jälkeen ole mitään asia syyttää miehiä ulkonäkökeskeisyydestä ja pinnallisuudesta.
---
Joskus deittisaitilla nainen kieltäytyi tapaamisesta, kun sanoin olevani 182cm pitkä => Hän itse sanoi olevansa 183cm pitkä.
Joskus deittisaitilla nainen kieltäytyi tapaamisesta, kun löysi Facebookista kuvan, jossa minulla on pitkät hiukset. => Olen pitänyt siilihiuksia viimeiset viisi vuotta ja kuva on kahdeksan vuotta vanha, mutta se ei naiselle merkinnyt mitään. Pitkät hiukset miehellä on kuulemma "niin paha turn off".
Joskus nainen kieltäytyi lähtemästä kanssani kahville eli treffeille, koska (kuten myöhemmin kävi ilmi) hän suosii mieluiten tummia miehiä.
[/quote]Tuliko mieleen, että nämä olivat vain kaunisteltuja tekosyitä sille, että olet niin kuvottavan näköinen tai oloinen tai muuten vaan liian outo hyypiö etteivät halua sua tapailla.
[/quote]
Ei 187 cm ole liian pitkä. Nirppanokka tai ei, 166 cm ei kelpaisi minullekaan.
T: N 163 cm
Tosiasia on, että naiset eivät kertakaikkiaan tiedä, mitä tahtovat.
Kun mies käyttäytyy kuin alfa eikä kysele, nainen ei aseta ehtoja. Ehdot on niille nyssyköille, jotka kysyy mitä nainen mahdollisesti haluaisi.
Ketä helvettiä kiinnostaa mitä nainen haluaa?
-Alfa-
[/quote]
No ei ole varaa, tiedetään. Vaan silti mun mies 186 cm on mulle ihan liian pitkä, kun olen 30 cm lyhyempi. Mutta minkäs teet, kun ihan kaikkea ei voi vaatia. Naimisissa ollaan ja kolme lastakin tehtynä. Tuon liian pitkän miehen kanssa. Ja piereskeleekin mokoma vielä!
Pitkällä miehellä on etulyöntiasema lähinnä USA:ssa, jossa media on takonut ihmisten päähän, että pitkä mies on menestyvä, voimakas ja kunnioitusta herättävä yms.
Amerikassa miehen on todellakin parempi olla pitkä.
Suomessa taas parhaat naiset näyttävät menevän 170-175 cm pitkille nysäkulleille.
Joku 187+ cm pitkä mies ei enää kelpaa kuin muutamalla fetisistille.
Konsensus asettuu tuohon max 180cm luokkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:20"]
Tuliko mieleen, että nämä olivat vain kaunisteltuja tekosyitä sille, että olet niin kuvottavan näköinen tai oloinen tai muuten vaan liian outo hyypiö etteivät halua sua tapailla.
[/quote]
Tuli. Mikäli näin oli asia, olisivat arvon misut voineet vain sanoa "ei kiinnosta tarpeeksi" ilman kummallisia tekosyitä.
Ap palaa vielä. Se, mikä minua myös ihmetyttää tässä omassa ajattelussani on, että en pidä muita lyhyitä pariskuntia / pariskuntia, joissa nainen on pidempi mitenkään omituisina! Tai siis en kiinnitä heihin mitään huomiota, tyyliin 'onpa lyhyt mies / pariskunta' tai 'kylläpä on paljon miestään pidempi nainen'. Ainoastaan omalla kohdalla ajattelu on näin vääristynyttä :(
Mutta mies on kiinnostava ja haluan ehdottomasti jatkaa tätä meidän juttuamme. Olemme olleet sen verran vähän aikaa yhdessä, ettei tulevaisuudesta ole tietoa, mutta haluan selvittää miten meidän käy. Muutaman viikon päästä menemme miehen ystävän häihin. Minä pukeudun juhlakamppeisiin, joihin kuuluvat myös kunnon korkkarit. Olen siis selvästi miestä pidempi juhlissa. Ajattelin pyytää ottamaan meistä kokovartalokuvia pariskuntana, jotta näen miltä me yhdessä näytämme kun minä olen pidempi :) ap.
Lasten pituudesta ei tarvitse huolehtia, meille ei niitä tule. Olen jo nelikymppinen. Mies on pari vuotta nuorempi, mutta jos haluaakin puheistaan poiketen lapsia, niin joutuu etsimään niille toisen naisen äidiksi.
Tykkään miehestä kovasti enkä tosiaankaan ole jättämässä häntä tämän takia. Korkkareitakin käytän hänen seurassaan eikä häntä tunnu häiritsevän se, että olen pidempi. Enemmän se taitaa häiritä minua. Piti vain jonnekin päästä "sanomaan" tämä mieltä vaivaava asia. ap