Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä 163cm, miesystävä 166cm. Vähän häiritsee :(

Vierailija
29.06.2013 |

Olen tapaillut jonkin aikaa miestä, joka on tosiaan suunnilleen minun mittainen. Eli lyhyt. Mies on mukava, fiksu ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta silti mua jotenkin haittaa tuo miehen lyhyys.

Olen aika vihainen itselleni tästä pinnallisesta mielestäni :(

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on että joku pitää turn offina pitkiä hiuksia, tatuointeja, lävistyksiä. Mutta ai kamala jos nainen pitää turn offina lyhyttä miestä. Ja kyllä minusta 167 mies ON lyhyt. Eiköhän anneta kaikkien pitää mistä haluaa.

T. se 171 joka ei halua tapailla 167 miestä vaikka hän onkin kiva. Mutta jos ei sytytä niin eikös se ole parempi jättää asia ennen kuin se ehtii alkaakkaan. Ja en aio kerto miehelle oikeaa syytä vaan sanon vain että ei sovita yhteen.

Vierailija
22/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:11"]Joskus deittisaitilla nainen kieltäytyi tapaamisesta, kun löysi Facebookista kuvan, jossa minulla on pitkät hiukset. => Olen pitänyt siilihiuksia viimeiset viisi vuotta ja kuva on kahdeksan vuotta vanha, mutta se ei naiselle merkinnyt mitään. Pitkät hiukset miehellä on kuulemma "niin paha turn off".

Joskus treffeillä nainen kertoi harrastavansa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, jotka tienaavat vähintään 3000e/kk.

Näitähän riittäisi lisääkin.

[/quote]

Jos jollain on 8 vuotta vanha kuva deitti-ilmoituksessa, se jo kertoo aika paljon ihmisestä. Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm ja naiset nauraa kun kävelen kadulla :(

Huutavat "mene sirkukseen kirahvi"

Vierailija
24/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 22:29"]

[/quote]

Tule tänne niin nussitaan.

Vierailija
25/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No tottahan nuo huutelevat. Pysyisit kotonasi.

Vierailija
26/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 22:26"]

Jos jollain on 8 vuotta vanha kuva deitti-ilmoituksessa, se jo kertoo aika paljon ihmisestä. Idiootti.

[/quote]

Deitti-ilmoituksen kuva oli kuukauden vanha, ja kerrottuani nimeni mimmi stalkkasi Facebookista sen perusteella lisätietoja. Pitkähiuksinen kuvani on osiossa "oi niitä aikoja".

---

Pitkät hiukset, lävistykset ja tatuoinnit ovat asioita, joihin voi tai on voinut itse vaikuttaa ja ne kertovat ihmisestä jotain ellei muuta niin välähdyksen menneisyydestä. Fyysinen pituus taas on asia, jota ei voi valita. Siksi pituuden vuoksi muuten kiinnostavan miehen hylkääminen tuntuu kohtuuttomalta.

Niin ja varmuuden vuoksi: olen yli 180cm pitkä.

Vierailija
27/54 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 22:35"]

[/quote]

Tule tänne niin nussitaan.

[/quote]

Tulisin, mutta en mahtuisi asuntoosi.

Helvetti, pitää nussiakin jossain lentokonehangaarissa, ettei pää kolise kattoon tai seiniin

Vierailija
28/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sama ongelma, taoasin nettideittailussa miehen, joka on jopa vähän minua lyhyempi (ja olen itse 165cm). en haluaisi olla niin pinnallinen että tuo häiritsisi, mutta silti se häiritsee. olemme tavanneet vasta 3 kertaa ja seuraavat treffit on sovittu huomiselle. hankalaa.

Vierailija
29/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170, mieheni 171. Mieheni pituus ei ole koskaan ollut minulle ongelma. Pidän korkkareita silloin kun haluan.

Vierailija
30/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, ainoa ketä se häiritsee olet sinä itse. Ja vain silloin, kun asiaa ajattelet. Silloin kun sinulla on hauskaa miehen kanssa, nautit täysin sydämin hänen seurastaan ja jutuistaan, tätä koko "ongelmaa" ei edes ole olemassa. Luulen, että pelkäät ehkä muiden kommentteja tai oikeastaan mielipiteitä, vähän kuin tyyliin "mitähän nuo mahtaa nyt ajatella". Mutta mistä voit edes tietää mitä kuka ajattelee, minusta on ihan tarpeeksi tekemistä pysyä oman ajatuksenjuoksun perässä, joten miksi tuhlaisin aikaa toisten mahdollisten, ei edes todennäköisten, ajatusten funtsimiseen :)

Summasummarum. Ongelmaa e ole, jos sinä et tästä asiasta tee sellaista.

Ja itse olen 179cm, mies 174cm. Korkkareita en käytä ihan oman pituuteni takia. 

Vierailija
31/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 21:09"]

Usko tai älä, ainoa ketä se häiritsee olet sinä itse. Ja vain silloin, kun asiaa ajattelet. Silloin kun sinulla on hauskaa miehen kanssa, nautit täysin sydämin hänen seurastaan ja jutuistaan, tätä koko "ongelmaa" ei edes ole olemassa. Luulen, että pelkäät ehkä muiden kommentteja tai oikeastaan mielipiteitä, vähän kuin tyyliin "mitähän nuo mahtaa nyt ajatella".

[/quote]

Varmasti juuri näin.

Treffasin kaikin puolin ihanan naisen, jolla on hyvin lyhyet hiukset. Kaikki aiemmat naiseni ovat olleet pitkähiuksisia, ja tämän uuden mimmin siilihiukset ajoittain häiritsevät. Vika on kuitenkin vain ja ainoastaan omien korvieni välissä. Sitä paitsi hiukset kasvavat takaisin. Koen, että tekisin suuren virheen, jos nyt sanoisin "ei" vain hiusten pituuden vuoksi. Aion siis jatkaa treffailua.

Terveisin mies yli 180cm

Vierailija
32/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että noilla lahjoilla ja ominaisuuksilla ei oltaisi niin vaativaisia.. :)

Vierailija
33/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mä tykkään kun mies on suunnilleen saman pituinen kuin minä, mukavampi pussailla yms. kun ei tarvi olla niska kenossa tai toisen kaksinkerroin :)

Vierailija
34/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ollaan samanmittainen pariskunta. :) Tai minä 162, mies 166,6. Olen varmaan poikkeus, mutta mun mielestä on kivaa että mies on suht samanmittainen. Ei mene niskat kipeäksi suudellessa ja jotenkin kivaa. En siis nyt osaa valitettavasti neuvoa, miten pääsisit tuosta yli. Jos pituus haittaa nyt, se haittaa sua jatkossakin jos teet siitä ongelman. Mutta kukaan meistä ei ole täydellinen ja jos mies on muuten mahtava, niin etköhän kykene yhden heikkouden anteeksi antamaan. :) Et tule kuitenkaan löytämään kaikki kriteerit täyttävää miestä, kompromisseja pitää tehdä.

Vierailija
35/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle, joka puhuit nysäkulleista: kai tiesit, ettei miehen pituudella ja kullin koolla ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
36/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on nostanut mun avauksen :) Joo, käsitän siis kyllä.itsekin että ongelma on vain mun päässä ja yritän aktiivisesti unohtaa sen. Kuten taisin jo aiemmin mainita, en kiinnitä muihin pariskuntiin mitään huomiota enkä ihmettele heidän pituuttaan tai sen puutetta. Täydellinen en missään nimessä ole itsekään ja tämä ei todellakaan ole sellainen ongelma jonka takia edes miettisin miehen jättämistä! ap

Vierailija
37/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 22:20"]

Mitä ihmeellistä siinä on että joku pitää turn offina pitkiä hiuksia, tatuointeja, lävistyksiä. Mutta ai kamala jos nainen pitää turn offina lyhyttä miestä. Ja kyllä minusta 167 mies ON lyhyt. Eiköhän anneta kaikkien pitää mistä haluaa.

T. se 171 joka ei halua tapailla 167 miestä vaikka hän onkin kiva. Mutta jos ei sytytä niin eikös se ole parempi jättää asia ennen kuin se ehtii alkaakkaan. Ja en aio kerto miehelle oikeaa syytä vaan sanon vain että ei sovita yhteen.

[/quote]

Ehkä se mies haluaisi mielummin kuulla olevansa liian lyhyt kuin että ette sovi muuten yhteen. Voi olla henkisesti vaikeampaa ymmärtää että hyvin synkkaava nainen kokisi että ette sovi yhteen, pituudelleen ei mitään voi joten on helpompi olla ottamatta itseensä.

Mies ja 173 cm

Vierailija
38/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 20:19"]

Täällä joku kynänmittainen taas otti nokkiinsa. No, ihan sama, miehiä riittää.

[/quote]

187,5 cm

Ja liian pitkä kuulemma.

[/quote]

No höpsistä, kyllä mulle kelpais. Oon 166 cm itse ja koen jopa 180 cm vähän liian lyhyeksi kun tykkään käyttää korkkareita.

Vierailija
39/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 21:11"]Joskus deittisaitilla nainen kieltäytyi tapaamisesta, kun löysi Facebookista kuvan, jossa minulla on pitkät hiukset. => Olen pitänyt siilihiuksia viimeiset viisi vuotta ja kuva on kahdeksan vuotta vanha, mutta se ei naiselle merkinnyt mitään. Pitkät hiukset miehellä on kuulemma "niin paha turn off".

Joskus treffeillä nainen kertoi harrastavansa seksiä vain sellaisten miesten kanssa, jotka tienaavat vähintään 3000e/kk.

Näitähän riittäisi lisääkin.

[/quote]

[/quote]

Idiootti on se joka kommentoi ymmärtämättä lukemaansa. Kuva oli FB:ssä josta nainen oli sen urkkinut, siellä nyt monesti on monenmoista.

Vierailija
40/54 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 22:33"]

Sulle, joka puhuit nysäkulleista: kai tiesit, ettei miehen pituudella ja kullin koolla ole mitään tekemistä keskenään.

[/quote]

Sulle joka esität mustavalkoisia väittämiä ilman perusteluja... Miehen pituus vaikuttaa myös peniksen kokoon, joskaan ei merkittävän suuresti. Tämä asia ei siis toisaalta ole niin yksioikoinen että miehen pituus sanelisi hänen kyrpänsä koon.

Pienempi kroppa, pienemmät kädet, pienemmät sukupuolielimet... Varsin yksinkertaista biologiaa minusta. Vai yritätkö lohduttaa itseäsi sillä ajatuksella, että parimetrisillä jätkillä on joku perus 15 cm vehje housuissa? Jotain rajaa siihen mutuiluun.

Ja aikaisempaan keskusteluun viitaten... Minä en sitten varmaan kelpaisi kenellekään kun multa löytyy tatuoidun käsivarren lisäksi myös tuo pitkä (vyötärön yli) tukka, ja pituuttakin päälle 190 cm!